Nelis_88 Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg er 1.75 høy og veier 66 kg ca. Ganske spjæle armer så ja, kanskje rundt 10k? Har sett på Electric Linda sitt verk, og jeg tror kanskje hun er den rette for greia, med mindre dere anbefaler noen andre i samme området Fredrikstad/Sarpsborg/Moss/Oslo som er flinkere og billigere? Hun tar 1800 kroner timen og 4 timers minimum. Skal forresten kun ha motivet, ingen fancy bakgrunn. Det får man heller ta siden. Jeg vil anbefalle Jimmy på Hellspawn til akkurat den type portrett. Han har sansen for det litt morbide og gørrete Ikke et vondt ord å si om Linda, ettersom jeg går til henne fast, men jeg tror faktisk hun ville sendt deg videre til Jimmy for den der. Da jeg var der i dag kom det en innom for noe japansk, og da anbefalte hun de som spesialiserer seg på det Så jeg tror Jimmy is your man, hehe. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Takk for tipset. Galleriet hans var imponerende. Lenke til kommentar
Nelis_88 Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Takk for tipset. Galleriet hans var imponerende. Ikke noe problem Ja, han er utrolig dyktig, i fjor laget han portrett av en zombie fra "Død Snø" på en fyr, og den var helt rå. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Sendte han en mail med bilde og en forklaring for å få en ca. pris. Tar han timepris eller setter han opp en pris etter hva motivet er osv.? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Jimmy er en jeg vil teste selv, vurdert en av de Bloody Friday øktene. Lang ventetid, men tror det er verdt det. Bjorshol: Ting som tar mer enn en økt får man ofte litt mindre timepriser eller vanlig timepris. Tror nok du får en ca. pris tilbake:) Endret 6. juli 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Nelis_88 Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Sendte han en mail med bilde og en forklaring for å få en ca. pris. Tar han timepris eller setter han opp en pris etter hva motivet er osv.? Det vet jeg ikke, aldri tatovert meg hos ham selv. Bruker som sagt Electric Linda fast, hehe. Men hadde jeg hatt sansen for å ha noe av det samme som du skal ha på kroppen hadde jeg nok ikke nølt når det gjelder Jimmy Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Kult, spennende å se hva han svarer tilbake på mail. Har bare et lite dilemma, enten det å fikse bilen og gjøre "det rette" eller å gjøre det jeg mest har lyst til. Blir nok veldig upopulær hos han gamlefar om jeg bruker skattepenga som skulle gjøre det litt lettere i denne tiden hvor jeg er arbeidsledig på en tattoo istedet for å rette opp en bulkete bil. Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Kult, spennende å se hva han svarer tilbake på mail. Har bare et lite dilemma, enten det å fikse bilen og gjøre "det rette" eller å gjøre det jeg mest har lyst til. Blir nok veldig upopulær hos han gamlefar om jeg bruker skattepenga som skulle gjøre det litt lettere i denne tiden hvor jeg er arbeidsledig på en tattoo istedet for å rette opp en bulkete bil. Tjaa, ka bil du kjører da ? hehe Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Jeg er 1.75 høy og veier 66 kg ca. Ganske spjæle armer så ja, kanskje rundt 10k? Har sett på Electric Linda sitt verk, og jeg tror kanskje hun er den rette for greia, med mindre dere anbefaler noen andre i samme området Fredrikstad/Sarpsborg/Moss/Oslo som er flinkere og billigere? Skal forresten kun ha motivet, ingen fancy bakgrunn. Det får man heller ta siden. Ville hørt med Jimmy på Hellspawn (ligger i Oslo), han er knallflink og nøye. Han har gjort masse på den ene armen min, og det ble jævlig fett. www.hellspawn.no edit : Så at flere hadde anbefalt han. Han tar 1250 i timen, og tipper en underarm er gjort på ca. 5 timer (var omtrent det han brukte på min og den har jævlig mye detaljer.) edit : la til bilde. Endret 7. juli 2010 av Hachon Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Det var ikke en dårlig timepris nei Venter fortsatt på svar, ser ut som han er opptatt med å pusse opp nye lokaler. Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Ja, det er åpning 1/8. Han skal ha fri mye av Juli såvidt jeg har forstått. Forøvrig så gir han aldri noen pris, men sier ca ca ca. Tipper du kan regne 5 timer-ish på den du ønsker. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Er det noen flinke på Leading Light i Drammen? Vurderer også nybyn tatto, men er vist veldig høye priser der - og passe sær han som driver der. Lenke til kommentar
Nelis_88 Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Er det noen flinke på Leading Light i Drammen? Vurderer også nybyn tatto, men er vist veldig høye priser der - og passe sær han som driver der. Charlie. Ellers vil jeg anbefalle han på NyByn også, et par venninner av meg har gått hos ham og han er utrolig flink Hold deg laaangt unna Starlight! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Noe galt med Starlight da? Fullt av kule motiver i vinduet og greier... Lenke til kommentar
kjellvr Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 noen som har septum her? vurderer å ta, men er pinglete når det kommer til smerte og slik. og er det slik med septum at det gror sammen hvis en tar ut smykket? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Med mindre du strekker veldig mye, så skal det vel litt til at folk merker en septum-piercing uten smykke i uansett? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2010 Noe galt med Starlight da? Fullt av kule motiver i vinduet og greier... Motiver i vinduene sier jo ikke en døtt da Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Gikk forbi et lokale i Tønsberg i dag, hvor det i hele vinduet var satt opp en plakat med teksten: "Her åpner det snart nytt tattoo og pearcing studio!" Jaja, lykke til. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 Ja, i arbeidskontrakten til dama så står det også en fin stavemåte. Det står at pearsing frarådes da det kan henge seg opp. Måtte lese et par ganger før jeg skjønte hva de mente. Lenke til kommentar
Nelis_88 Skrevet 8. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Noe galt med Starlight da? Fullt av kule motiver i vinduet og greier... - Tatoverer mindreårige, selv om de har 18 årsgrense. - Tatoverer med dårlig blekk. - 17 år gammel læring som ikke en gang klarer tatovere (hun laget verdens enkleste tatovering på venninna mi, og den ligna ikke grisen. (Hun som skulle kjøre cover up på den ba venninna mi gjøre alt man IKKE skal gjøre med en tatovering på den). Skal man være 18 for å få tatovering, så skal en lærling begynne tiden sin som 18 åring, minst. - Flere av de som jobber der har ikke snev av peiling. Kule motiver er en ting, om de kan gjøre jobben sin er en annen. Og det er et av de mest bedritne studioene man kan komme borte i. Greit, Thomas som jobber der er flink, en kamerat holder på med store maori-pieces hos ham, men thats it. Som tatovøren min sa til en kunde; du kan sikkert få en time på dagen hos visse studioer, men da ville jeg ikke tatt den. Endret 8. juli 2010 av LisinWonderland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå