Cortinarius rubellus Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Jeg vet at synet mitt er meget bra, pluss det at så mange som sier at de ikke klarer og se det så blir det "rart" å bruke synet. Motivet..ja, forklar meg hvilket motiv det er? Kanskje du kan forklare hva det er Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Synet er da irrelevant. Bildet har så få pixler at detaljer ikke kommer med, done. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Jeg vet at synet mitt er meget bra, pluss det at så mange som sier at de ikke klarer og se det så blir det "rart" å bruke synet. Motivet..ja, forklar meg hvilket motiv det er? Kanskje du kan forklare hva det er La det egentlig inn kun pga. Spawn som er i midten. (Vet ikke om du så at jeg la inn bilde av Malebolgia rett før og sa jeg tenkte på å ha noe ala ham på ryggen). Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Fant det omsider i større utgave. Fornøde nå? Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Grei tatovering det, men ikke min stil. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Spawn er alltid kult! Lenke til kommentar
jahas Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Noen som har gått igjennom alle tattisene som er lagt ut på vg i forbindelse med Kat von D? Folk er faen meg rare ass Kan noen også svare meg på hvorfor folk tatoverer stjerner i hytt å gevær? Mer upersonlig tattis finnes vel ikke. Endret 1. august 2010 av jj_89 Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 ''Strekstjerner'' som jeg kaller det, stjerner uten fyll eller noe utenom omrisset er uuuutrolig kjedelig og upersonlig. Alikevel virker svarte streksjerner veldig populært blandt jenter og punkere. Jeg skal aldri ha en hvertfall! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Har stjerner jeg, men de skal covres så det holder. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Du kommer nok ikke til å angre. Lenke til kommentar
Leah FernandezzZz Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 hva syntes folkene her inne om monroe piercing? vil dere helst jenta skal droppe den piercingen? Søk på google hvis dere ikke vet hva det er.. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Forbinder det med skikkelig trashy folk. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Jeg forbinder det med råner-fjortisser... Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Jeg forbinder det med råner-fjortisser... Lenke til kommentar
Leah FernandezzZz Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Oki, men på de som kler det veldig da, som er verken en harrytass fra bondetlandet etc? Fortsatt trashy og stygt? Godt at jeg ikke har tatt en slik piercing da, når jeg ser på svarene deres. hehe:) Et spm... Jeg hadde piercing i navelen for ett år siden, hullet har grodd igjen, men fortsatt kan man se et lite hull. Gjelder dette alle piercinger når hullet har grodd igjen? At det fortsatt vil være et lite hull der... Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Jeg synes det er ett stygt sted å ha piercing uansett. De som kler det? Vet ikke, aldri sett ett menneske som kler piercing der. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Monroe piercing er kanskje den styggeste piercingen jeg vet om. Dør litt Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 ÆÆÆÆ, alltid sett på monroe piercing som jentepiercing! Enda styggere på gutt, jo! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Det var faktisk ganske grusomt Vowels. Jenta på dette bildet kler det litt bedre, men fremdeles ikke spesielt fint. http://no.wikipedia.org/wiki/Fil:Look.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå