Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Wow! Mutter'n sa i går at jeg skulle få lov til å tatovere meg hvis det var de ordene!

Humility

Compassion

Love

Trodde ALDRI at jeg skulle få lov, men det er først nå jeg lurer på om jeg skal gjøre det!

haha samma skjedde med meg, jeg fikk lov, men da tenkte jeg at jeg skulle vente :ph34r:

Endret av joakimz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åh, den nye bruskpiercingen minner meg på hvorfor jeg ikke tok noen flere når jeg først var i gang for noen år tilbake. Vondt og hovent, og jeg sliter virkelig med å ikke ligge på den om natten.

DSC_9257-300x537.jpg

Planen er forøvrig to piercinger til, en på hver side av den jeg har nå. Men det får vente litt. :)

Endret av MrBjoern
Lenke til kommentar

Som eplefe skrev over meg, og som jeg også tror jeg skrev tidligere. Du ender bare opp med å skrape bort det som er av nye celler før de får grodd skikkelig.

Men jeg har altså renset slik hver gang og har aldri hatt problemer med noen piercinger bortsett fra en og der skyldtes det ikke rensingen, men at jeg var for uforsiktig med bading og tørking i begynnelsen.

Som tideligere sagt, det finnes forskjellige innstruksjoner for rensing og det er ikke slik at bare en nødvendigvis virker.

P.S, Adahlia er lesbisk, mtp Avataren din om du sitter å sikler;)

:roll:

Lenke til kommentar

Sikket. Utvidet et par cm. selv for hver gang på slutten. Grattis foresten.

Regner med at du mente noen mm, ikke cm.

Og til dere to lengre opp som skrev at dere fikk lov av mor til å få blekket dere. Var det bare for informasjon til oss eller var det at dere trodde det da var ok å bli blekket selv om dere ikke er gamle nok? Som sagt ørtåførti ganger tidligere, så er det ingen seriøse tatovører som arbeider på barn, samme om de har med lapp hjemmeninfra eller ikke.

Lenke til kommentar

Jeg var 18 år og veldig sikker på den første jeg tok. Den skal heldigvis dekkes om ikke lenge.

Kjenner ganske mange som har mye blekk og er seriøse med sakene sine, og nesten alle har dekt opp de første de fikk. De som ikke har gjort det har desverre ikke muligheten til å dekke de fordi blekket de tok er for stort.

Og jeg må slenge meg på det Vowels sier her, tekst alene er skikkelig kjedelig, og du kommer garantert til å angre. Skal du absolutt ta det, så velg noen symboler som står for de samme tingene.

• Liker 1
Lenke til kommentar

For min del blir det så og si umulig! Den som skal dekkes over er selvsagt en tribal, av relativt stor størrelse, så det som skal over blir svært. Derimot så kjenner jeg meg selv mye bedre som nesten 30 åring en som 18 åring. Pluss at jeg tenkte ikke over kvaliteten til arbeidet som ble gjort da, selv om det ikke er noe galt med det, gikk heldigvis ikke til Bo.

Lenke til kommentar

Må henge meg på Heffer på denne også, vi gidder ikke og si dette opp og opp igjen bare for og være kjipe.

Vi VET hvordan den følelsen av og ha noe på kroppen man er misfornøyd med osv. er.

Pluss det blir dyrt hvis man angrer :roll:

kalle: Umulig og dekke over de tingene jeg har gjort nå i ettertid...men vil ikke dekke de heller, da må det bli foreks. bare sort:P

Pluss man kjenner seg litt bedre som "nesten" 30-åring enn 16-18.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...