Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kunne ikke tenkt meg å tatovere meg nå om sommeren pga. sol, bading ol. Gjorde det med den første tatoveringen og var ikke i vannet i det hele tatt den sommeren.

 

Så har du de som hater solen og ikke bader...null problem da ;)

Halve armen min tok jeg på en somm, gikk knirkefritt :love:

 

Så klart. Folk er forskjellige.

 

Har forøvrig store planer om å tatovere hendene nå. Tror det vil bli vanskelig da. Ikke pga. sol eller sjø, men de er jo konstant i bevegelse så ser for meg at skorpen vil sprekke opp og at jeg sikkert på etterfylle der minst en gang.

Lenke til kommentar

Har ikke sett noe program enda. Jeg skal ikke få noe arbeid gjort, men bare tusle rundt, drikke øl og kose meg.

 

Første convention for min del, gleder meg!

 

Min.. Fjerde, hehe, men min første i Stavanger.

Bare vært på Oslo Conventionene hittil.

Men all grunn til å glede deg, mye rått å se der :)

Lenke til kommentar

Har lyst på en tatovering av Mufasa i fra Løvenes Konge. Dette bildet var sykt fint, men ser for meg at det passer best som ganske stort og blir vanskelig å tegne. Har ikke sånn kjempelyst på et stort chestpiece eller lignende. Ellers så kunne jeg tatt bilde i fra når han henger i fra klippen, på skulderen min. Om jeg da tar med Scar vet jeg ikke. Uansett noe jeg ikke ser på som en hastesak, da jeg ikke har penger, og ja, noe som er lurt å tenke igjennom. Noen innspill? Har ikke tatt tatovering før :)

 

Edit: Makan til det innlegget skulle monge seg.

Endret av Aleks
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Har lyst på en tatovering av Mufasa i fra Løvenes Konge. Dette bildet var sykt fint, men ser for meg at det passer best som ganske stort og blir vanskelig å tegne. Har ikke sånn kjempelyst på et stort chestpiece eller lignende. Ellers så kunne jeg tatt bilde i fra når han henger i fra klippen, på skulderen min. Om jeg da tar med Scar vet jeg ikke. Uansett noe jeg ikke ser på som en hastesak, da jeg ikke har penger, og ja, noe som er lurt å tenke igjennom. Noen innspill? Har ikke tatt tatovering før :)

 

Edit: Makan til det innlegget skulle monge seg.

Så for meg at en stor piece på ryggen kunne blitt tøft, men det med skulderen virker jo ikke som noen dum idè, siden du ikke ville ha noe stort. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...