Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

De fleste er strengt tatt enige om at det er 5-6mm som er point of no return, ikke åtte.

 

Det er 8mm jeg har blitt opplyst om. Har også vært borti folk som har kommet tilbake fra 12mm til "vanlig" hull. Hvor raskt man strekker og hvor myke øreflipper man har er veldig avgjørende. Lar du ørene hvile litt ved å ta dem ut en natt av og til gjør at du styrker dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkjer på å byrje på ein sleeve i haust, og har sett på arbeid frå dei studioa som er mest anbefalte her; Lucky 7, Hellspawn, Oslo Ink og Electric Linda sitt. Sleeven skal vere i realistisk stil, svart/grått. Utifrå det tykkjer eg det ser ut som Jimmy på Hellspawn er den beste innanfor den stilen, det som ligg på nettet er heilt rått, og eg hellar difor sterkt mot å tatovere meg der. Er det nokon her som er av ei anna oppfatting, eller har personleg erfaring som seier noko anna?

Lenke til kommentar

vel tor jeg har samme mening når jeg blir 18 å, skal ha skorpion tattoo(altså stjerne tegne mitt). men vet ikke helt hvor enda, men jeg får vel vente.

 

men tok hull i øret i fjor, det er vel ikke noe jeg kan angre på? det er vel bare og ta ut blingen når jeg blir lei:P

 

Det trodde jeg også at jeg skulle ha, innen jeg var 18 angret jeg som pokker.

Men ja, du kan ha samme mening, men du får en så utrolig mye bedre tatovering NÅR du er over 18. Du kan gå til de beste studioene, folk som higer etter å lage de beste og fineste tatoveringene.

De du eventuelt går til nå tenker penger og driter i hvor fint det blir.

 

Vel. Piercing/blingen kan du ta ut, tatovering går aldri helt bort uansett hvordan man fjerner den.

Lenke til kommentar

Tenkjer på å byrje på ein sleeve i haust, og har sett på arbeid frå dei studioa som er mest anbefalte her; Lucky 7, Hellspawn, Oslo Ink og Electric Linda sitt. Sleeven skal vere i realistisk stil, svart/grått. Utifrå det tykkjer eg det ser ut som Jimmy på Hellspawn er den beste innanfor den stilen, det som ligg på nettet er heilt rått, og eg hellar difor sterkt mot å tatovere meg der. Er det nokon her som er av ei anna oppfatting, eller har personleg erfaring som seier noko anna?

 

Deffinitivt enig angående Jimmy.

Linda er mer glad i å gjøre farger, og Lucky 7 går med på new/old school.

Oslo Ink holder jeg tyst om, de er flinke, men man kommer ut med mye forskjellig.

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

vel tor jeg har samme mening når jeg blir 18 å, skal ha skorpion tattoo(altså stjerne tegne mitt). men vet ikke helt hvor enda, men jeg får vel vente.

 

Samme skulle jeg ha, men merkelig nok har jeg ikke fått plassert den på kroppen enda. Men det går vel mer på at jeg rett og slett er så forbanna kresen på hvordan den skal se ut.. Jeg vil ikke bare ha en hvilken som helst skorpion, men har da heller ikke funnet en jeg vil trives med.

Lenke til kommentar

vel tor jeg har samme mening når jeg blir 18 å, skal ha skorpion tattoo(altså stjerne tegne mitt). men vet ikke helt hvor enda, men jeg får vel vente.

Du kommer til å skifte mening! Jeg skulle ha AKKURAT det samme tatovert da jeg var på din alder, og var fortsatt fast bestemt på det når jeg var 18. Var faktisk på nippet til å gjøre det på en luguber tyrkisk sjappe. Heldigvis fant jeg ikke noe design jeg likte så det ble ikke noe av. Dette er jeg sjeleglad for den dag i dag.

 

Tro meg, ta årene til hjelp, så vil du ikke angre!

Lenke til kommentar

Har du allerede et hull så trenger du ikke dra på Pinpoint. Det beste er å bare strekke det du allerede har. Burde ikke ta veldig lang tid når du ikke skal større.

 

Jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre det, og jeg er veldig redd for å gjøre noe feil, så jeg betaler heller pengene det koster å få en fagmann til å gjøre jobben. Én sier at 6 mm er maks, mens andre sier at 8 mm går helt fint, så jeg får bestemme meg når jeg kommer dit. Jeg behøver ikke noe stort, men hvis jeg synes at 6 mm blir litt lite, så tar jeg 8 mm. Så får jeg bare ta sjansen på at jeg kan leve med hullet hvis det ikke gror helt igjen.

Lenke til kommentar

vel tor jeg har samme mening når jeg blir 18 å, skal ha skorpion tattoo(altså stjerne tegne mitt). men vet ikke helt hvor enda, men jeg får vel vente.

Stjernetegn-tatoveringer er vel på topp 3 listen over motiver folk angrer på når man blir eldre, så du gjør nok lurt i å vente...

Lenke til kommentar

Hva heter den type tattovering hu her har?

*bilde*

Er det det som heter blackwork elns?

De svarte stripene på armen er blackwork, ja, men blackwork er ikke så begrenset at man bare kan ha striper på armen. :p

Ja ok :)

Men klarer ikke finne noe informasjon om det... Er det bare jeg som er dårlig til å google, eller har det ikke no spesiell mening?

Lenke til kommentar

Men da er det bestemt, skjønner godt kva dåke meiner med at Witchy ikkje veit ka dei driver med, riktig nok har min og alle andre piercinger til folk eg kjenner blitt bra(dei er utført der ja) men eg har ikkje lyst å sette meg i stolen deiras lenger og få ein heksedoktor til å stikke, hehe.

Leading Light i Bergen skal få prøve seg no :) Men vente til MC lappen er tatt, sånn at eg ikkje sliter med ei hoven tunge på oppkjøringa (13. juli).

Dåke hører fra meg igjen.

 

Men kva type stang blir brukt i labret? hører mange som har stang med disk bak, eg har fått ei stang som er bøyd ned og ligger 5 cm bortover langt tannkjøttet(heil nede så den ikkje er borti noko eller skader tenner). Er dette heilt normalt og noe dei har begynt med, eller er det witchy som har fått noko "fancy" shit. hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...