Petter Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hva med å finne noe du selv liker for så og oversette det? Istedet for å velge noe random som noen sier på internett? Akkurat derfor jeg poster det her da, no clue! Men du har bestemt deg for at du skal ha noe spansk? hvorfor ikke fransk? feks. Lenke til kommentar
Performance27 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hva med å finne noe du selv liker for så og oversette det? Istedet for å velge noe random som noen sier på internett? Akkurat derfor jeg poster det her da, no clue! Men du har bestemt deg for at du skal ha noe spansk? hvorfor ikke fransk? feks. Ikke helt bestemt meg ennå, men liker spansk, men har du et godt forslag på fransk, kan det være aktuelt Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Hva med å finne noe du selv liker for så og oversette det? Istedet for å velge noe random som noen sier på internett? Akkurat derfor jeg poster det her da, no clue! Men du har bestemt deg for at du skal ha noe spansk? hvorfor ikke fransk? feks. Ikke helt bestemt meg ennå, men liker spansk, men har du et godt forslag på fransk, kan det være aktuelt Vous êtes un imbécile Endret 10. august 2010 av Petter 1 Lenke til kommentar
Performance27 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hva med å finne noe du selv liker for så og oversette det? Istedet for å velge noe random som noen sier på internett? Akkurat derfor jeg poster det her da, no clue! Men du har bestemt deg for at du skal ha noe spansk? hvorfor ikke fransk? feks. Ikke helt bestemt meg ennå, men liker spansk, men har du et godt forslag på fransk, kan det være aktuelt Vous êtes un imbécile Ja, ikke dum den der, men liker denne litt bedre, "Me cogí a tu mamá en este momento" 2 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Var en del rart jeg så du hadde på OTC Nå håper jeg inderlig du mener det som er under katta altså underarmen( de forbanna stjernene, fisken og det drite der )...for det skal også dekkes Og de har ikke Bo tatt som det var snakk om, jeg legger ikke ut bilder av det jeg syns er stygt selv. eneste jeg har som jeg liker er faktisk katta:) Alt(2 st.) Bo har tatt er dekt så, men er ikke helt ferdig:) Og hvis du mener stygt så si det istedenfor rart...rart kan være positivt noe jeg vet du ikke mente:P Endret 10. august 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Nei katta kunne jeg tilbedt, mente det under og nei, det var ikke særlig pent:p Endret 10. august 2010 av Detectable Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Er helt enig med deg:) Det er ikke pent og passer ikke i det hele tatt sammen med andre armen pluss det iriterer katta:P Og selv om andre i tråden her ikke liker ærligheten din så er jeg glad for den:) Endret 10. august 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 Var på STC forrige uke og tok noen bilder om noen vil se. http://www.facebook.com/album.php?aid=248247&l=05c755f30c&id=743890780 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 kult:) Takker. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Snedig gjort å lure inn Liverpool-onepiecen i albumet, Psilo. xD Lenke til kommentar
Nelis_88 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg vet hvem damen i Liverpool piecen er Og klarte ikke lure meg innpå noen bilder gitt xD Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Takk for det nærbildet av fjeset mitt Jørgen, tror ikke du kunne kommet stort nærmere. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 Bare hyggelig. Lenke til kommentar
Gyver Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Hei, driver å ser på designs selv, er intressert i norrøn mytologi og kom frem til at Mjølnir måtte passe bra for meg ; Hva syns dere? har endra litt på den her og der og er meget fornøyd faktisk. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Norrønt er kult det. Driver selv og syssler med planer om en torshammer på underarmen, men det blir fram i tid. Når det gjelder akkurat det bildet der så var det ikke min stil, men liker ideen. Hvor stor skal den være og hvor vil du ha den? Lenke til kommentar
Gyver Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Tipper enten foran eller under høyre for-arm . skal se litt til før jeg bestemmer meg , når det kommer til størrelsen skal den dekke forarmen, tja, 5 cm bred og ca 10 cm lang ( har ikke bestemt meg enda) Men sånn, på en annen side.. en litt styggere side.. Jeg håper ikke Mjølnir har på noen måte relasjoner med stygge ny-nazister? mener å ha kommet over noe på nettet ? Jeg vet hvertfall hva Mjølnir står for, og hvis folk tror noe annet skal jeg belære dem i det riktige.. ikke det gale ! Nå er jeg elendig i Photoshop og redigering generelt, så hvis en av dere her kan det og vil være behjelplige med litt design hadde jeg satt stor pris på det Endret 11. august 2010 av Gyver Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Noen få som tar norrøne motiver for å være nazistisk/nynazistiske ja, men ingen oppegående folk så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Nå tar jo ny-nazistene alt de syns er kult og gjør om til sitt "eget" da, drit nå i dem...lavpanna iq-løse nisser som er veldig glad i stramme bukser Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Er vel gjerne en del nazivalper som er glad i norrønt, men det burde ikke stoppe deg fra å ta det. Vil ikke tro det er mange som vil ta deg for nazi alikevel. Blir som å se alle med sommerfugl tatovering og kalle de galne misjonerende kristne. (I noen kretser blir sommerfugelen sett på som en samenligning med jesus og oppstandelsen.) Lenke til kommentar
Gyver Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Takker for svarene Forresten -> Amanita Muscaria ( prøver å få tak i deg på msn ) Skal nok lage et par design til.. men jeg er helt på trynet når det kommer til bilder osv.. så må nok ta noen templates fra nettet og endre på de.. ] Endret 11. august 2010 av Gyver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå