John Keats Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 Støttes, og Christiane kan nok gi deg akkurat den størrelsen du vil ha med en gang, så lenge du ikke går alt for stort eller har verdens minste øre. P.S Knewt, fjerner ikke en bit av øret ved skalpellering, som er hva jeg tror du tenker på. Bare skjærer en strek og dytter inn smykket med en gang. Jeg har gjort det, da rett fra ingenting til 8mm Lenke til kommentar
LipsOfDeceit Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 Har en bror som har tatt 2 piercinger på Leading Light i Sandnes(1 i brystvorten og 1 i øyenbrynet) og han anbefaler Leading Light på det sterkeste. Er det noen andre som har erfaring fra der? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 Folk som har piercing i øyenbrynet mister gjerne to hundre IQ-poeng, så jeg ville ikke hørt på han uansett. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 Har god erfaring med Leading Light i Bergen, men Sandnes kjenner jeg ikke til. Lenke til kommentar
LipsOfDeceit Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 Folk som har piercing i øyenbrynet mister gjerne to hundre IQ-poeng, så jeg ville ikke hørt på han uansett. Haha, dont worry ^^ han tok den tok han ut for lenge siden Den var ikke noe gale med piercingen han syntes bare ikke at det så bra ut ^^ Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 Evt. reisa inn til Stavanger og ta på Solid eller Empire. Sjølv tok eg på Empire, og er godt nøgd. Har aldri vore på Solid, men har høyre mykje bra. Lenke til kommentar
LipsOfDeceit Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 Folk som har piercing i øyenbrynet mister gjerne to hundre IQ-poeng, så jeg ville ikke hørt på han uansett. Haha, dont worry ^^ han tok den ut for lenge siden Den var ikke noe gale med piercingen han syntes bare ikke at det så bra ut ^^ Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 Har lyst på piercing i tunga, man har hørt det ødelegger emalen på tennene. Noe hjelp? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 Tror dama tok på Solid. Og har ingenting å klage på der hvertfall. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 Har lyst på piercing i tunga, man har hørt det ødelegger emalen på tennene. Noe hjelp? Nei, men jeg ser folk tygge på kula som om den var godteri, da går jo ting istykker. Men så lenge du faktisk passer på så går det greit Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 HMMM dem har slutta og selge Helosan i byen her:S apeteket anbefalte Bepanthen isteden.... Noen formening? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 Har du noe Vitus-apotek i nogenlunde nærhet? Sist jeg sjekka så hadde de Helosan i sortimentet sitt på Vitusapotekene. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 De har Helosan på Meny og... Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 bor forøvrig i trondheim .. dette var på solsiden vel og merke Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 Pøh, de selger da vel Helosan i vår kjære Barteby. Kjøpte Helosan senest i går, på apoteket på Torget. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 Har en bror som har tatt 2 piercinger på Leading Light i Sandnes(1 i brystvorten og 1 i øyenbrynet) og han anbefaler Leading Light på det sterkeste. Er det noen andre som har erfaring fra der? Har vært på Leading Light i Stavanger, men ikke i Sandnes. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 HMMM dem har slutta og selge Helosan i byen her:S apeteket anbefalte Bepanthen isteden.... Noen formening? Leger og apotek spyr bare ut dritt, etter min mening. Hvertfall de fleste. Hør heller på de som kan akkurat dette, nemlig tattovøren. Jeg brukte/bruker selv Helosan, og tattoveringen er flott. Helosan er også å få tak i på Europris. HMMM dem har slutta og selge Helosan i byen her:S apeteket anbefalte Bepanthen isteden.... Noen formening? Leger og apotek spyr bare ut dritt, etter min mening. Hvertfall de fleste. Hør heller på de som kan akkurat dette, nemlig tattovøren. Jeg brukte/bruker selv Helosan, og tattoveringen er flott. Helosan er også å få tak i på Europris. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 har brukt helosan i alle mine år... det vi var ute etter også.. dritt apotek Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. august 2010 Rapporter Del Skrevet 17. august 2010 Nesten så noen her skulle kjøpt og postet til deg. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 18. august 2010 Rapporter Del Skrevet 18. august 2010 Langing av Helosan på svartebørsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå