Cortinarius rubellus Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Hei. Driver og titter litt på tattoveringer nå. Har aldri hatt det før. Men jeg lurer på noe, er det sånn att hvis man tar en tattovering med farger, at dem fort blir "råttene"? Har inntrykket av at svart/hvitt tattoveringer varer lengere. Nope, samme for begge delene. Sort falmer meget fort hvis man ikke passer på i sola. Lenke til kommentar
Gyver Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Etter litt høring med kamerater etc har jeg nå bestemt meg, det blir Thor's Hammer , mest sannsynlig på innsiden av venstre-armen min da jeg frykter at jeg kommer til å slite den av hvis den er på høyre-armen ( innsiden ) da jeg spiller bassgitar og insiden av armen kommer ofte borti overflaten på bassen. Så, om noen dager blir det ja, tatovering Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. august 2010 Del Skrevet 13. august 2010 Blir kult. Det blir alltid lange dager rett før. Lenke til kommentar
FluFFy- Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Dette er bare noen hurtige sketsjer av hvordan jeg har tenkt at tatoveringa mi skal bli. det er selvsagt kun den tykke teksten på hver side og det i midten som skal være med i tatoveringa. resten er bare til forklaring. for de fleste her er den nok helt utforståelig men noen få kommer nok til å kjenne den igjen. det jeg trenger hjelp til er hvilket alternativ å velge. for å forstå forskjellen om du ikke ser det med en gang anbelafer jeg å se på den lille teksten ved siden av. motivet i midten er hovedmotivet og går fra topp til bunn. det er i forhold til dette jeg er veldig usikker på hvilken versjon jeg skal velge. ta gjerne å begrunn hvorfor jeg ska velge den du mener. Endret 14. august 2010 av FluFFy- Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Hvafaen? Ancient? Om det er det så er jo det sinnsykt fett! Får ikke til å åpne bildene nå, så får bare thumbnailen (dårlig nett). Om det er Ancient (fra StarGate, i tilfelle jeg driter meg ut) er det en Gate Adress i midten? EDIT: Fikk opp fullscreen, og det er en gate adress ja! Fett konsept:D Endret 14. august 2010 av Gaarulf Lenke til kommentar
FluFFy- Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 du har veldig korrekt der. det er et ordtak oversatt til latin (som er det nærmeste man kommer ancient av våre språk siden ancient ikke er et komplett spårk) og skrivd med ancient skrift. gate adressa i midten er fra jorda til atlantis Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Det er i alle fall en av de feteste ideene jeg har vært borti på lenge! Lenke til kommentar
FluFFy- Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Tusen takk for det ^^ blitt veldig fornøyd med den selv. bare siste finish jeg sliter med men hvis du fikk opp bilde i fullskjerm, hvilken av alternativene likte du best? kan forklare forskjellen om du ikke ser den med en gang Endret 14. august 2010 av FluFFy- Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Usikker på 1 og 3. Vet ikke hvem av dem som så best ut Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Samme her. Tror jeg ville gått for 1. Lenke til kommentar
Marte Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Tok hull i øreflippene mine for nesten 2 måneder siden og har renset de som anvist med saltoppløsning fra apoteket. Igår merket jeg at det kommer ut gulhvitt, tjukk væske/gugge og litt blod fra det ene hullet jeg tok. Flippen har hovnet litt opp og er bittelitt øm. Har prøvd å rense det med samme saltoppløsning, er dette riktig måte? Har jeg fått noen infeksjon/betennelse? Endret 14. august 2010 av Marte Forsberg Dåttno Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Mulig en mild betennelse, men jeg tviler litt. Kan være du har overrenset, renset for lite, eller ikke renset godt nok og så har smykket flyttet seg slik at de små grove "kornene" med størknet gugge har revet opp hullet. Saltvannsomslag og fortsette å rense som vanlig. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Noen her som har kløyvet tunge? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Noen her som har kløyvet tunge? Nei, men har veldig lyst. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Detectable har. And it looks awesome. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg og! Men får vente å se litt. Har skjønt det sånn at den ikke gror igjen uten inngrep, kanskje ikke like kult når jeg er 80... Eller kanskje deter ett super sjekketriks? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Ja bare å stille spørsmål om du har noen Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Pris? Er det mye ''vedlikehold''? Kan den gro igjen av seg selv? Tjaa, ehmm, komemr tilbake Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. august 2010 Forfatter Del Skrevet 14. august 2010 Det er vel ingen i Norge som tilbyr tungesplitt på den offisielle "menyen". Stort sett blir det gjort på faste/kjente kunder av piercere som har avansert til skalpeller. Hvis du tenker på etterbehandling, så er det som en tungepiercing. Myk mat som ikke trenger å tygges mye, bruk tungen lite, skyll munnen etter hvert måltid. Under groperioden kan den gro sammen lengst inne (nederst i V-en), slik at splitten blir kortere når sårflatene har grodd. Dette kan forhindres ved å dra hver side fra hverandre. Etter groperioden er over, vil ikke splitten gro sammen. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Men den kan 'settes' sammen igjen ved inngrep? Tror jeg leste ett sted at det var ett studio i oslo som gjorde det, men kan jo være som du sier også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå