Cortinarius rubellus Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 Skal jo dekkes over med en annen piece så det har vel ikke noe og si, pluss man bruker solfaktor 50 der man er tattovert. Så brun er noe man vil unngå så godt man kan...hvis man bryr seg om fargene da:) Lenke til kommentar
Nelis_88 Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 Hva skjer da hvis du blir brunere i huden? Blir også denne delen brunere eller vil det synes tydeligere da? Det vet jeg ikke, men områdene med blekk blir uansett smurt med høy solfaktor. Jeg har/hadde dødningshode, en grell cupcake, katt, drage, ++. Lenke til kommentar
No14 Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Første grelle jeg tok var kinategn.(får jeg plusspoeng for at det var Bo som tok den?) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Jeg og du er i Bo-klubben :!: Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Blir det hall of shame da? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 yupp :!: Men er ikke shame så lenge man lærer har jeg bestemt Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Finnes det en hall of shame for folk som tok tattoo før de var 18 å da? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Man havner automatisk i den....så du er med i den Jeg ligger på 1.plass da så den får du ikke. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Kan du poste bilde av den du tok hos Bo, Amanita? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Covra Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 Har du ikke noen gamle bilder da? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. august 2010 Rapporter Del Skrevet 9. august 2010 (endret) jeg skammer meg over de og den dag i dag føler jeg meg dum for at jeg gjorde de tingene. Har brukt mange tusen hittil for og dekke det jeg kan dekke. Og om jeg så må dekke armen fra albuen og ned med sort så gjør jeg det for og få dekt det siste. Vurderer helt sort der det skal stå en setning som da blir med huden min. Men skal lehhe ut bilde av hodeskallen fra bo og coverupen når den er ferdig:) Det lover jeg Endret 9. august 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 10. august 2010 Rapporter Del Skrevet 10. august 2010 Var en del rart jeg så du hadde på OTC Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 10. august 2010 Rapporter Del Skrevet 10. august 2010 hva anbefaller dere og smøre med på tattis? vasker med grønnsåpe. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. august 2010 Rapporter Del Skrevet 10. august 2010 Helosan eller lignende fet krem. Lenke til kommentar
Performance27 Skrevet 10. august 2010 Rapporter Del Skrevet 10. august 2010 Noen gode spanske linjer/utrykk/ordtak ? Vil ha vannrett på ryggen Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. august 2010 Rapporter Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Helosan eller lignende fet krem. Helosan er en fet salve, og jeg ville aldri anbefale noe annet. Kremer puster ikke Noen gode spanske linjer/utrykk/ordtak ? Vil ha vannrett på ryggen donde esta la chocolataria? Dette betyr, i følge kompisen til Rocky, hvor er dassen? Endret 10. august 2010 av SnittLeif Lenke til kommentar
Performance27 Skrevet 10. august 2010 Rapporter Del Skrevet 10. august 2010 Helosan eller lignende fet krem. Helosan er en fet salve, og jeg ville aldri anbefale noe annet. Kremer puster ikke Noen gode spanske linjer/utrykk/ordtak ? Vil ha vannrett på ryggen donde esta la chocolataria? Dette betyr, i følge kompisen til Rocky, hvor er dassen? Aktuell, veldig aktuell... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. august 2010 Rapporter Del Skrevet 10. august 2010 Hva med å finne noe du selv liker for så og oversette det? Istedet for å velge noe random som noen sier på internett? Lenke til kommentar
Performance27 Skrevet 10. august 2010 Rapporter Del Skrevet 10. august 2010 Hva med å finne noe du selv liker for så og oversette det? Istedet for å velge noe random som noen sier på internett? Akkurat derfor jeg poster det her da, no clue! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå