Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, så man kan stikke ut 6mm uten å skjære ut en bit av øret? Han snakker om å ta hull og stretche til 4 og så til 6 eller noe.

 

EDIT: Er en kamerat det gjelder, han lurer på å bruke en taper til å strekke opp til 6 mm. Har taperen noe hakk eller tegn som viser hvor mange mm man er på? Finnes det evt. en god guide til dette?

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Nei. Absolutt ikke.

 

Høres ut som du har god peiling på dette så jeg har noen til spørsmål =)

Jeg har planer om å ta hull i øret også utvide til 6mm. så jeg lurer på hvor lenge jeg må vente til jeg kan begynne å utvide etter at jeg har tatt hullet. Også lurer jeg på hvor mange mm. hulle vil være på når jeg tar det,hvor mange utvidere jeg trenger og hvilken størrelse jeg burde ha på dem.

 

Takk for hjelpen =)

Lenke til kommentar

Hvis du går til en dyktig piercer kan de stikke så høyt opp som fire-fem millimeter med en gang. "Vanlig" ørehull er 1,6 eller 2mm, da. Du venter til hullet har grodd før du utvider. :wee:

 

Men visst de stikker 4-5 mm vill hullet kunne gro helt igjen da?

Og vet du om noen dyktige piercere i nærheten av Grimstad(gjerne i kristiansand) :)

Lenke til kommentar

Men visst de stikker 4-5 mm vill hullet kunne gro helt igjen da?

Og vet du om noen dyktige piercere i nærheten av Grimstad(gjerne i kristiansand) :)

De piercerne som er i Kristiansand og omegn hadde ikke fått røre meg med en teskje, langt mindre noe skarpt. Og ja, det vil mest sannsynlig kunne gro helt igjen, men det er og individuelt.
Lenke til kommentar

Men visst de stikker 4-5 mm vill hullet kunne gro helt igjen da?

Og vet du om noen dyktige piercere i nærheten av Grimstad(gjerne i kristiansand) :)

De piercerne som er i Kristiansand og omegn hadde ikke fått røre meg med en teskje, langt mindre noe skarpt. Og ja, det vil mest sannsynlig kunne gro helt igjen, men det er og individuelt.

 

Så hvor langt må jeg for å finne dyktige piercere mener du?

Men det skal vell godt gjøres å gjør noe feil på noe så simpelt som et hull i øret? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...