Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
psilocybe: Har du erfaring med noen tatovører i Ålesund?

 

Og gjør det vondt å tatovere seg bak på skulderen?

 

Er litt gira på en liten tattovering på skulderen..

6113584[/snapback]

Ugh, ikke gjør det i Ålesund. Inc spot eller hva de heter virker som noe av det mest useriøse du kommer over. Jeg tok en piercing der, og fikk ingen informasjon om noe som helst. Jentene som jobbet der var ikke mye eldre enn meg selv, og så skikkelig trashy ut. Tror det er den eneste i Ålesund, men det kan hende jeg tar feil.

6114935[/snapback]

 

Ink Spot holder du deg langt unna! Totalt useriøse og er totalt ubrukelige. Men har en tattoo sjappe til i Ålesund hvor tatovøren er kjempeflink. Jeg snakker driiiitgod. Har sett en del tattoo's han har laget og er meget imponert. Har egen hjemmeside og: http://www.tattoos.no/

 

Sjekk praksisen hans i Biografien :p Vært all over the world han der :p

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
psilocybe: Har du erfaring med noen tatovører i Ålesund?

 

Og gjør det vondt å tatovere seg bak på skulderen?

 

Er litt gira på en liten tattovering på skulderen..

6113584[/snapback]

Ugh, ikke gjør det i Ålesund. Inc spot eller hva de heter virker som noe av det mest useriøse du kommer over. Jeg tok en piercing der, og fikk ingen informasjon om noe som helst. Jentene som jobbet der var ikke mye eldre enn meg selv, og så skikkelig trashy ut. Tror det er den eneste i Ålesund, men det kan hende jeg tar feil.

6114935[/snapback]

 

Sååå jeg bør vente å gjøre det i Oslo i sommer, eller noe?

Ville liksom gjøre det før sommeren, ettersom jeg har hørt at man får litt stygg/sår hud som varer en stund etterpå.

 

EDIT: psilocybe: Kan du se noe ut i fra disse tatoveringene? Jeg skal bare ha en liten en bak på skulderen, men kan han yrket sitt? ;)

Endret av vegardostrem
Lenke til kommentar
Jeg har såååå lyst å stikke til Stavanger og ta en piercing til etter jobb i dag  :innocent:  Sendte typen melding og spurte om jeg "fikk lov" og om han ville bli med, men venter enda spent på svar....

 

Fy søren det hadde vært kult  :)

6125763[/snapback]

 

Hvor da? Altså hvor på kroppen?

Lenke til kommentar
Jeg har såååå lyst å stikke til Stavanger og ta en piercing til etter jobb i dag  :innocent:  Sendte typen melding og spurte om jeg "fikk lov" og om han ville bli med, men venter enda spent på svar....

 

Fy søren det hadde vært kult  :)

6125763[/snapback]

 

Hvor da? Altså hvor på kroppen?

6125802[/snapback]

 

Venstre brystvorte :blush:

Lenke til kommentar
Jeg har såååå lyst å stikke til Stavanger og ta en piercing til etter jobb i dag  :innocent:  Sendte typen melding og spurte om jeg "fikk lov" og om han ville bli med, men venter enda spent på svar....

 

Fy søren det hadde vært kult  :)

6125763[/snapback]

 

Hvor da? Altså hvor på kroppen?

6125802[/snapback]

 

Venstre brystvorte :blush:

6125833[/snapback]

 

Hoho, hawt. Tror typen din vil like det;) Men vær forberedt på å være sår der lenge, jeg har piercing der selv.

Lenke til kommentar
Hoho, hawt. Tror typen din vil like det;) Men vær forberedt på å være sår der lenge, jeg har piercing der selv.

6125846[/snapback]

Jeg hadde ventet på svar hvis jeg var deg. Personlig hadde jeg ikke blitt glad i det hele tatt hvis jenten kom hjem med nypiercet brystvorte.

6126027[/snapback]

 

For min del kommer det helt an på jenten. Er ikke alle som passer til det.

Lenke til kommentar
Hoho, hawt. Tror typen din vil like det;) Men vær forberedt på å være sår der lenge, jeg har piercing der selv.

6125846[/snapback]

Jeg hadde ventet på svar hvis jeg var deg. Personlig hadde jeg ikke blitt glad i det hele tatt hvis jenten kom hjem med nypiercet brystvorte.

6126027[/snapback]

 

Jeg kommer ikke til å gjøre det dersom han ikke har lyst at jeg skal gjøre det. Han må dessuten være med meg og holde meg i hånden :love:

 

Men såklart, om han sier nei med en gang kommer jeg til å prøve å overtale han litt.. til det skulle jeg vist om noen bilder av velykkede brystvorte-piercinger :innocent:

Lenke til kommentar

Jeg tror det er best. Kanskje han synes det er kjempeflott, men jeg ville ikke tatt sjansen på noe sånt. Mine tanker rundt sånt er at hvis din bedre halvdel ikke ønsker den forandringen på deg, er det ingen vits i å gjøre det. Jeg ser kun bra ut for kjæresten min når jeg har kjæreste, og da skal den personen bestemme hvordan jeg ser ut. Jeg hadde aldri f eks klippet meg skallet uten å spørre først. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...