Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Oi, jeg begynte jo på sleeven min når jeg var nitten. Kommer nok til å angre bittert om noen år ...?

Hvem vet. Hvor gammel er du nå?

Tjue år og syv dager.

Oi, jeg begynte jo på sleeven min når jeg var nitten. Kommer nok til å angre bittert om noen år ...?

Du er fucked

Omg, jeg kan like gjerne begynne med saltvannstatovering med en gang. :<
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Wow! Mutter'n sa i går at jeg skulle få lov til å tatovere meg hvis det var de ordene!

Trodde ALDRI at jeg skulle få lov, men det er først nå jeg lurer på om jeg skal gjøre det!

Har det noe å si når du uansett må vente om du skal gå til noen seriøse?

Lenke til kommentar

Det heter "skjære alle over en kam". Siden, når man skal klippe like lengder når man klipper hår bruker man en kam til å sjekke at alt har lik lengde. :p

Vel, om dere ikke ønsker å skjære alle over en kam så er det greit å påpeke det, for slik det virker nå så skulle dere - fordi dere har gjort tabber som unge - helst sett aldersgrensen bumpet opp til tjuefem.

Edit: Joda, mange angrer, men det er og flere og flere som faktisk tenker seg godt igjennom i stedet for å hoppe på første og beste delfin/neotribal/stjernetegn-dings.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Du kan si akkuratt hva du vil eplefe, men man forandrer seg mye fra 16-18 og oppover.

Pluss du er et unntak mener jeg, positivt og det er sikkert flere som deg...håper jeg da.

Men du forstår godt hva vi mente, så det der blir kverulering fra din side. Vi snakker om ugjennomtenkte tribålz med "i love karsk" skrevet midt i :thumbup:

Jeg har NULL problem med og si vent til 25 med og blekke deg :tease:

Men jeg ser på deg eplefe som et unntak, ikke regelen.

Ser bare han jeg er onkel til på 19 år tattoverer på seg :roll:

Og kompisene hans....

Edit: Er enig med deg i den Eple, virker som flere og flere har fått øynene opp. Jeg vet bare jeg skulle ønske jeg hadde mer kunnskap som 18 ja...for og si det slik. Men jeg er jo vinglepetter uten like og kommer til og være det resten av livet så :!:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Jeg har et spørsmål, nå som jeg endelig fikk strekt ørene til 31mm som var mitt endelige mål så vil jeg strekke noe annet. Jeg har da tenkt å strekke septum men det jeg da lurer på er om det blir piercet i "sweet spot" altså mellom brusken og "kanten" i mangel av bedre ord, eller i brusken?

Jeg vil ikke bli piercet i "sweet spot" hvis jeg skal strekke for jeg syntes det ikke blir pent når "kanten" begynner å peke mye nedover. Jeg er dårlig til å forklare så jeg håper noen skjønte spørsmålet mitt :innocent:

Lenke til kommentar

Alt jeg tok i ung alder dekkes også over.

Heldigvis har de vært relativt små, men noen har måttet kjøres over med hvitt for å blekes litt ned.

Gått helt fint, og gleder meg til de er "begravd" under nytt blekk, hehe :)

To er blitt fjernet med laser, men blitt bleket med hvit nå.

Vurderer kjøre over en gang til med hvit, deretter hudfarge.

Synes, men dysses ned veldig.

Lenke til kommentar

Alt jeg tok i ung alder dekkes også over.

Heldigvis har de vært relativt små, men noen har måttet kjøres over med hvitt for å blekes litt ned.

Gått helt fint, og gleder meg til de er "begravd" under nytt blekk, hehe :)

To er blitt fjernet med laser, men blitt bleket med hvit nå.

Vurderer kjøre over en gang til med hvit, deretter hudfarge.

Synes, men dysses ned veldig.

Hva skjer da hvis du blir brunere i huden? Blir også denne delen brunere eller vil det synes tydeligere da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...