Heffer Skrevet 1. august 2010 Rapporter Del Skrevet 1. august 2010 Det ser ut som en stålkvise på leppa, med andre ord: Ikke ta det! Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 1. august 2010 Rapporter Del Skrevet 1. august 2010 Tror ikke den piercingen ser bra ut, eller kommer til å se bra ut på noen egentlig. Men folk får jo bestemme selv hva de setter i huden sin. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. august 2010 Rapporter Del Skrevet 1. august 2010 Det er en av de styggeste piercingene man kan utsmykke ansiktet sitt med. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 1. august 2010 Rapporter Del Skrevet 1. august 2010 Omtrent like kult som piercing i øyenbrynet. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. august 2010 Rapporter Del Skrevet 1. august 2010 Liker egentlig veldig sjeldent piercinger i det hele tatt. Sånne ringer i øret kan være kult, men da må man kle det, noe jeg egentlig ser ganske sjeldent. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. august 2010 Rapporter Del Skrevet 1. august 2010 Oki, men på de som kler det veldig da, som er verken en harrytass fra bondetlandet etc? Fortsatt trashy og stygt? Godt at jeg ikke har tatt en slik piercing da, når jeg ser på svarene deres. hehe:) Drit nå i hva folk her mener om du virelig har lyst på? Det er alltid noen som mener at [insert random piercingnavn] ser rart/stygt ut osv. Personlig så ser jeg ikke hva som er så fælt med den, men synes heller ikke den er utrolig fin eller kul heller, og er ikke noe jeg kunne tenkt meg selv. Har egentlig bare sett en person (jente, hva faen gjør det i trynet på en gutt?) som virkelig har kledd det. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. august 2010 Rapporter Del Skrevet 1. august 2010 Det kan virke som om monroe blir sett ned på mye fordi "alle har det", og en del av dem er også gjerne av den typen man ikke liker (typisk dum blond "prom queen"). Det er mye som er styggere enn monroe som alltid får kommentarer som "kult" og"stilig" her inne. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. august 2010 Rapporter Del Skrevet 1. august 2010 Du kommer nok ikke til å angre. er bare de som trengs og dekkes så er begge armene dekt, så er ikke noe kjempegreie sånn sett. Jeg har bare blitt dødssær på hva jeg vil ha jo eldre jeg har blitt og utførelsen av tattoveringer. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 1. august 2010 Rapporter Del Skrevet 1. august 2010 Det er mye som er styggere enn monroe som alltid får kommentarer som "kult" og"stilig" her inne. Utvidelse-av-øreflipper-piercing, blææææææææ! Min mening, men mange synes det tydeligvis er kult. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 1. august 2010 Rapporter Del Skrevet 1. august 2010 Jeg synes det kan være pent, men det blir stygt så fort det blir FOR stort, og det er så snart de blir såpass stort at det ødelegger den naturlige formen på øret. Da ender det bare med å se deformert og rart ut. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. august 2010 Rapporter Del Skrevet 1. august 2010 På samme måte som mange synes monroe er pent. Men hun (?) spurte etter meninger, og fikk negative tilbakemeldinger. Om hun har lyst på den så tar hun den nok uavhengig av hva vi sier, på samme måte som flere her nok har fått mer enn nok negative kommentarer til piercinger/tatoveringer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. august 2010 Rapporter Del Skrevet 1. august 2010 Jeg synes enkelte kan kle det. Men det er langt fra alle som har tatt monroe som kler det. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. august 2010 Rapporter Del Skrevet 1. august 2010 Det er mye som er styggere enn monroe som alltid får kommentarer som "kult" og"stilig" her inne. Utvidelse-av-øreflipper-piercing, blææææææææ! Min mening, men mange synes det tydeligvis er kult. Og mange syns skorpion-tattoveringer er blææææææ, men heldigvis så er vi mennesker forskjellig. Herregud så kjedelig det hadde vært hvis alle hadde likt det samme Lenke til kommentar
Leah FernandezzZz Skrevet 1. august 2010 Rapporter Del Skrevet 1. august 2010 Takker for tilbakemeldinger! Men har et spm... siterer det andre innlegget mitt. Jeg hadde piercing i navelen for ett år siden, hullet har grodd igjen, men fortsatt kan man se et lite hull. Gjelder dette alle piercinger når hullet har grodd igjen? At det fortsatt vil være et lite hull der...(?) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. august 2010 Rapporter Del Skrevet 1. august 2010 Har det i leppa, mellom øyenene ihvertfall...hvor vanlig det er vet jeg desverre ikke Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 1. august 2010 Rapporter Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Hehe, ja, fint vi har forskjellige meninger! Men, for å motsi meg selv så kan jeg synes hull i ørene kan være litt kledelig. Da må det være liten størrelse og personen må ha en stil som kler det. Da har jeg motsagt meg selv i dag og. Endret 1. august 2010 av kallepetrus Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 1. august 2010 Rapporter Del Skrevet 1. august 2010 Jeg hadde snakebites, og begge hullene synes enda. Det ene mye tydeligere enn det andre. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. august 2010 Rapporter Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Hehe, ja, fint vi har forskjellige meninger! Men, for å motsi meg selv så kan jeg synes hull i ørene kan være litt kledelig. Da må det være liten størrelse og personen må ha en stil som kler det. Da har jeg motsagt meg selv i dag og. Du motsier deg egentlig ikke, du forklarte deg bare litt dypere;) er helt enig med deg at det går veldig på person, jeg skal rundt 20-25mm hull. Mn så er jeg 2 meter høy så de blir ikke så store som på en som er 1.60. ikke at 25mm er så stort uansett. Penis Trygve har noen av de fineste hullene jeg vet om..ørene altså. Men har sett folk med så store hull som hun har og det ser ikke pent ut på den personen. Endret 1. august 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 1. august 2010 Rapporter Del Skrevet 1. august 2010 Hehe Blir stygt når ringene blir så store at ørene står nærmest rett ut av hodet, når de ikke henger normalt lenger har det gått for langt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. august 2010 Rapporter Del Skrevet 1. august 2010 Noen her som har opplevd å bli solbrent på nippelen (når man har piercing der). Har en venninne som kun har i ene og ble tilfeldigvis kun solbrent der etter hun solte seg. Og når verker hun visstnok. Noen som har opplevd lignende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå