øl_i_tastaturet Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) Jeg er 1.75 høy og veier 66 kg ca. Ganske spjæle armer så ja, kanskje rundt 10k? Har sett på Electric Linda sitt verk, og jeg tror kanskje hun er den rette for greia, med mindre dere anbefaler noen andre i samme området Fredrikstad/Sarpsborg/Moss/Oslo som er flinkere og billigere? Hun tar 1800 kroner timen og 4 timers minimum. Skal forresten kun ha motivet, ingen fancy bakgrunn. Det får man heller ta siden. Endret 6. juli 2010 av bjorshol Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 2000 er overprising!! Vanlige er 1000-1500 og vil påstå jeg har snakket med mange etterhvert nå. Angående din sin Bjorshol så er 10k det minste du kan gå utifra, ser flere her glemmer og ta med størrelsen på personen som har MYE og si. Hos meg så hadde den blitt fort rundt 30k ja. 2000 er svindyrt syns jeg. Virker som Oslo Ink bare blir dyrere og dyrere. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Oslo-Ink tar 2000 i timen hvis du skal ha en av de dyktigste som jobber der. jeg fikk opplyst 1500 som minstepris da jeg fikk tattis der for et par måneder siden. de oppgir fremdeles 1500 kroner på FB-siden sin som minstepris. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Kjenner ei som betalte 6000 kr for 2 timers middelmådig arbeid der. Jeg mobber hu enda. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Oslo-Ink tar 2000 i timen hvis du skal ha en av de dyktigste som jobber der. jeg fikk opplyst 1500 som minstepris da jeg fikk tattis der for et par måneder siden. de oppgir fremdeles 1500 kroner på FB-siden sin som minstepris. Ja, har sett det. Men sendte de en forespørsel over mail på lørdag, fikk svar igår at de hadde mange artister inne for tiden og at de dyktigste tok 2000 i timen. Har også lagt merke til at før så var konsultasjonstime 500, men nå er det fra 500 og oppover. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Eul: Oslo Ink. gjør det for de vet de kan det. Kanskje og dra det langt, men det er en "sosse"-plass. Victor Poli. som jeg går til betaler jeg 1200 i timen hos, og han er som de beste i norge. Derfor syns jeg det er litt "utnyttelse" siden de vet tattovering er ganske poppulært nå. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Du har rett. Finnes flere steder og artister som er minst like gode, om ikke bedre og til en bedre pris. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Spesielt, men stilig synes jeg. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) han som gjorde meg hos Oslo ink er den samme som gjør Dj Ashba i GNR og det holder for meg ;P Endret 6. juli 2010 av ilpostino Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 @thesinner: Syns den var grisefet! Sjeldent jeg ser såpass gjennomførte chest+mage tatoveringer. Folk "flest" pleier å ha fronten sin delt inn med chestpiece og så når man begynner å gå tom for plass, så tar man gjerne magen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Har en kompis som har tenkt til å tatovere 2 L'er på hver sin rumpeball slik at når han sprer dem så vil hullet bli en O slik at det står lol der. Skal ikke være stor vil jeg tro. Sånn at størrelsen på L = størrelsen på rumpehullet som ikke er spesielt stort. Selv så ser jeg ikke det på som den spesielle tatoveringen man angrer på da man ikke ser den plassen så ofte. Lurer bare på hva dere mener om den? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Har en kompis som har tenkt til å tatovere 2 L'er på hver sin rumpeball slik at når han sprer dem så vil hullet bli en O slik at det står lol der. Skal ikke være stor vil jeg tro. Sånn at størrelsen på L = størrelsen på rumpehullet som ikke er spesielt stort. Selv så ser jeg ikke det på som den spesielle tatoveringen man angrer på da man ikke ser den plassen så ofte. Lurer bare på hva dere mener om den? lol Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Jævelig stygt og lite morsomt. Ja, nei, ja Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Om det er morsomt er vel ganske subjektivt. Selv kommer jeg til å le godt om han gjør det. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Selvfølgelig er det subjektivt om man synes det er moro eller ei, men du spurte hva vi mente om den. Så jeg svarte. Det er sikkert halveis gøy i fem minutter og etter det blir det bare en idiotisk tatovering. Nei, jeg hadde begynt å gråte om jeg våknet opp med en sånn tatovering på rumpa. Lol. Vær en god venn og be han ta noe ordentlig. Du kan være en venn Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Selvfølgelig er det subjektivt om man synes det er moro eller ei, men du spurte hva vi mente om den. Så jeg svarte. Det er sikkert halveis gøy i fem minutter og etter det blir det bare en idiotisk tatovering. Nei, jeg hadde begynt å gråte om jeg våknet opp med en sånn tatovering på rumpa. Lol. Vær en god venn og be han ta noe ordentlig. Du kan være en venn Har sagt det til han, men han virker bestemt. Uansett, når det ikke er morsomt lenger så er det jo mellom rompeballene hans. Ute av synet for de fleste. Eneste som kanskje er litt stress er å forklare og demonstrere hva poenget med tatoveringen er for hver nye sexpartner Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Tror ikke det første folk kommer til å reagere på er de to L`ene når han først blenger ræv. :!: Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Da tror jeg heller jeg ville tatovert Outbox der i stedet. Eventuelt kan han gå for Inbox, alt etter hva han foretrekker Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) han som gjorde meg hos Oslo ink er den samme som gjør Dj Ashba i GNR og det holder for meg ;P Fett det, men poenget mitt er misbruk av sin såkalte status...som flere gjør når de får stjernenykker:P Og jeg er en av de som mener man ikke skal tenke på pris, men det finnes en grense. Endret 6. juli 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 6. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2010 Fikk svar idag om det passet dårlig på underarmen. Det har hun kanskje rett i men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå