Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denslags kompetanse kommer med årene. Hos oss pleier de å tegne opp den ene halvdelen direkte på huden med sprittusj, lage et avtrykk av dette med en plastfolie. Dette omrisset blir så tegnet av på papir, speilvendt vha kopimaskin, og printet ut på blåpapir (samme som tippekuponger hadde i gamle dager).

 

De to seperate omrissene blir så overført til huden igjen, tilpasset kroppen, og "festes" på midten via sprittusj.

 

Mindre, symmetiske motiv lages i ett stykke.

6031068[/snapback]

 

 

Så ikke de fleste feilene før du påpekte dem i linkene jeg. :dontgetit:

 

Sikkert fått spørsmålet mange ganger før, men hvor jobber du?

 

Og er folka på House of Pain i Oslo (storgt) dyktige?

 

 

 

 

Edit: Leif

Endret av Broseen
Lenke til kommentar
Greit da må vi nok sjekke litt rundt selv. Er det noe man kan se etter for å se om pierceren har god peiling på det han driver med? Jeg så at Tattoo World Trondheim reklamerte med at de brukte kun sterilt utstyr...

6031303[/snapback]

 

Å bruke noe annet enn sterilt utstyr vil jo være barbarisk og ekkelt.

Lenke til kommentar

Kjæresten min har veldig lyst til å ta en Christina-piercing, men hun har hørt at kroppen kan støte denne fra seg. Hvor stor er sjansen for det og er det eventuellt noe hun kan gjøre for å forhindre dette? Evt andre piercinger av denne typen som er "sikrere"?

Lenke til kommentar
Kjæresten min har veldig lyst til å ta en Christina-piercing, men hun har hørt at kroppen kan støte denne fra seg. Hvor stor er sjansen for det og er det eventuellt noe hun kan gjøre for å forhindre dette? Evt andre piercinger av denne typen som er "sikrere"?

6034770[/snapback]

 

Åssen Piercing er det? Samme som Madonne/Monroe? (I tanke på alle er kvinnenavn :p)

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
Kjæresten min har veldig lyst til å ta en Christina-piercing, men hun har hørt at kroppen kan støte denne fra seg. Hvor stor er sjansen for det og er det eventuellt noe hun kan gjøre for å forhindre dette? Evt andre piercinger av denne typen som er "sikrere"?

6034770[/snapback]

 

Åssen Piercing er det? Samme som Madonne/Monroe? (I tanke på alle er kvinnenavn :p)

6034880[/snapback]

google bildesøk ;)

Lenke til kommentar
Kjæresten min har veldig lyst til å ta en Christina-piercing, men hun har hørt at kroppen kan støte denne fra seg. Hvor stor er sjansen for det og er det eventuellt noe hun kan gjøre for å forhindre dette? Evt andre piercinger av denne typen som er "sikrere"?

6034770[/snapback]

 

Åssen Piercing er det? Samme som Madonne/Monroe? (I tanke på alle er kvinnenavn :p)

6034880[/snapback]

google bildesøk ;)

6035161[/snapback]

 

Jeg gjorde det men tok bare bilder fra en side som het: "www.Christina-Piercing.de" som er ei som heter Christina som er piercer. Så fant jo alle piercingene som er mulig :p

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Christina er i tissen.

 

Kan støtes ut om den ikke plasseres riktig, eller settes med et uegnet smykke. Det er nok av piercere som bruker folk som prøvekaniner uten å ha nok kunnskap/erfaring til å avgjøre om piercingen vil gro, så finn noen som har tatt en del av disse. Pinpoint og House of Pain i Oslo kan sakene sine.

Lenke til kommentar

Ikke for å bryte inn i diskusjonen deres, men går til noe hel annet nå.

 

Har lagt merke til at flesteparten som piercer øynebrynene gjør det på høyre side. Noe spesiell grunn til det? Eller er det bare at flesteparten er høyrehendte og det faller dem naturlig å ha det på høyre side?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...