Heffer Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Noen som skal på STC i år? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Kunne ikke tenkt meg å tatovere meg nå om sommeren pga. sol, bading ol. Gjorde det med den første tatoveringen og var ikke i vannet i det hele tatt den sommeren. Så har du de som hater solen og ikke bader...null problem da Halve armen min tok jeg på en somm, gikk knirkefritt Så klart. Folk er forskjellige. Har forøvrig store planer om å tatovere hendene nå. Tror det vil bli vanskelig da. Ikke pga. sol eller sjø, men de er jo konstant i bevegelse så ser for meg at skorpen vil sprekke opp og at jeg sikkert på etterfylle der minst en gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Tenkte jeg skulle dele en side med dere. Var mye fint/stilig der. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Har fulgt med den siden en stund nå, og det er mye bra inspirasjon der, ja Lenke til kommentar
Nelis_88 Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Noen som skal på STC i år? *vinker* Jeg skal, tatoveres fredag (finner meg hos Electric Linda), stille ut lørdag Forresten, noen som vet om det finnes program over det som skal skje et eller annet sted? Ingenting på hjemmesiden enda.. Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Har ikke sett noe program enda. Jeg skal ikke få noe arbeid gjort, men bare tusle rundt, drikke øl og kose meg. Første convention for min del, gleder meg! Lenke til kommentar
Nelis_88 Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Har ikke sett noe program enda. Jeg skal ikke få noe arbeid gjort, men bare tusle rundt, drikke øl og kose meg. Første convention for min del, gleder meg! Min.. Fjerde, hehe, men min første i Stavanger. Bare vært på Oslo Conventionene hittil. Men all grunn til å glede deg, mye rått å se der Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Synes de kan ha i Bergen snart jeg. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Godt mogleg eg tar turen innom. Lenke til kommentar
ÅleMorten Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Er det noen som klarer å se om dette er en keloide? Hva skal jeg gjøre for å bli kvitt denne grusomheten? Den er på innsiden av en medusapiercing,tatt i midten av mai.. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 ser ut som smykket har vært for lite og så har huden grodd over bakenden. (delvis iallefall) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Neppe keloid, men det kan være at det er Hypertrophic scarring, men i utgangspunktet må jeg si meg enig med Raw. Det ser ut som om smykket ditt har vært litt for trangt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Har lyst på en tatovering av Mufasa i fra Løvenes Konge. Dette bildet var sykt fint, men ser for meg at det passer best som ganske stort og blir vanskelig å tegne. Har ikke sånn kjempelyst på et stort chestpiece eller lignende. Ellers så kunne jeg tatt bilde i fra når han henger i fra klippen, på skulderen min. Om jeg da tar med Scar vet jeg ikke. Uansett noe jeg ikke ser på som en hastesak, da jeg ikke har penger, og ja, noe som er lurt å tenke igjennom. Noen innspill? Har ikke tatt tatovering før Edit: Makan til det innlegget skulle monge seg. Endret 13. juli 2010 av Aleks Lenke til kommentar
Marte Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Har så lyst på dette bilde tatovert: First of all blir det nok ENDEL lapper, og jeg sliter med plasseringa. Vurderte en frue på hvert lår. Synd halve ryggen min allerede er tatt. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Var utrolig pent Marte Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Har lyst på en tatovering av Mufasa i fra Løvenes Konge. Dette bildet var sykt fint, men ser for meg at det passer best som ganske stort og blir vanskelig å tegne. Har ikke sånn kjempelyst på et stort chestpiece eller lignende. Ellers så kunne jeg tatt bilde i fra når han henger i fra klippen, på skulderen min. Om jeg da tar med Scar vet jeg ikke. Uansett noe jeg ikke ser på som en hastesak, da jeg ikke har penger, og ja, noe som er lurt å tenke igjennom. Noen innspill? Har ikke tatt tatovering før Edit: Makan til det innlegget skulle monge seg. Så for meg at en stor piece på ryggen kunne blitt tøft, men det med skulderen virker jo ikke som noen dum idè, siden du ikke ville ha noe stort. Lenke til kommentar
Marte Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Jeg får vann i munnen av bilde. Og tanken på å ha det permanent på kroppen.. OMG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå