After Dark Skrevet 4. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2010 Får mye spørsmål og kommentarer om det store hullet i øre nå som jeg er langt hjemmefra og stort sett møter ukjente. Og det er faktisk bare fasinerte/positive kommentarer hitti. Lenge siden jeg har hørt noe negativt nå. Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg driver å funderer på å skaffe meg en tatovering selv. Bor i Trondheim, så jeg lurer på om det er noen andre trøndere her som vil anbefale et studio? Hvilket studio anses som "best"? Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 flaming hearth og purple pain Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Anbefaler Flaming Heart på det sterkeste. Greie priser og flinke tatovører Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Takk til dere begge! Lenke til kommentar
annettetm Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Jeg tenker på å ta en tattovering nå snart, et halvt år kanskje. Jeg skal ta en stor hvit tiger oppe midt på ryggen, men vil begynne med noe litt "enklere" først, sånn som kanji symbol, navn, stjernetegn ol. men vil ha noe mer orginalt, men samtidig enkelt. Har noen ideer, men ville spørre om innspill først Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Hvorfor vil du begynne med noe enklere? Stjernetegn, kinategn, navn og tribals er dødskjipt. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Skrift kan være kult hvis det er gjort skikkelig, men stjernetegn, kanji og tribals er vel noe av det kjedeligste som finnes i tatoveringsverdenen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Hvorfor ikke tigern du prater om med engang? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Hei alle sammen! Hvor mye tror dere dette ville ha kostet på underarmen? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Noen som har noe mer seriøst svar å gi meg? Jeg ba ikke om en mening om bildet. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Bilde var kult syns jeg. Når det gjelder pris så varierer det så klart. Alt fra hvor detaljert du vil ha det, og da kan det ta lenger tid og prisen øker. Skal det være half-sleeve, at den dekker underarmen fra håndleddet til albuen? Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Ja fra håndleddet til albuen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Noen som har noe mer seriøst svar å gi meg? Jeg ba ikke om en mening om bildet. Beklager. Jeg var i det spøkefulle hjørnet. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 Ja fra håndleddet til albuen. Da blir det mer vanskelig å beregne pris. Jeg vil tro over 10k, eller noe rundt der. Kommer som sagt ann på detaljer, hva det blir av bakgrunn osv. Timepriser er fra 1000-2000. Vanligste er 1500. Oslo-Ink tar 2000 i timen hvis du skal ha en av de dyktigste som jobber der. Jeg skal forresten starte på en half-sleeve på fredag. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 5. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2010 2000 er overprising!! Vanlige er 1000-1500 og vil påstå jeg har snakket med mange etterhvert nå. Angående din sin Bjorshol så er 10k det minste du kan gå utifra, ser flere her glemmer og ta med størrelsen på personen som har MYE og si. Hos meg så hadde den blitt fort rundt 30k ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå