Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, guys! I'm seriously concidering to get a tatoo with the following words: "Humility, pity, love" the three basic elements for morale and human understanding in a working society.

1) Still not certain how I want to arrange it. Have been thinking and maybe just on top of each other, in the mentioned order.

2) I have no clue where to put it, but I'm thinking my left forearm, either on top or bottom.

3) What do you guys think about a dragon circling around the words? In the backround or something? It represents strengt right so I thought it would be appropriate.

What do you guys think?

Felt for speaking english :p

Lenke til kommentar

Pity var et dårlig ordvalg. Mener forøvrig å huske at du var 16, og at du dermed har god tid til å tenke ut et design.

Hva foreslår du da? Det betyr jo "Ydmykhet, medlidenhet og kjærlighet"...

Compassion høres bra ut. Dessuten passer det bedre sammen med det lange ordet over.

Humility

Compassion

Love

Hmm...tja...

EDIT: Og hvis jeg skulle hatt en drage med skulle det vært noe slik noe, i denne stilen:

http://www.tattoojohnny.com/product/M4F-00002/961f1d96ab6850e203b8698e14100569/searchpage/10/image/1/prods/M4F-00002,DVF-00154,BIF-00034,DCF-00025,DGF-00117,NWF-00024,MAF-00248,S1F-00212,FRF-00159,CPF-00003,AAF-01172,AAF-01178,

Men ikke så "grotesk" da. Og hele kroppen skulle gjerne syntes.

Endret av Hestekølle
Lenke til kommentar

Mååå ikke ha noen drage :p Var bare fordi den representerer styrke. Takk for innspillet L4r5, om jeg noen gang får noen går jeg heller for Compassion.

Men hva med alderen min? Er bare 16 og alle sier jeg vil angre, men har sett litt rundt nå og de fleste som angrer seg fordi de fikk tatovering i ung alder var fordi de fikk den for å være "kul".

Jeg vil ikke prøve å være kul med min. For meg spiller den en rolle og de siste årene har jeg hatt fullstendig mangel på alle tre elementene, spesielt med tanke på min mor. Jeg vil ha noe som kan "minnne" meg på det, få meg på rett kjøl! Ikke at jeg trenger en tatovering for å bli minnet på det, men det er et symbol som fremhever det.

Lenke til kommentar

Det er en klisje av god grunn. Man forandre seg fullstendig, opp til flere ganger fra man er 12-13 til man er rundt 20-års alderen. Det er ikke usannslig at du vil mislike den om etter år eller to.

Edit: Stord edit, ikke riktig edru. Håper folk skjønner hva jeg prøver å si nå.

Endret av Ercles
Lenke til kommentar

Det er en klisje av god grunn. Man forandre seg fullstendig, opp til flere ganger fra man er 12-13 til man er rundt 20-års alderen. Det er ikke usannslig at du vil mislike den om etter år eller to.

Edit: Stord edit, ikke riktig edru. Håper folk skjønner hva jeg prøver å si nå.

Takk for svar :) Unskyld om jeg virker ignorerende, men det er vel en sjanse de fleste tar når de får sin første tatovering.

Livet bare raser forbi. Jeg tenkte for litt siden "det er jo faen ikke på lenge til jeg er 18!!!!" Jeg husker godt første dag på skolen i 1. klasse og ble minnet på hvor sinnsykt fort livet egentlig raser forbi! Der kommer dragen inn i bildet, vær sterk gjennom det korte livet ditt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...