Jørgen Sørheim Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 Jepp, man har tross alt homonerven som går innom øreflipp, øyenbryn, brystvorte og ender i navlen. http://blink.dagbladet.no/community/files/...tata/nervus.GIF Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Huff, da. Har forresten også øverst på venstre øre, det må da veie litt opp. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Huff, da. Har forresten også øverst på venstre øre, det må da veie litt opp. 6037733[/snapback] Sorry. Det finnes ingen heteronerve. Så du er nok homo for alltid. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Det var det jeg fryktet. Vel, jaja, ingen vits i å deppe. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Jeg har da Piercet begge brystvortene. Kanke si jeg føler meg helt homo (enda) Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg har da Piercet begge brystvortene. Kanke si jeg føler meg helt homo (enda) 6038214[/snapback] Signed! Synes jeg virker frisk selv om jeg har piercing i begge brystvortene. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Jeg har i venstre brystvorte, hihi. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 Signed! Synes jeg virker frisk selv om jeg har piercing i begge brystvortene. 6039934[/snapback] Du syns det, ja. Nå må du huske på at du er homo, så din oppfatning av "frisk" bør man kanskje ta med en klype salt. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Kanskje litt skeiv Men et smp.; siden jeg ikke er slik fan av sprøyter å slikt. Vil det å ta tattoo være like ekkelt? Slik kvalme opplegg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 En kompis av meg datt på en kvist elns og fikk hull i høyre øre når han var liten, ser arr. Han er nok homo. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 En kompis av meg datt på en kvist elns og fikk hull i høyre øre når han var liten, ser arr. Han er nok homo. 6040587[/snapback] Han har nok blitt gladkristen og angrer på at han en gang vervet seg som homo, derfor bruker han kvisten som en unskyldning på homofilien. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Kanskje litt skeiv Men et smp.; siden jeg ikke er slik fan av sprøyter å slikt. Vil det å ta tattoo være like ekkelt? Slik kvalme opplegg. 6040404[/snapback] Personlig hater jeg sprøyter, men det har noe med utallige uforsiktige helsesøstere o.l og gjøre. Det blir hva du forbereder deg på at det skal bli, gruer du deg fælt kan det hende du blir kvalm, prøv å slapp helt av så kjenner du nesten ingenting. (selv om ærlig talt, jeg vrei meg i smerte når det ble tatovert på nyra mi , 3stk som står rundt og spør "nå er det vel ganske vondt, he? Nyra, deilig") Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 jeei =) number two.. tatt på odins merke i lillestrøm i dag! Happy happy nå! Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Her er min fjerde tatto påbygd. Ikke helt ferdig. Skal bygges på litt til. Den inneholder da stjernetegnet mitt og initialene mine. Bildet ble tatt rett etter den var ferdig for denne gangen. Ganske fornøyd Den er forresten tatt på Tattooica i Sarpsborg Endret 5. mai 2006 av joa1234 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Noen som vet om vikingene brukte tatoveringer? Og i så tilfelle hvilke. Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Skal til Bergen neste helg for å møte søstren min og forhåpentligvis ta en tatovering. Problemet er at jeg er 17 (snart 18), men har heldigvis fått lov av min far og ta tatovering. Han er villig til å skrive under papirer. Har litt lyst til å ta tatovering hos Lets buzz så sant det lar seg gjøre med bestilling av time. Er det en mulighet for at dette kan gå? At jeg får en tatovering med min fars godkjenning? Eventuelt, hvordan skal jeg gå frem? MVH Kjetil/Tha sims Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Det er nok 18 år, basta bom. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Det er nok 18 år, basta bom. 6059862[/snapback] en kamerat av meg tok da han var 15 i Arendal. han hadde undersrift av mora til kjæresten Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 Joda, men så er ikke vi noe Arendal-bedrift heller. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Det er nok 18 år, basta bom. 6059862[/snapback] en kamerat av meg tok da han var 15 i Arendal. han hadde undersrift av mora til kjæresten 6059878[/snapback] Det er ingen som nekter en tattoveringssjappe å tattovere 12 åringer, bortsett fra normalt vett, men de fleste seriøse tattovører har 18-års aldersgrense. Husker da jeg var 15 og hadde <--------> så lyst på en tribalsol på ryggen. Nå, noen år senere, er jeg ganske så glad for at ingen ville tattovere meg. Så de gjør det nok ikke bare for å være kjipe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå