John Keats Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 Hvordan en kan si det er kult når det ikke er større bilde tilgjengelig er forbi meg Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 Jeg klarer ikke å si at det er kult, fordi det jeg virkelig liker med tatoveringer er detaljer. Og de er det teknisk umulig å se på det lille bildet der. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) går ikke an og dømme den der, ser jo ikke sikkelig Endret 31. juli 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 Hvordan en kan si det er kult når det ikke er større bilde tilgjengelig er forbi meg Mistenker at hans "Kult!" var respons til min, og ikke sin egen tatovering Det forklarer det vel kanskje bedre. Lenke til kommentar
geil Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 Det tviler jeg på, linken din fungerer ikke 1 Lenke til kommentar
kalli Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 Noen som vet adressen til Invictus tattoo? Og vet om Marius Meyer jobber der hele tiden? Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 Noen som vet adressen til Invictus tattoo? Og vet om Marius Meyer jobber der hele tiden? http://www.google.no/#hl=no&source=hp&q=invictus+tattoo&aq=f&aqi=g4&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=5e114281780abf60 Lenke til kommentar
kalli Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 Har da googla, men fant ikke no adresse, åpningstider eller info om han jobber der hele tiden eller ikke. Derfor jeg spurte her. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 http://tattoodesigns.net/ufiles/blogs/images/tattoo_artists/corey_miller/3884946063_b3ae7823a9_o.jpg Synes denne tatoveringen av Corey Miller er rå! Den er på en av episodene til LA INK også, artig å se han utføre en så stor og bra tatovering. Hva synes dere? Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 Sitter og ser på dragetatoveringen Jim Raynor har på høyrearmen i Starcraft 2. Den ser bra ut, men skulle ønske jeg fant ett bedre bilde av den. Mulig jeg tar det som ett utgangspunkt for venstrearmen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 Den episoden så jeg. Den er fet. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 Sitter og ser på dragetatoveringen Jim Raynor har på høyrearmen i Starcraft 2. Den ser bra ut, men skulle ønske jeg fant ett bedre bilde av den. Mulig jeg tar det som ett utgangspunkt for venstrearmen. Synes den var rimelig trashy skal jeg være ærlig. Ingen detaljer, bare en sort... drage Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 do want. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 Hvordan type tre? Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 Hei! Gutt 16 her, har lyst på tattis! Tenkte (hvis jeg skal ha) at jeg skulle ha noe som sa "Humility, pity and love" - Ydmykhet, medfølelse og kjærlighet! De tre grunnleggende elementene jeg har vist mangel på de siste årene. Vet at jeg kan være en arrogant jævel, men vil ha noe som kan minne meg på hvordan man skal være mot andre! Hvor burde man plassert en slik setning? Og hvordan, i en sirkel? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 heter noe så fint som "olivewood". Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 (...) Hvor burde man plassert en slik setning? Og hvordan, i en sirkel? første som slo meg var ordene i sirkel i nakken eller høyt på overarmen. Men vil anbefale deg å vente til du er 18! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 Ribbeina. Innsiden av lårene. Bakpå leggen. Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 31. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2010 Sitter og ser på dragetatoveringen Jim Raynor har på høyrearmen i Starcraft 2. Den ser bra ut, men skulle ønske jeg fant ett bedre bilde av den. Mulig jeg tar det som ett utgangspunkt for venstrearmen. Synes den var rimelig trashy skal jeg være ærlig. Ingen detaljer, bare en sort... drage SMaken er som baken og alt det der. Men det er derfor jeg vil se nærmere på den, så jeg faktisk kan få bestemt meg om det er noe jeg har lust til å bruke som ett utgangspunkt eller ei. Hvis ikke blir det å finne en artist som kan lage noe mer detaljert for meg. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. august 2010 Rapporter Del Skrevet 1. august 2010 Ser ikke hva det er jeg Ser den helt fint selv, men folk har jo forskjellig syn... Hvordan en kan si det er kult når det ikke er større bilde tilgjengelig er forbi meg Fordi man klarer å se det... Jeg klarer ikke å si at det er kult, fordi det jeg virkelig liker med tatoveringer er detaljer. Og de er det teknisk umulig å se på det lille bildet der. Jeg ser først og fremst på motivet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå