Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
psilocybe: Har du erfaring med noen tatovører i Ålesund?

 

Og gjør det vondt å tatovere seg bak på skulderen?

 

Hihi! ;)

6113584[/snapback]

etter hva jeg har hørt er det ikke noe vondt å tatovere noen steder på huden.

 

er det sant at mange studioer har et tilbud om at man kan tatovere et jordbær på kukhuet og få gratis tatoveringer resten av livet eler noe sånnt? en kamerat av meg fortalte det

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
psilocybe: Har du erfaring med noen tatovører i Ålesund?

 

Og gjør det vondt å tatovere seg bak på skulderen?

 

Hihi! ;)

6113584[/snapback]

etter hva jeg har hørt er det ikke noe vondt å tatovere noen steder på huden.

 

er det sant at mange studioer har et tilbud om at man kan tatovere et jordbær på kukhuet og få gratis tatoveringer resten av livet eler noe sånnt? en kamerat av meg fortalte det

6113614[/snapback]

 

Hvorfor i alle dager vil noen ha ett jordbær på kukhuet ? Og hvorfor, hvis man er nødt, ikke ta en reke eller annet illeluktende når man først er i gang ?

Lenke til kommentar

Hvorfor i alle dager vil noen ha ett jordbær på kukhuet ? Og hvorfor, hvis man er nødt, ikke ta en reke eller annet illeluktende når man først er i gang ?

6113941[/snapback]

de som gjør det gjør det vel for å få gratis tatoveringer da. reke på kukhuet ville aldri jeg hatt ihvertfall

Lenke til kommentar

Hvorfor i alle dager vil noen ha ett jordbær på kukhuet ? Og hvorfor, hvis man er nødt, ikke ta en reke eller annet illeluktende når man først er i gang ?

6113941[/snapback]

de som gjør det gjør det vel for å få gratis tatoveringer da. reke på kukhuet ville aldri jeg hatt ihvertfall

6113957[/snapback]

 

men jordbær er helt greit ?!

Lenke til kommentar

Hvorfor i alle dager vil noen ha ett jordbær på kukhuet ? Og hvorfor, hvis man er nødt, ikke ta en reke eller annet illeluktende når man først er i gang ?

6113941[/snapback]

de som gjør det gjør det vel for å få gratis tatoveringer da. reke på kukhuet ville aldri jeg hatt ihvertfall

6113957[/snapback]

 

men jordbær er helt greit ?!

6114047[/snapback]

nope, men det er bedre enne en reke. jeg vil uansett ikke ha noe der

Lenke til kommentar

Blir jo hva man gjør det til selv. Gruer man seg veldig for å tråkke på en gressplen klarer vel kroppen å generere smerte/smertelignende følelser uansett.

Klart det er vondt å få en nål ned i huden hundre ganger i minuttet(eller noe) over en lengre tid, men den genererte smerten jeg hadde før tatoveringen var mange ganger værre enn den virkelige.

 

Ganske unik følelse egentlig, ligger der fornøyd med seg selv over at man turte å ta steget, strekker kroppen for å hjelpe artisten med arbeidet, begynner å få litt vondt i ryggen pga den umennskelige stillingen man ligger i. Armene begynner å prikke i mangel på blod, man kjenner nålen forsvinner fra kroppen, titter opp og ser til sin overraskelse at tatovøren kun har lagt outlinen.

 

Man legger seg tilbake, og akkurat før krampa i ryggen tar knekken på deg stryker tatovøren over siste spiss på tatoveringen. Klokka er 20.30, halvtime over stengetid, og man kan for første gang på 3 kvarter sette beina på gulvet og se seg selv i speilet.

Ubeskrivelig følelse! :w00t:

Endret av kverna
Lenke til kommentar
psilocybe: Har du erfaring med noen tatovører i Ålesund?

 

Og gjør det vondt å tatovere seg bak på skulderen?

 

Er litt gira på en liten tattovering på skulderen..

6113584[/snapback]

Ugh, ikke gjør det i Ålesund. Inc spot eller hva de heter virker som noe av det mest useriøse du kommer over. Jeg tok en piercing der, og fikk ingen informasjon om noe som helst. Jentene som jobbet der var ikke mye eldre enn meg selv, og så skikkelig trashy ut. Tror det er den eneste i Ålesund, men det kan hende jeg tar feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...