kverna Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 når jeg tok min ble motivet jeg hadde med printet over på en eller annen slags folie med blått blekk som så ble festet på huden. Så var det bare å følge strekene, som en organisk prikk til prikk lek Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Greit da må vi nok sjekke litt rundt selv. Er det noe man kan se etter for å se om pierceren har god peiling på det han driver med? Jeg så at Tattoo World Trondheim reklamerte med at de brukte kun sterilt utstyr... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Det blir som å reklamere for å selge bil med ratt og hjul. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Denslags kompetanse kommer med årene. Hos oss pleier de å tegne opp den ene halvdelen direkte på huden med sprittusj, lage et avtrykk av dette med en plastfolie. Dette omrisset blir så tegnet av på papir, speilvendt vha kopimaskin, og printet ut på blåpapir (samme som tippekuponger hadde i gamle dager). De to seperate omrissene blir så overført til huden igjen, tilpasset kroppen, og "festes" på midten via sprittusj. Mindre, symmetiske motiv lages i ett stykke. 6031068[/snapback] Så ikke de fleste feilene før du påpekte dem i linkene jeg. Sikkert fått spørsmålet mange ganger før, men hvor jobber du? Og er folka på House of Pain i Oslo (storgt) dyktige? Edit: Leif Endret 2. mai 2006 av Broseen Lenke til kommentar
Even. Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Greit da må vi nok sjekke litt rundt selv. Er det noe man kan se etter for å se om pierceren har god peiling på det han driver med? Jeg så at Tattoo World Trondheim reklamerte med at de brukte kun sterilt utstyr... 6031303[/snapback] Å bruke noe annet enn sterilt utstyr vil jo være barbarisk og ekkelt. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Sikkert fått spørsmålet mange ganger før, men hvor jobber du? Og er folka på House of Pain i Oslo (storgt) dyktige? 6031961[/snapback] Let's Buzz, Bergen. www.letsbuzz.no HoP har en dyktig piercer, på tatovering har de ikke imponert verken fra eller til. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hvem i Oslo vil du anbefale da, til tatovering. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Max, en fyr som driver på i samme studio som Pinpoint. Mener han finnes i gulesider.no under "Max tattoo". Alternativt Kunst med puls (www.kunstmedpuls.no), men de har gjerne en litt spesiell stil. Jeg liker den, iallefall. Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Kjæresten min har veldig lyst til å ta en Christina-piercing, men hun har hørt at kroppen kan støte denne fra seg. Hvor stor er sjansen for det og er det eventuellt noe hun kan gjøre for å forhindre dette? Evt andre piercinger av denne typen som er "sikrere"? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Kjæresten min har veldig lyst til å ta en Christina-piercing, men hun har hørt at kroppen kan støte denne fra seg. Hvor stor er sjansen for det og er det eventuellt noe hun kan gjøre for å forhindre dette? Evt andre piercinger av denne typen som er "sikrere"? 6034770[/snapback] Åssen Piercing er det? Samme som Madonne/Monroe? (I tanke på alle er kvinnenavn ) Endret 3. mai 2006 av CaZpeR Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Kjæresten min har veldig lyst til å ta en Christina-piercing, men hun har hørt at kroppen kan støte denne fra seg. Hvor stor er sjansen for det og er det eventuellt noe hun kan gjøre for å forhindre dette? Evt andre piercinger av denne typen som er "sikrere"? 6034770[/snapback] Åssen Piercing er det? Samme som Madonne/Monroe? (I tanke på alle er kvinnenavn ) 6034880[/snapback] google bildesøk Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Kjæresten min har veldig lyst til å ta en Christina-piercing, men hun har hørt at kroppen kan støte denne fra seg. Hvor stor er sjansen for det og er det eventuellt noe hun kan gjøre for å forhindre dette? Evt andre piercinger av denne typen som er "sikrere"? 6034770[/snapback] Åssen Piercing er det? Samme som Madonne/Monroe? (I tanke på alle er kvinnenavn ) 6034880[/snapback] google bildesøk 6035161[/snapback] Jeg gjorde det men tok bare bilder fra en side som het: "www.Christina-Piercing.de" som er ei som heter Christina som er piercer. Så fant jo alle piercingene som er mulig Endret 3. mai 2006 av CaZpeR Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 Christina er i tissen. Kan støtes ut om den ikke plasseres riktig, eller settes med et uegnet smykke. Det er nok av piercere som bruker folk som prøvekaniner uten å ha nok kunnskap/erfaring til å avgjøre om piercingen vil gro, så finn noen som har tatt en del av disse. Pinpoint og House of Pain i Oslo kan sakene sine. Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 problemet er at vi bor i Trondheim.. Er christina en mer avansert pierce en andre i det området? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 Absolutt. Et greit alternativ kan være vertikal klitorisforhud, den krever ikke på langt nær like mye av verken piercer eller den som blir piercet. Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Planen hennes var faktisk å få både christina og vertikal k. Er det uheldig å ta to slike piercinger samtidig? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Ikke for å bryte inn i diskusjonen deres, men går til noe hel annet nå. Har lagt merke til at flesteparten som piercer øynebrynene gjør det på høyre side. Noe spesiell grunn til det? Eller er det bare at flesteparten er høyrehendte og det faller dem naturlig å ha det på høyre side? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 Høyre siden er homo-siden. Blunk, blunk. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Heh.. Så det er ett stort flertall av homofile i samfunnet Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Høyre siden er homo-siden. Blunk, blunk. 6036522[/snapback] Gjelder det alt? Har i høyre brystvorte. Vet om mange med piercing i høyre øyenbryn også, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå