Cortinarius rubellus Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Det forstår jeg godt Har bestemt meg for blackwork fra albuen og ned på den armen der kattasleeven er, har noen stygge stjerner og sirkler der som jeg vil ha vekk. Så tenker på alt svart fra albuen og ned, men noen hull her og der. Akkuratt hvordan det skal bli får jeg tenke mye mer på, men tror det er det beste jeg kan gjøre. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Har lyst på en tatovering av Mufasa i fra Løvenes Konge. Dette bildet var sykt fint, men ser for meg at det passer best som ganske stort og blir vanskelig å tegne. Har ikke sånn kjempelyst på et stort chestpiece eller lignende. Ellers så kunne jeg tatt bilde i fra når han henger i fra klippen, på skulderen min. Om jeg da tar med Scar vet jeg ikke. Uansett noe jeg ikke ser på som en hastesak, da jeg ikke har penger, og ja, noe som er lurt å tenke igjennom. Noen innspill? Har ikke tatt tatovering før Edit: Makan til det innlegget skulle monge seg. Så for meg at en stor piece på ryggen kunne blitt tøft, men det med skulderen virker jo ikke som noen dum idè, siden du ikke ville ha noe stort. Akkurat det jeg tenker og. Er lite erfaren med tatoveringer så føler det blir litt dumt å løpe ut å male hele ryggen. Synes egentlig skulderen er å strekke seg litt, men om jeg finner et bra bilde tror jeg nok at jeg går for det. Er det mulig å sette en pris på det? Eller kommer det veldig an på bilde og hvem som gjør det? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 kommer det veldig an på bilde og hvem som gjør det? This. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Ha 10k så er du godt i gang eller feridg Så lenge du er vanlig høyde og den pakka. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Ha 10k så er du godt i gang eller feridg Så lenge du er vanlig høyde og den pakka. Det betyr at jeg har veldig god tid til å tenke på det da Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 10k var da et veldig pessimistisk overslag. xD Jeg betalte 19 for hele armen, antar du vil ha noe som er mindre. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) jeg er oppi 30-40k for halve armen Vansklig for meg og gi pris tilandre siden jeg er 3-4 ganger så større armer enn "vanlig". Så var ikke ment som pessimistisk Aleks Min verden er slik, det positive er at du får en positiv overaskelse på pris da :!: Endret 13. juli 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Åja, armen min er ganske spinkel, med mindre jeg flexer ( ), så blir kanskje ikke så mye. Tenker ikke å ta hele armen heller. Så omtenksomt av deg Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Letteste er jo selvsagt å snakke med en tatovør (ta med bilde), så får du et prisoverslag. Spar opp litt mer en det, så booker du time! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Problemet er at jeg ikke har funnet noe godt bilde av Mufasa som henger fra klippen. Så igjennom filmen, men fant ikke noe spesielt brukbart der heller. I tillegg om jeg får mer lyst på det andre bilde er det litt dumt å ha en Mufasa på skulderen og en på brystet eller ryggen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Er vel kanskje mulig at en eller annen kan tegne han i den posisjonen du vil ha han i? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Kan ikke si jeg har noen kontakter som er spesielt flinke til å tegne. Må vel uansett finne ut hvem av dem jeg har lyst på Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Uhm, jeg har minst to kontakter som er veldig flinke og tegne, og begge jobber som tatovører. Det koster ingenting ekstra å få det tegnet, og de tegner på nytt til du er fornøyd. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Uhm, jeg har minst to kontakter som er veldig flinke og tegne, og begge jobber som tatovører. Det koster ingenting ekstra å få det tegnet, og de tegner på nytt til du er fornøyd. Åja, høres veldig greit ut, men som sagt så må jeg nesten finne ut hvem av dem jeg vil ha. Den jeg la ut tidligere her var sykt fin. Lurer bare litt på hvor den hadde passet. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Beste hadde vært og få custom tegnet på armen så den passer kroppen din Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Beste hadde vært og få custom tegnet på armen så den passer kroppen din Virker veldig logisk det ja. Tror jeg skal fortsette og se litt rundt etter inspirasjon eller kanskje andre ideer og. Selv om jeg har veldig lyst på Mufasa Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Jeg skal ha Simba. Bare, sånn han ble tegnet på treet av Rafiki. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Jeg har tenkt på akkurat den samme Eplefe, men føler det blir litt mye med både Mufasa og Simba med mindre de står sammen på en passende måte Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 :') Der de står og ser utover Pride lands er og veldig fint, men finner ingen gode bilder av det. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 Fine bilder absolutt, men må innrømme at jeg har forelsket meg litt i det bildet jeg postet først. Lurer bare på om det er mulig i det hele tatt og tatovere den type tegning på kroppen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå