€uropa Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Er det mab har glidemiddel til. Stort sett, i hvert fall. Ok. Da har jeg brukt glidemiddelet mitt på feil måte. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Må nok inrømme at jeg har ombestemt meg litt. Haha. Men står på at noen av de ikke var spesiellt imponerende, men bra nok. Men fant en jeg syntes var artig! Denne: http://www.letsbuzz.no/index.php?showimage=832 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Du kan ikke stå på noe når siden er eldgammel og utdatert...blir for dumt og si rett og slett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Synes da ikke det er SÅ lenge siden siden deres var "ny" (nytt design osv). Vet ikke hvordan det er med bildene, men regner ikke med at de hadde lagt inn hauggamle bilder der når de "pussa opp". Men synes tiden går så fort at det er mulig det faktisk er en god stund siden. Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 De fikk nytt design på siden for ikke lenge siden, men bildene er hovedsakelig gamle. Uansett, så ikke noen feil ved den som Torbjørn hadde laget. Er ikke noe galt egentlig med noen av de som er lagt ut, annet en at stilen er litt utdatert og at de har gjort MYE som er sinnsykt mye bedre og kulere i ettertid. Desverre så er det mange kunder som har dårlig smak som også går til gode studioer... Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Into You-gutta er jo flinke, de. Ellers har du Lal Hardy’s Tattoo, og Divine Canvas, Frith Street tattoo, Diamond Jack's og Primitive Origins. Jeg gadd ikke finne frem alle nettsidene, tror de fleste skal ha, da. Takker! Ble spesielt imponert av Valerie på Firth Street Tattoo! Lenke til kommentar
olahoi Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg er frustrert. Jeg er DØDSFORNØYD med tatoveringen min, men jeg kjenner på meg at jeg en gang i fremtiden ønsker meg plassen til noe annet:p Tatoverte ryggen, så nå kan jeg ikke få en tatovering over hele ryggen senere. oh well! Lenke til kommentar
ace855 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Heisan gutt på 16 her, har trent en god del vektløfting det siste halvåret og lagt på meg en del masse, men et minus med dette er at jeg har fått noen ganske stygge strekkmerker på begge bicepsene mine. Tror jeg skal tatovere armene mine en gang når jeg blir voksen, så jeg lurer på om noen av dere vet om det er noe problem å tatovere på strekkmerker? Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Står litt om det i førsteposten her. Temaet har vært oppe noen ganger tidligere, så vil tro du finner litt info ved å søke. Mener de som har greie på det har svart noe sånt som at det ikke er noe problem å tatovere over et strekkmerke, men det vil jo selvsagt påvirke resultatet alt ettersom hvor stygt/stort strekkmerket er. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Tatoveringer over strekkmerker/arr går fint, men de skal helst være eldre enn ett/to år (jeg husker ikke) for at arrvevet skal ha satt seg skikkelig. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hadde vært kult å dekke hele ryggen med noe ala The Malebolgia! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Heisan gutt på 16 her, har trent en god del vektløfting det siste halvåret og lagt på meg en del masse, men et minus med dette er at jeg har fått noen ganske stygge strekkmerker på begge bicepsene mine. Tror jeg skal tatovere armene mine en gang når jeg blir voksen, så jeg lurer på om noen av dere vet om det er noe problem å tatovere på strekkmerker? Gikk veldig fint med mine arr Og for og si det slik, jeg gleder meg til og få dekt hele overkroppen...ser ut som et vandrende strekkmerke hele meg nå Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Det er så greit at man har en gal bror, da føles plutselig mine motiver heller så normale Hans nyeste lille sak... Endret 30. juli 2010 av AnnChristin Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Artig motiv, smurfer er artige dyr. Baller har send melding til den lokale tatovøren om leketøyet jeg skal ha på hånda, men har ikke fått noe respons :S Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Kill all Kittycats, endelig har smurfene skjønt det også :!: Lenke til kommentar
No14 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Ser jentungen på 3 den, så er det noen som er i deep shit! Tenkte å bestille time hos electric linda når bookingen åpner på mandag. Ser frem til neste tattoo, begynner å bli lenge siden sist! Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Drit kul er den Men jeg vet mamma kommer til å være mer skeptisk til den enn mitt nye påfunn. Er så enkelt når man har en bror som uansett hva man gjør overgår det haha.. Og ja, blir nok mange gråtende unger om de ser den der :D Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Ser jentungen på 3 den, så er det noen som er i deep shit! Tenkte å bestille time hos electric linda når bookingen åpner på mandag. Ser frem til neste tattoo, begynner å bli lenge siden sist! Det kan jeg tenke meg :!: Fått det av faren sin Gleder meg ti log se den:) Hva planlegger du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå