Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter litt høring med kamerater etc har jeg nå bestemt meg, det blir Thor's Hammer , mest sannsynlig på innsiden av venstre-armen min da jeg frykter at jeg kommer til å slite den av hvis den er på høyre-armen ( innsiden ) da jeg spiller bassgitar og insiden av armen kommer ofte borti overflaten på bassen.

 

Så, om noen dager blir det ja, tatovering :D

Lenke til kommentar

Dette er bare noen hurtige sketsjer av hvordan jeg har tenkt at tatoveringa mi skal bli. det er selvsagt kun den tykke teksten på hver side og det i midten som skal være med i tatoveringa. resten er bare til forklaring.

 

for de fleste her er den nok helt utforståelig men noen få kommer nok til å kjenne den igjen.

 

det jeg trenger hjelp til er hvilket alternativ å velge. for å forstå forskjellen om du ikke ser det med en gang anbelafer jeg å se på den lille teksten ved siden av.

motivet i midten er hovedmotivet og går fra topp til bunn. det er i forhold til dette jeg er veldig usikker på hvilken versjon jeg skal velge.

 

ta gjerne å begrunn hvorfor jeg ska velge den du mener.

post-206720-1281751027,1932_thumb.jpg

post-206720-1281751047,7698_thumb.jpg

post-206720-1281751059,0774_thumb.jpg

post-206720-1281751069,1239_thumb.jpg

Endret av FluFFy-
Lenke til kommentar

Hvafaen? Ancient? Om det er det så er jo det sinnsykt fett! Får ikke til å åpne bildene nå, så får bare thumbnailen (dårlig nett). Om det er Ancient (fra StarGate, i tilfelle jeg driter meg ut) er det en Gate Adress i midten?

 

EDIT: Fikk opp fullscreen, og det er en gate adress ja! Fett konsept:D

 

 

Endret av Gaarulf
Lenke til kommentar

Tok hull i øreflippene mine for nesten 2 måneder siden og har renset de som anvist med saltoppløsning fra apoteket. Igår merket jeg at det kommer ut gulhvitt, tjukk væske/gugge og litt blod fra det ene hullet jeg tok. Flippen har hovnet litt opp og er bittelitt øm. Har prøvd å rense det med samme saltoppløsning, er dette riktig måte? Har jeg fått noen infeksjon/betennelse?

Endret av Marte Forsberg Dåttno
Lenke til kommentar

Det er vel ingen i Norge som tilbyr tungesplitt på den offisielle "menyen". Stort sett blir det gjort på faste/kjente kunder av piercere som har avansert til skalpeller.

 

Hvis du tenker på etterbehandling, så er det som en tungepiercing. Myk mat som ikke trenger å tygges mye, bruk tungen lite, skyll munnen etter hvert måltid.

 

Under groperioden kan den gro sammen lengst inne (nederst i V-en), slik at splitten blir kortere når sårflatene har grodd. Dette kan forhindres ved å dra hver side fra hverandre. Etter groperioden er over, vil ikke splitten gro sammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...