Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om pappaen min er med da?

6059910[/snapback]

 

Med mindre han er bevæpnet og tar ansatte og kunder som gisler, hjelper nok det svært lite.

6059927[/snapback]

 

Hehe. Ok :) Er det noen tatoveringssjapper som operer med 18 års aldersgrense, men et unntak hvis man har underskrift fra foresatte? Helst i Bergen

Lenke til kommentar
Om pappaen min er med da?

6059910[/snapback]

 

Med mindre han er bevæpnet og tar ansatte og kunder som gisler, hjelper nok det svært lite.

6059927[/snapback]

 

Hehe. Ok :) Er det noen tatoveringssjapper som operer med 18 års aldersgrense, men et unntak hvis man har underskrift fra foresatte? Helst i Bergen

6059939[/snapback]

 

Vet om flere her i Stavanger området. Dog er det ofte dårligere studio som tattoverer unge under 18 fordi ingen andre gidder å bli tattovert der.

 

Finnes selvfølgelig untak. "House Of Pain" i Stavanger tattoverer folk under 18 mot underskrift.

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar
Om pappaen min er med da?

6059910[/snapback]

Jeg ville sett sånn på situasjonen: Du er en av de heldige som faktisk er nødt til å vente med tattissen. Velg det motivet du hadde gjort, se på det hver dag fram til du fyller 18, og hvis det er fortsatt like tøft, da kan du heller tatovere deg på 18-årsdagen. Det finnes mange som har tabbet seg ut ved å tatovere seg for tidlig, og angret i senere tid da Bon Jovi-tattoveringen ikke var like kul som de trodde den kom til å være.

Lenke til kommentar

Tatovøren jeg tror Tha Sims refererer til (15-år) var av det useriøse slaget. Dvs jeg har hørt stygge historier og ingenting positivt. Har sett noen av tatoveringene også, og de er i mine øyne middels. Og jeg er amatør på den slags. :ermm:

 

 

Men har du (Psilocybe) erfaringer med tatovører i Arendal? Siden tonen var så nedlatende :)

Lenke til kommentar
Tatovøren jeg tror Tha Sims refererer til (15-år) var av det useriøse slaget. Dvs jeg har hørt stygge historier og ingenting positivt. Har sett noen av tatoveringene også, og de er i mine øyne middels. Og jeg er amatør på den slags.  :ermm:

 

 

Men har du (Psilocybe) erfaringer med tatovører i Arendal? Siden tonen var så nedlatende  :)

6060101[/snapback]

 

Virker ikke helt som du har fulgt med. Jeg har ikke referret til noen tatovør, er heller ikke 15 år.

 

Steffyboy: Jeg har synes tattoveringer har vært pent siden jeg var 13 år. Hvorfor skal jeg plutselig skifte mening på 4 måneder ( fyller 18 år)

Lenke til kommentar
Steffyboy: Jeg har synes tattoveringer har vært pent siden jeg var 13 år. Hvorfor skal jeg plutselig skifte mening på 4 måneder ( fyller 18 år)

6060139[/snapback]

Tja, si det. Man er ikke samme person fra 17-18-19 og ut som man var fra 13 til 17. Hvis du er sikker, så kjører du på, det er tross alt din kropp.

Lenke til kommentar

Jeg ville jo tatovere Jack fra A Nightmare Before Christmas når jeg var 16 år. Men ingen ville ta den da. Nå er jeg snart 20 år og jeg vil fortsatt ha den, men lar være pga. jeg vokser vel opp en eller annen gang :p Så holder meg til piercinger i første omgang ^^

Lenke til kommentar
Arret mitt etter blindtarmsfjerning er ca. 5cm lavere enn navlen (på høyre side, såklart), så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg for det. Selve arret er ikke mer enn 5-6cm langt heller.

6075467[/snapback]

 

Flotters, takk skal du ha :) *puste lettet ut*

Kanskje jeg bare skal ta den ut, og bruke den som fingerbøll.. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...