Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En kompis av meg datt på en kvist elns og fikk hull i høyre øre når han var liten, ser arr.

 

Han er nok homo.

6040587[/snapback]

Han har nok blitt gladkristen og angrer på at han en gang vervet seg som homo, derfor bruker han kvisten som en unskyldning på homofilien.

Lenke til kommentar
Kanskje litt skeiv :p

 

Men et smp.; siden jeg ikke er slik fan av sprøyter å slikt. Vil det å ta tattoo være like ekkelt? Slik kvalme opplegg.

6040404[/snapback]

 

Personlig hater jeg sprøyter, men det har noe med utallige uforsiktige helsesøstere o.l og gjøre. Det blir hva du forbereder deg på at det skal bli, gruer du deg fælt kan det hende du blir kvalm, prøv å slapp helt av så kjenner du nesten ingenting. (selv om ærlig talt, jeg vrei meg i smerte når det ble tatovert på nyra mi :D, 3stk som står rundt og spør "nå er det vel ganske vondt, he? Nyra, deilig")

Lenke til kommentar

Her er min fjerde tatto påbygd. Ikke helt ferdig. Skal bygges på litt til. Den inneholder da stjernetegnet mitt og initialene mine. Bildet ble tatt rett etter den var ferdig for denne gangen. Ganske fornøyd :yes: Den er forresten tatt på Tattooica i Sarpsborg

post-24572-1146774293_thumb.jpg

Endret av joa1234
Lenke til kommentar

Skal til Bergen neste helg for å møte søstren min og forhåpentligvis ta en tatovering.

 

Problemet er at jeg er 17 (snart 18), men har heldigvis fått lov av min far og ta tatovering. Han er villig til å skrive under papirer. Har litt lyst til å ta tatovering hos Lets buzz så sant det lar seg gjøre med bestilling av time. Er det en mulighet for at dette kan gå? At jeg får en tatovering med min fars godkjenning? Eventuelt, hvordan skal jeg gå frem?

 

MVH Kjetil/Tha sims

Lenke til kommentar
Det er nok 18 år, basta bom.

6059862[/snapback]

en kamerat av meg tok da han var 15 i Arendal. han hadde undersrift av mora til kjæresten :hmm:

6059878[/snapback]

 

Det er ingen som nekter en tattoveringssjappe å tattovere 12 åringer, bortsett fra normalt vett, men de fleste seriøse tattovører har 18-års aldersgrense. Husker da jeg var 15 og hadde <--------> så lyst på en tribalsol på ryggen. Nå, noen år senere, er jeg ganske så glad for at ingen ville tattovere meg. Så de gjør det nok ikke bare for å være kjipe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...