Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Jo det er sant. Men mentalt så er nok denne tiden mer intsens enn andre perioder. Igjen er jeg inne på klisjeer, med noe sannhet i dem. Mange "finner seg selv" i slutten av tenårene/starten på 20-årene. Har ikke studier vist at vi ikke mentalt voksne før vi er 25 eller noe sånt?

Selvsagt så kan man andre som 40-åring over en tattis man tok da man var 30, men jeg tror det er mindre sannsynlig.

Gjør hva du vil. Dette er bare ting jeg tenker på når jeg vurderer å skaffe min første tattovering.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde denne diskusjonen med onkelen min, som nå er 36. Han kunne fortelle at det han synes var det tøffeste i verden som 15 ville han aldri i livet hatt som 18. Det han ville ha som 18, ville han heller ikke hatt når han var 20. Derimot det han tok når han var 20, kunne han tolerert når han var 25, og det han likte fra 25+ liker han enda.

Han har ingen tatoveringer selv, men generellt sett mtp interesser

Lenke til kommentar

Hvorfor har du det så travelt med å få tatoveringen? Hvorfor kan du ikke vente 2 år? Da får du tenkt deg om og gjort det skikkelig.

Nei, kan vel ikke akkurat si at jeg har det travelt, men har veldig lyst på :)

Vil ikke gjøre den kjempestygg heller, sånn at om jeg skulle angre så er det i alle fall en fin en.

Lenke til kommentar

Hadde denne diskusjonen med onkelen min, som nå er 36. Han kunne fortelle at det han synes var det tøffeste i verden som 15 ville han aldri i livet hatt som 18. Det han ville ha som 18, ville han heller ikke hatt når han var 20. Derimot det han tok når han var 20, kunne han tolerert når han var 25, og det han likte fra 25+ liker han enda.

Han har ingen tatoveringer selv, men generellt sett mtp interesser

Er helt enig med han, er slik jeg føler det selv....nå er jeg "bare" 29 ( herregud, snart midtlivskrise...kjøpe meg scooter og skinnvest )

Men smaken forandrer seg garantert, lett og sitte som 16 åring og si at "neida, det gjør man ikke" pluss det at man tror man vet alt i den alderen, men faktumet er at man forandrer seg. Takk gud for det sier jeg :!:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Jeg lurer egentlig litt på hva poenget med å opprette en ny tråd er. Misforstå meg rett, jeg har ikke noe eiesykt forhold til tråden, men det er ikke akkurat som om tråden blir treig og full av spyware som et og annet operativsystem, og trenger en formatering i ny og ne.

Og førsteposten. Hva mangler av informasjon som ikke blir besvart med et enkelt spørsmål i tråden?

Lenke til kommentar

førsteposten er jo veldig innholdsrik men jeg ser for meg at den kunne vært gjort om litt slik at det kunne vært lettere å finne frem til de ulike delene av posten. det er feks ganske mange som spør om feks aldersgrense som blandt annet står midt i førsteposten.

ellers kunne jeg tenke meg å legge inn informasjon med de største/mest kjente/beste studione rundt okring i landet slik at folk lettere kan få en oversikt over disse.

Lenke til kommentar

førsteposten er jo veldig innholdsrik men jeg ser for meg at den kunne vært gjort om litt slik at det kunne vært lettere å finne frem til de ulike delene av posten. det er feks ganske mange som spør om feks aldersgrense som blandt annet står midt i førsteposten.

ellers kunne jeg tenke meg å legge inn informasjon med de største/mest kjente/beste studione rundt okring i landet slik at folk lettere kan få en oversikt over disse.

Hvis du har ideer kan du vel bare ta å endre førstepost selv, du står som moderator og da har du vel rettigheter til å endre poster om det er "nødvendig" så det er jo fult mulig å ta en oppdatering av feks. linkene i førsteposten og "rydde" opp i gamle ting som ikke er så relevant lenger.

Lenke til kommentar

Hvis du har ideer kan du vel bare ta å endre førstepost selv, du står som moderator og da har du vel rettigheter til å endre poster om det er "nødvendig" så det er jo fult mulig å ta en oppdatering av feks. linkene i førsteposten og "rydde" opp i gamle ting som ikke er så relevant lenger.

joda, jeg kunne selvfølgelig tatt meg til rette og oppdatert førsteposten selv men i dette tilfelle synes jeg det er greit å ikke overkjøre han som eier førsteposten, og dermed "stjele" posten hans. dessuten er det jo mange som vanker i denne tråden som har ganske mye mer erfaring enn meg når det gjelder kropskunst som jeg vil ha innspill fra i saken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...