Cortinarius rubellus Skrevet 19. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2010 Det skal gå greit Ikke drikk heimert Lenke til kommentar
kalli Skrevet 19. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Hva betyr egentlig det merket han her har på høyre skulder ("blomsten" med spiral i)? Har sett det på flere folk, og synes det ser bra ut, men vet ikke hva det betyr. Endret 19. juni 2010 av kalli Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 20. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2010 Det er en Borneo "rose" basert på en lokal blomst. Gammelt gammelt design fra da hodejegerne på Borneo hadde stammetilhørigheten sin tattovert på kroppen for at man ikke skulle angripe feil person. Lenke til kommentar
Cognomen Skrevet 20. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2010 Så hvorfor kan jeg ikke angripe Chris Nunez? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 20. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2010 Det er også et tegn på beskyttelse. Det er viktig at du har 2 roser tatovert på motsatt side av kroppen. Lenke til kommentar
black_sheep Skrevet 20. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2010 Fikk min første tatovering i går, på ryggen og er knakanes fornøyd Har lest i første post, om rensing og vedlikehold i starten. Selvfølgelig fortalte tatovøren meg alt dette også. Men typ, den går hele ryggraden ned. Og han fortalte at jeg ikke skulle strekke meg veldig mye. Men kan jeg øh.."leve" normalt? Sette meg inn i en bil uten at jeg må gjøre det som en 90-åring. Kle på meg som vanlig, gå som vanlig, sove som vanlig, sitte som vanlig. Got the point? Håper noen kan gi meg et kort, lite svar på det Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juni 2010 I et par dager til går det nok greit, men så vil skorpen dannes og huden rundt stramme seg. Om du strekker deg, kan skorpen sprekke, du kan begynne å blø, og få falmede flekker/streker i tatoveringen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2010 Hei. Jeg følte bare for å skryte litt. Herlige, herlige Blitz. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 20. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2010 Wow. That looks fun. Men du ser litt skremt ut på det andra bildet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2010 Høhø, fulgte ikke med når bildene ble tatt så det er nok mer det som gjør at jeg ikke "poser" på noen måte. Det var knallgøy, når jeg først kom opp kjente jeg ingen smerte. Var bare som noen holdt meg etter skinnet uten at det gjorde vondt. Slang meg veggimellom og sparka hadde det generelt sett supah-dupah. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 20. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2010 *skriv det opp på to-do-lista* Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 20. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 20. juni 2010 Hadde vært kult å prøve suspension. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 21. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2010 Bare å melde seg inn her det, så får du info etterhvert som det kommer opp hengedager. Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 21. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg har et hull i mitt venstre øre og har litt lyst på et større hull, kan jeg bruke det samme hullet? Hva er fremgangsmåten for dette? Det står sikkert noe om dette i denne tråden fra før men orker ikke og bla gjennom 1200 sider. Noen som vet om piercingstudio i Horten/Tønsberg/Sandefjord distriktet? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2010 Du kan enten kjøpe en utvider selv eller gå til studio og utvide litt etter litt. Flere som bruker skalpell også. Selv har jeg kun brukt utvider eller satt inn større og større smykke for hver gang. Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 21. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2010 Men det hullet jeg har er ett hull som er skutt og er ganske lite. Jeg har hatt en gullring i det i ca 20år. Kanskje greit og finne et piercingstudio i nærheten og høre med de.. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2010 Jeg begynte selv med vanelig hull (dog tatt med nål, ikke pistol) og i dag har jeg 20 mm. så det skulle gå fint. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 21. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2010 Vg er jo reine underholdningen for tiden. Så ufattelig mye harry og stygge tatoveringer er det lenge siden jeg har sett. What is this shit? Kom over en kul en også, aner ikke om den har blitt postet her før Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 21. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2010 Tror ikke akkurat den har vært her før, men de stjernene har vært her noen ganger. Ang. den hånden var den utrolig morsom. :!: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2010 Nautiske stjerner har selvsagt vært oppe før, men tror ikke noen har postet Sivi sin chestpiece før. Da var jeg hjemme etter litt juling fra nålen. Neste runde 5. juli. Ikke så mye igjen nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå