Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Oki, men på de som kler det veldig da, som er verken en harrytass fra bondetlandet etc? Fortsatt trashy og stygt? Godt at jeg ikke har tatt en slik piercing da, når jeg ser på svarene deres. hehe:)

Drit nå i hva folk her mener om du virelig har lyst på? Det er alltid noen som mener at [insert random piercingnavn] ser rart/stygt ut osv.

Personlig så ser jeg ikke hva som er så fælt med den, men synes heller ikke den er utrolig fin eller kul heller, og er ikke noe jeg kunne tenkt meg selv. Har egentlig bare sett en person (jente, hva faen gjør det i trynet på en gutt?) som virkelig har kledd det.

Lenke til kommentar

Det kan virke som om monroe blir sett ned på mye fordi "alle har det", og en del av dem er også gjerne av den typen man ikke liker (typisk dum blond "prom queen"). Det er mye som er styggere enn monroe som alltid får kommentarer som "kult" og"stilig" her inne.

Lenke til kommentar

På samme måte som mange synes monroe er pent. Men hun (?) spurte etter meninger, og fikk negative tilbakemeldinger. Om hun har lyst på den så tar hun den nok uavhengig av hva vi sier, på samme måte som flere her nok har fått mer enn nok negative kommentarer til piercinger/tatoveringer.

Lenke til kommentar

Det er mye som er styggere enn monroe som alltid får kommentarer som "kult" og"stilig" her inne.

Utvidelse-av-øreflipper-piercing, blææææææææ! Min mening, men mange synes det tydeligvis er kult.

Og mange syns skorpion-tattoveringer er blææææææ, men heldigvis så er vi mennesker forskjellig. Herregud så kjedelig det hadde vært hvis alle hadde likt det samme :(

Lenke til kommentar

Hehe, ja, fint vi har forskjellige meninger! Men, for å motsi meg selv så kan jeg synes hull i ørene kan være litt kledelig. Da må det være liten størrelse og personen må ha en stil som kler det. Da har jeg motsagt meg selv i dag og. :)

Du motsier deg egentlig ikke, du forklarte deg bare litt dypere;)

er helt enig med deg at det går veldig på person, jeg skal rundt 20-25mm hull. Mn så er jeg 2 meter høy så de blir ikke så store som på en som er 1.60.

ikke at 25mm er så stort uansett. Penis Trygve har noen av de fineste hullene jeg vet om..ørene altså.

Men har sett folk med så store hull som hun har og det ser ikke pent ut på den personen.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Noen her som har opplevd å bli solbrent på nippelen (når man har piercing der). Har en venninne som kun har i ene og ble tilfeldigvis kun solbrent der etter hun solte seg. Og når verker hun visstnok. Noen som har opplevd lignende?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...