Joakim Skurk Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Ah. Jeg har ikke sjekka på nett. Bare hørt om det en eller annen gang. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Into You-gutta er jo flinke, de. Ellers har du Lal Hardy’s Tattoo, og Divine Canvas, Frith Street tattoo, Diamond Jack's og Primitive Origins. Jeg gadd ikke finne frem alle nettsidene, tror de fleste skal ha, da. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg er nesten overbevist om at man finner flere dyktige tatovører i London enn man gjør i hele Norge. Lenke til kommentar
detvarvondtdet Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Er det noen her som kan tipse om artist/studio i Bergen? Er det noen dyktige i området? Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Tror og det er mange dyktige i London. Bergen vet jeg dog ikke noe om, sjekk nettet! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Let's Buzz is the place to be. Lenke til kommentar
detvarvondtdet Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Bergen vet jeg dog ikke noe om, sjekk nettet! duh.. "på nettet" står det at om jeg kjøpter "30 days" og begynner å danse zumba så blir jeg smellsexy på 2 uker... Jeg vil gjerne høre fra noen som har personlig erfaring om du skjønner.. Let's Buzz is the place to be. Buzz har jeg hørt bra ting om før også.. Noen som har vært på AU i Bergen? Takk for svar forresten Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 AU! burde du ligge langt unna... Lets Buzz er stedet ja! Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Bergen vet jeg dog ikke noe om, sjekk nettet! duh.. "på nettet" står det at om jeg kjøpter "30 days" og begynner å danse zumba så blir jeg smellsexy på 2 uker... Jeg vil gjerne høre fra noen som har personlig erfaring om du skjønner.. Vel, jeg tenkte du kanskje kunne gå på hjemmesidene til studioene og se på arbeidet dems selv. Du visste ikke at du kom til å få svar, jeg prøvde jo bare å hjelpe. Man kan også søke f eks ''Let's buzz forum'' så kan man få opp tidligere tråder. Menmen, ta imot hjelp sånn du vil selv du. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Bergen vet jeg dog ikke noe om, sjekk nettet! duh.. "på nettet" står det at om jeg kjøpter "30 days" og begynner å danse zumba så blir jeg smellsexy på 2 uker... Jeg vil gjerne høre fra noen som har personlig erfaring om du skjønner.. Let's Buzz is the place to be. Buzz har jeg hørt bra ting om før også.. Noen som har vært på AU i Bergen? Takk for svar forresten Ei venninne var så uheldig å tattovere seg på AU. Det ble ikke fint, de skrev navnet hennes, men det ser ut som det står noe helt annet. Bokstavene flyter sammen osv. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Bergen vet jeg dog ikke noe om, sjekk nettet! duh.. "på nettet" står det at om jeg kjøpter "30 days" og begynner å danse zumba så blir jeg smellsexy på 2 uker... Jeg vil gjerne høre fra noen som har personlig erfaring om du skjønner.. Vel, jeg tenkte du kanskje kunne gå på hjemmesidene til studioene og se på arbeidet dems selv. Du visste ikke at du kom til å få svar, jeg prøvde jo bare å hjelpe. Man kan også søke f eks ''Let's buzz forum'' så kan man få opp tidligere tråder. Menmen, ta imot hjelp sånn du vil selv du. Lets Buzz er et meget kjent studio Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Her: http://www.google.no/#hl=no&source=hp&q=site%3Awww.diskusjon.no+let%27s+buzz&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=b2e095cafedc7a8 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Det du kan gjøre for og gjøre øret tykkere er og sove uten noe i hullet hver natt Er det ikke en fare for at hullet begynner å gro sammen igjen og bli for trangt til å få inn smykket igjen da? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Er det mab har glidemiddel til. Stort sett, i hvert fall. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Lets Buzz er et meget kjent studio Av det jeg så på nettet ble jeg ikke veldig imponert (?), men det er sikkert flere tatovører der. Så ikke på alle bildene. Endret 29. juli 2010 av kallepetrus Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Jobber bare noen av norges beste der, og det man finner på nettet er ofte utdatert og gammelt. Men spørs standarden din også da. Pluss et par her på forumet driver\har sleeves\store ting gjort der og vil påstå de ser meget bra ut. Når folk velger og dra mange timer til et studio så er det en grunn til det:) Endret 29. juli 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Hjemmesiden deres er utdatert og en ny en under konstruksjon. Du finner ikke mange som er flinkere en Tomas som eier stedet, og Toschie har en sinnsykt kul stil på sakene sine. Edit: Glemte Janicke som er tilbake nå, hu er sinnsykt dyktig! Edit nr 2: Hvis du skal ha japansk så har de en tysker som er fast gjesteartist der ved navn Sandor Jordan som også er skamflink, men han driver kun med japansk stil da. Endret 29. juli 2010 av Heffer Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Hvordan er det man begynner på en sleeve? Velger man et hovedmotiv, så bygger man videre på den? Har drømt om å få en half-sleeve det siste året, men fyller ikke 18 før om et par uker så det blir nok satt på vent i hvert fall ett eller to år til. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Det finnes ørten måter og gjøre det på, man kan bestemme hele armen før man begynner, ta en og en del frem til armen er dekt( flette sammen) osv. Ene armen min er flere motiver satt sammen, og i forskjellige stiler noen av de:) Andre armen er halve armen en piece. Jeg liker begge måtene. Endret 29. juli 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Er det mab har glidemiddel til. Stort sett, i hvert fall. Trodde man brukte det til andre ting også Og en stor sakkosekk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå