Marte Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 Ikke akkurat store bragden, men jeg sier meg fornøyd så langt! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 pent øre også Lenke til kommentar
Marte Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 Vet dog ikke hvor langt jeg tørr gå, siden øreflippen min er relativt liten, tynn og veldig stram. Men har nå kjøpt inn 6 mm, så vi får se Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Det du kan gjøre for og gjøre øret tykkere er og sove uten noe i hullet hver natt Etterhvert så danner det seg mer "hud" der da:) ( jeg husker ikke den riktige ordet på det) Eneste jeg vet er at jeg må kutte når jeg kommer opp i litt størrelse for og rette hullet. Men frem til da gjør jeg det på gamlemåten. Endret 27. juli 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 Skulle ikke oslo ink lage tv-serie? Har den gått? Skal den gå snart? Eller ble det ikke noe av? Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 Har jeg ikke hørt noe om i det hele tatt. Eneste tattoo-tv jeg har hørt om her til lands er en kar om skal jakte på den "ultimate tattoo". Husker ikke helt hvordan, hvem osv. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 Er det forskjell på hvor lang tid det tar før du kan sette i ditt eget smykke når det gjelder å ta i hull i øreflippen? Frisør vs Piercer altså. Gror det fortere visst du tar hos en skikkelig Piercer? Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Nå er time hos Dirk Vanderlinden i boks, 12.08. Blir min første blekking! Glær mæ! Endret 28. juli 2010 av Joakim Skurk Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 det var han som gjorde meg også og er veldig fornøye med resultatet.. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Hva tok du? Bilde? Mulig det har blitt nevnt før, men orker ikke bla bakover for å lete. Endret 28. juli 2010 av Joakim Skurk Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) jeg tror nok du må lete veldig mye før du finner det bilde i denne tråden. Det vedlagte bilde er fra den var fersk. Teksten er sanskrit og betyr «jeg er den ene". Opprinnelig var det en referanse til Den åttedelte sti i Budhismen men etter at broren min døde i fjor er det også en referanse til at jeg er eneste bror igjen. Endret 28. juli 2010 av ilpostino Lenke til kommentar
kalli Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 Jeg har hatt hull i øret i tre måneder. Fortsatt rekker hullet å danne seg et hudlag hvis jeg tar ut øredobben i noen timer. Så jeg blør litt når jeg stikker nåla igjennom igjen. Er dette unormalt? Sånn var det med meg og når jeg hadde lite hull. Men nå som hullet mitt er 10mm er det plutselig ikke no problem lenger Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 Når man skal bli tatovør, øver man på falsk hud ellernoe fremstilt av plast etc? Eller går man rett på mennesker? Skulle jo tro man måtte ha litt erfaring med å håndtere maskinen ogsånt først. Kanskje ett dumt spm, men lurer fordet. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Grisehud bruker de og syntetisk hud får man vel også kjøpt, men når man er lærling så må man gjøre en god del "dritt" før man i det hele tatt for røre maskinen:) Endret 28. juli 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 Ja, skjønner det. Jeg hadde og utnyttet folk litt hehe. Men de kan da ikke gå rett på mennesker? Det må være skummelt for de selv og studioet sitt rykte. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 Går en stund før de får ta på mennesker ja, men det med og utnytte så ligger det tradisjoner bak. Man begynner på bunn og jobber seg oppover. Er ikke bare tattovering man skal lære;) Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 28. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2010 Hah, har sett på miami ink, han ene der blir utnytta til det fulleste, litt artig. Men men, tatovør tror jeg ikke det blir av meg, må klare å tegne en rett strek først hvertfall! Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Noen som vet om noen bra studioer i London? Skal dit 2-8.November (2 konserter + bursdagen min, wohoo), så tenkte å tattovere meg der hvis jeg finner et bra studio Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Har hørt om ei sjappe som heter Into You ellernoe. Tror det er noen dyktige folk der. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 29. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2010 Så på galleriene til folka derfra. Kan ikke si jeg ble helt overbevist. Hvis det er noe av det bedre man finner i London blekker jeg meg heller her til lands Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå