Eplefe Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Oi, jeg begynte jo på sleeven min når jeg var nitten. Kommer nok til å angre bittert om noen år ...? Hvem vet. Hvor gammel er du nå? Tjue år og syv dager. Oi, jeg begynte jo på sleeven min når jeg var nitten. Kommer nok til å angre bittert om noen år ...? Du er fucked Omg, jeg kan like gjerne begynne med saltvannstatovering med en gang. :< Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Etter det jeg har forstått så har du en gamingsleeve med spill fra barndommen og nyere? Tror ikke det er så mye å angre på da nostalgien alltid vil være der. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Jeg... Var ikke seriøs. Prøvde bare å eksemplifisere at å gå utelukkende etter alder (etter at man er blitt myndig og kan gå til seriøse studioer) er litt for dumt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Er klar over at det var en smule ironi der ja. Bare at det hadde vært noe annet om det var en sleeve med flammer sånn at det skulle se ut som om du løp enda raskere når du løper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Wow! Mutter'n sa i går at jeg skulle få lov til å tatovere meg hvis det var de ordene! Trodde ALDRI at jeg skulle få lov, men det er først nå jeg lurer på om jeg skal gjøre det! Har det noe å si når du uansett må vente om du skal gå til noen seriøse? Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 Eplefe: Var ikke meningen å gre alle over en kam, men flesteparten er ikke like gjennomtenkte når man er 18-19 år. Folk som tar skorpion fordi det er stjernetegnet sitt osv. Mange som angrer og det tror jeg du vet også Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Det heter "skjære alle over en kam". Siden, når man skal klippe like lengder når man klipper hår bruker man en kam til å sjekke at alt har lik lengde. Vel, om dere ikke ønsker å skjære alle over en kam så er det greit å påpeke det, for slik det virker nå så skulle dere - fordi dere har gjort tabber som unge - helst sett aldersgrensen bumpet opp til tjuefem. Edit: Joda, mange angrer, men det er og flere og flere som faktisk tenker seg godt igjennom i stedet for å hoppe på første og beste delfin/neotribal/stjernetegn-dings. Endret 7. august 2010 av Eplefe Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. august 2010 Rapporter Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Du kan si akkuratt hva du vil eplefe, men man forandrer seg mye fra 16-18 og oppover. Pluss du er et unntak mener jeg, positivt og det er sikkert flere som deg...håper jeg da. Men du forstår godt hva vi mente, så det der blir kverulering fra din side. Vi snakker om ugjennomtenkte tribålz med "i love karsk" skrevet midt i Jeg har NULL problem med og si vent til 25 med og blekke deg Men jeg ser på deg eplefe som et unntak, ikke regelen. Ser bare han jeg er onkel til på 19 år tattoverer på seg Og kompisene hans.... Edit: Er enig med deg i den Eple, virker som flere og flere har fått øynene opp. Jeg vet bare jeg skulle ønske jeg hadde mer kunnskap som 18 ja...for og si det slik. Men jeg er jo vinglepetter uten like og kommer til og være det resten av livet så :!: Endret 7. august 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 Jeg har et spørsmål, nå som jeg endelig fikk strekt ørene til 31mm som var mitt endelige mål så vil jeg strekke noe annet. Jeg har da tenkt å strekke septum men det jeg da lurer på er om det blir piercet i "sweet spot" altså mellom brusken og "kanten" i mangel av bedre ord, eller i brusken? Jeg vil ikke bli piercet i "sweet spot" hvis jeg skal strekke for jeg syntes det ikke blir pent når "kanten" begynner å peke mye nedover. Jeg er dårlig til å forklare så jeg håper noen skjønte spørsmålet mitt Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 Du kan jo punche et hull i stedet, så får du stort hull uten å strekke på formen til nesen Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 Har vurdert å punche ja men strekke må jeg sikkert uansett, hvordan er det å strekke i brusk som er punchet? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 Å strekke brusk er vondt. Enten den er punchet tidligere eller ikke. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 ALT jeg tok i ung alder skal dekkes for og si det slik, mye er det allerede heldigvis. Åssen er det egentlig å tatovere over? Er det ikke veldig mye planlegging og tilpassing med å få mørke farger over mørke farger og tilpasse motivet så det dekker alle detaljer? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Som Victor Policheri tenkte når han fikk spørsmål fra meg "Fuck you" :!: Heldigvis så tok han på seg det for det blir seriøst bra:) Kan være begge delene, alt etter hvor enkel man er og ha med å gjøre vil jeg si. Gir man tattovøren fritt spillerom så kan det gå ganske så greit:) Endret 8. august 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Nelis_88 Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 Alt jeg tok i ung alder dekkes også over. Heldigvis har de vært relativt små, men noen har måttet kjøres over med hvitt for å blekes litt ned. Gått helt fint, og gleder meg til de er "begravd" under nytt blekk, hehe To er blitt fjernet med laser, men blitt bleket med hvit nå. Vurderer kjøre over en gang til med hvit, deretter hudfarge. Synes, men dysses ned veldig. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 Til dere som var uneg og dumme. Hva var det dere tattoverte? Skjønner jo at det er noe piss som tribals, noen døve ord eller lignende, men synes det er litt fascinerende å få vite nøyaktig hva. Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 Høhø, tribal her å Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Tribal, en stygg hodeskalle, stjerner osv. Hey, tribålz-hattrick jo :!: Endret 8. august 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 8. august 2010 Rapporter Del Skrevet 8. august 2010 Alt jeg tok i ung alder dekkes også over. Heldigvis har de vært relativt små, men noen har måttet kjøres over med hvitt for å blekes litt ned. Gått helt fint, og gleder meg til de er "begravd" under nytt blekk, hehe To er blitt fjernet med laser, men blitt bleket med hvit nå. Vurderer kjøre over en gang til med hvit, deretter hudfarge. Synes, men dysses ned veldig. Hva skjer da hvis du blir brunere i huden? Blir også denne delen brunere eller vil det synes tydeligere da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå