Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med å finne noe du selv liker for så og oversette det? Istedet for å velge noe random som noen sier på internett?

Akkurat derfor jeg poster det her da, no clue!

Men du har bestemt deg for at du skal ha noe spansk? hvorfor ikke fransk? feks.

Ikke helt bestemt meg ennå, men liker spansk, men har du et godt forslag på fransk, kan det være aktuelt :)

Lenke til kommentar

Hva med å finne noe du selv liker for så og oversette det? Istedet for å velge noe random som noen sier på internett?

Akkurat derfor jeg poster det her da, no clue!

Men du har bestemt deg for at du skal ha noe spansk? hvorfor ikke fransk? feks.

Ikke helt bestemt meg ennå, men liker spansk, men har du et godt forslag på fransk, kan det være aktuelt :)

Vous êtes un imbécile

Endret av Petter
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva med å finne noe du selv liker for så og oversette det? Istedet for å velge noe random som noen sier på internett?

Akkurat derfor jeg poster det her da, no clue!

Men du har bestemt deg for at du skal ha noe spansk? hvorfor ikke fransk? feks.

Ikke helt bestemt meg ennå, men liker spansk, men har du et godt forslag på fransk, kan det være aktuelt :)

Vous êtes un imbécile

Ja, ikke dum den der, men liker denne litt bedre, "Me cogí a tu mamá en este momento"

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Var en del rart jeg så du hadde på OTC :p

 

Nå håper jeg inderlig du mener det som er under katta altså underarmen( de forbanna stjernene, fisken og det drite der )...for det skal også dekkes :thumbup:

Og de har ikke Bo tatt som det var snakk om, jeg legger ikke ut bilder av det jeg syns er stygt selv. eneste jeg har som jeg liker er faktisk katta:)

Alt(2 st.) Bo har tatt er dekt så, men er ikke helt ferdig:)

 

Og hvis du mener stygt så si det istedenfor rart...rart kan være positivt noe jeg vet du ikke mente:P

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Tipper enten foran eller under høyre for-arm .

skal se litt til før jeg bestemmer meg :) , når det kommer til størrelsen skal den dekke forarmen, tja, 5 cm bred og ca 10 cm lang ( har ikke bestemt meg enda)

 

Men sånn, på en annen side.. en litt styggere side..

Jeg håper ikke Mjølnir har på noen måte relasjoner med stygge ny-nazister? mener å ha kommet over noe på nettet ?

 

Jeg vet hvertfall hva Mjølnir står for, og hvis folk tror noe annet skal jeg belære dem i det riktige.. ikke det gale !

 

Nå er jeg elendig i Photoshop og redigering generelt, så hvis en av dere her kan det og vil være behjelplige med litt design hadde jeg satt stor pris på det :)

Endret av Gyver
Lenke til kommentar

Er vel gjerne en del nazivalper som er glad i norrønt, men det burde ikke stoppe deg fra å ta det. Vil ikke tro det er mange som vil ta deg for nazi alikevel.

 

Blir som å se alle med sommerfugl tatovering og kalle de galne misjonerende kristne.

(I noen kretser blir sommerfugelen sett på som en samenligning med jesus og oppstandelsen.)

Lenke til kommentar

Takker for svarene :)

Forresten -> Amanita Muscaria ( prøver å få tak i deg på msn :p )

 

Skal nok lage et par design til.. men jeg er helt på trynet når det kommer til bilder osv..

så må nok ta noen templates fra nettet og endre på de..

 

1822b5580.jpg

 

]

Endret av Gyver
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...