BadFurDay Skrevet 25. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2010 Eple: DEN likte jeg! Bare synd den allerede eksisterer Do want! Kreatoon: Tror det er tattoos.no han pleier å være hos. Skader hvertfall ikke å sende en mail til han å høre om han har planlagt noen turer til ålesund i løpet av dette året http://www.viptattoo.com er hvertfall hjemmesiden hans Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 25. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2010 Ser ikke noe bilde jeg. Står bare "Postet bilde" Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2010 Vises ikke her heller. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2010 Høyreklikk og vis i ny fane Lenke til kommentar
Defo Skrevet 25. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2010 Høyreklikk og åpne i ny fane... Synes den var litt rotete og lignet ikke helt på Link. Helt ok dog. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2010 Det er jo ikke et direkte bilde av link, det er en tolkning. Har sett en lik en med Zelda. Synes de er dritkule. Lenke til kommentar
Kreatoon Skrevet 25. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2010 Eple: DEN likte jeg! Bare synd den allerede eksisterer Do want! Kreatoon: Tror det er tattoos.no han pleier å være hos. Skader hvertfall ikke å sende en mail til han å høre om han har planlagt noen turer til ålesund i løpet av dette året http://www.viptattoo.com er hvertfall hjemmesiden hans Tror nok den takes i statene når jeg er der, den shoppen han Victor "bruker" å besøke hadde tatovert en kompis av meg å klart å skrevet feil opptil flere plasser:p Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Victor har ingenting med sjappa og gjøre, han bruker den bare som en plass og jobbe på. Han er blant de BESTE...så og dømme han utifra sjappa blir for dumt!!! Sjekk hjemmesiden hans du;) Endret 25. juli 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
kalli Skrevet 25. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 25. juli 2010 Noen som har erfaring med Invictus tattoo med Marius Meyer og Jimmy Duvall? Har tenkt på en detaljert old-school og lurer på om en av de kanskje er bra til det. Lenke til kommentar
Kreatoon Skrevet 26. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2010 Victor har ingenting med sjappa og gjøre, han bruker den bare som en plass og jobbe på. Han er blant de BESTE...så og dømme han utifra sjappa blir for dumt!!! Sjekk hjemmesiden hans du;) Han er i Ålesund mens jeg er i statene! bra timing det vel Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2010 LOL, sorry :!: Veldig bra timing det Lenke til kommentar
Kreatoon Skrevet 26. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2010 Blir vel på ett annet tidspunkt da:p Lenke til kommentar
Bankhead Skrevet 26. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2010 Noen som har erfaring med Invictus tattoo med Marius Meyer og Jimmy Duvall? Har tenkt på en detaljert old-school og lurer på om en av de kanskje er bra til det. Jeg vil også høre noen erfaringer med disse gutta. Har ikke sett så mye på Duvall sitt arbeide, men Meyer er en av de beste jeg har sett i Norge. Jeg ser for meg at de opererer med ganske dyre priser, men dette er bare en antagelse. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Prisene de opererer med er vanlig for den klassen de ligger i:) Men det jeg har sett av han og vet så har jeg null problemer med og anbefale han. Endret 27. juli 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Bankhead Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Ok. Vet du hvordan ventetidene deres er? Hvis den ikke er sinnsyk tror jeg det er stedet å tatovere seg til høsten. Er det noen her som har erfaring med Thomas Hooper i New York? Hørt rykter om at sjappa hans (NY Adorned) opererer med ganske ville priser. Et par av medlemmene i Purified in Blood og Kvelertak har blitt tatovert av han. For alt jeg vet har de kompispriser. Skal vel kanskje over dammen en gang, og hadde vært rått å fått blekk av han. Endret 27. juli 2010 av Bankhead Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 Er vel noen måneder og vente ja Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 Noen her som kjenner til Ryan Mason fra Scapegoat Tattoo i Portland, Oregon? Oppdaget han for noen dager siden og ble øyeblikkelig fascinert over fargebruken og detaljene i tatoveringene hans. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 Virket dyktig han, ikke de beste bildene, men så er han tatovør og ikke fotograf. Likte den øverste ugla hans! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2010 Jeg har hatt hull i øret i tre måneder. Fortsatt rekker hullet å danne seg et hudlag hvis jeg tar ut øredobben i noen timer. Så jeg blør litt når jeg stikker nåla igjennom igjen. Er dette unormalt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå