Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tok min første tattoo på underarmen i dag, ganske stort design altså hele underarmen. Har sett mange snakke om at det ikke er noe særlig vondt osv. Jeg tenkte det samme. Det er jo bare smerte...

 

MEN FY FAEN!

 

I starten var det mer eller mindre ubehagelig, men etterhvert som tiden gikk så ble det bare verre og verre. Etter 2t i stolen så var det rett og slett sinnsykt smertefullt. For å ikke snakke om første vask etterpå... Jeg ble mildt sagt ganske overasket, da jeg liker å tro jeg har høy smerteterskel ellers...

 

Så dere som sier det ikke er smertefullt, hva faen? :p

 

picture or didn't happen!

Lenke til kommentar

 

picture or didn't happen!

 

Coming up når den er ferdig den 13 juli ;) Den blir tatt hos lucky 7 av Nick Morte. Han er i Norge et par mnd. for øyeblikket.

 

Her er designet, uten bakgrunnen og slikt seff.

Ett par måneder? Han skulle reise den 20? Annyways. Vær glad for at han har blitt raskere du :p Når jeg tok min første i september i fjor så satt jeg i ca 4 timer hos han, nå på en mye mer detaljert satt jeg 3 timer. Gleder meg til å gjøre ferdig leggen, han er så sjukt dyktig!

 

Og Kamelot er fucking awesome, gleder meg til å se tattisen :D

Lenke til kommentar

Nei. Men de fleste er villige til å tegne til du er fornøyd, evnt. bytte med en annen tatovør i studioet du kanskje jobber bedre med.

 

Edit: Eller, de stedene de tar depositum så mister du nok det.

 

oki, takk, er enda i planleggingsfasen ^^ skal være den første så skal planlegges godt ^^

Lenke til kommentar

Hehe, jeg og lillesøster sto i og kikka og pekte vinduet på Starlight Tattoo i Drammen, så kom det en DIGER kar ut døra og sa vi måtte gjerne komme inn og kikke mere. Da fikk hun det plutselig veldig travelt med å unnskylde seg og gå videre :p

 

Han er sikkert kjempesnill, han.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

snip

 

Han har allerede vært i Norge et par mnd så vidt jeg har skjønt, men stemmer han drar den 20 :yes:

 

Gleder meg jævlig til å få den ferdig, men gruer meg til smerten... hehe. It's gonna be awesome tho.

Hehe, utsiden av leggen var det bare ubehagelig, men når jeg tok baksiden så var det virkelig vondt fra første strek. Skal starte på sleeve senere i år og gleder meg ikke til underarmen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Hvordan har ørene dine det? Bra? Har du prøvd å ta ut smykkene du går med nå? Ser og føles de i så fall grodd?

Du må nesten føle det litt an ettersom alles kropper og ører er forskjellige og derfor trenger ulik tid til å heles. :)

Lenke til kommentar

Alkohol bør du holde deg unna de første to ukene. Oral kontakt (kyssing og annet snusk) frarådes til piercingen er grodd, og det samme gjelder biting av negler (bakterier på hendene).

 

Hva kan skje om jeg drikker alkohol under grotiden?

Og det samme med oral kontakt.. Noe skader vell ikke? :s

Lenke til kommentar

Det står av en grunn, jeg så ei veninne som drakk etter hun tok piercing i tungen....det ble ikke fint for og si det slik.

 

Og jeg bryr meg fint lite om det har gått bra for andre, det KAN skje...det er det man skal tenke på:)

 

Men nå tenker jeg på det å drikke etter de 2 første ukene som er nevnt? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...