Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lyst på en tatovering av Mufasa i fra Løvenes Konge. Dette bildet var sykt fint, men ser for meg at det passer best som ganske stort og blir vanskelig å tegne. Har ikke sånn kjempelyst på et stort chestpiece eller lignende. Ellers så kunne jeg tatt bilde i fra når han henger i fra klippen, på skulderen min. Om jeg da tar med Scar vet jeg ikke. Uansett noe jeg ikke ser på som en hastesak, da jeg ikke har penger, og ja, noe som er lurt å tenke igjennom. Noen innspill? Har ikke tatt tatovering før :)

Edit: Makan til det innlegget skulle monge seg.

Så for meg at en stor piece på ryggen kunne blitt tøft, men det med skulderen virker jo ikke som noen dum idè, siden du ikke ville ha noe stort. :)

Akkurat det jeg tenker og. Er lite erfaren med tatoveringer så føler det blir litt dumt å løpe ut å male hele ryggen. Synes egentlig skulderen er å strekke seg litt, men om jeg finner et bra bilde tror jeg nok at jeg går for det. Er det mulig å sette en pris på det? Eller kommer det veldig an på bilde og hvem som gjør det?

Lenke til kommentar

Problemet er at jeg ikke har funnet noe godt bilde av Mufasa som henger fra klippen. Så igjennom filmen, men fant ikke noe spesielt brukbart der heller. I tillegg om jeg får mer lyst på det andre bilde er det litt dumt å ha en Mufasa på skulderen og en på brystet eller ryggen.

Lenke til kommentar

Uhm, jeg har minst to kontakter som er veldig flinke og tegne, og begge jobber som tatovører. Det koster ingenting ekstra å få det tegnet, og de tegner på nytt til du er fornøyd.

Åja, høres veldig greit ut, men som sagt så må jeg nesten finne ut hvem av dem jeg vil ha. Den jeg la ut tidligere her var sykt fin. Lurer bare litt på hvor den hadde passet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...