Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjenner til det med bondelandet ja, ble fryst ut pga. jeg hadde div. hull osv. :no:

Men de kom jo på døra etter noen måneder og lurte på om jeg ville være med på fest :!:

 

Men jeg syns det ble meget bra og så lenge sjefen ikke sier noe så kan resten drite og dra :whistle:

 

Ja, mange tror at alle som liker kroppskunst liker at man får masse oppmerksomhet...det er ikke sant.

Det går til en viss grense og etter det så er det bare iriterende.

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

På ene siden av tattoveringa mi så har det oppstått hvite prikker som ser ut som en allergisk reaksjon, det er litt verk i dem. Er det en del av healingsprosessen? Det er også der hvor det var vondest å tattovere. Hm, skal ta meg en dusj og se om det blir bedre. Får smøre det sjikkelig så går det kansje bort?

Lenke til kommentar

Nå tenkte jeg på når det går lengre enn det jeg, at folk har det som samtale-emner som skjer på landet siden de har så lite og prate om :tease:

Det er der jeg er. Ikke skjelden det sitter en gjeng eldre damer på nabobordet og peker og skravler under lønsjen. "SE PÅ ØRA HANS A". Så fort jeg snur meg blir de fryktelig stille. Så har vi de da, som kommer bort og spør hvordan det blir gjort osv. Det er bare hyggelig! Men liker ikke når folk skal sitte og peke og glane bak ryggen min. Ikke at jeg bryr meg, men det er så barsnslig og respektløst.

Endret av Joakim Skurk
Lenke til kommentar

På ene siden av tattoveringa mi så har det oppstått hvite prikker som ser ut som en allergisk reaksjon, det er litt verk i dem. Er det en del av healingsprosessen? Det er også der hvor det var vondest å tattovere. Hm, skal ta meg en dusj og se om det blir bedre. Får smøre det sjikkelig så går det kansje bort?

 

Kviser. Smør mindre.

Lenke til kommentar

På ene siden av tattoveringa mi så har det oppstått hvite prikker som ser ut som en allergisk reaksjon, det er litt verk i dem. Er det en del av healingsprosessen? Det er også der hvor det var vondest å tattovere. Hm, skal ta meg en dusj og se om det blir bedre. Får smøre det sjikkelig så går det kansje bort?

Jeg fikk beskjed om å prøve å tørke de ut, så jeg vaske med grønnsåpe (fra Apoteket) og unnlot å smøre den etter den var vasket. Fungerte bra for meg.

Lenke til kommentar

BTW, satte inn ring i stedet for reteiner i septumen i dag. HURRA! :love:

Hæ, hadde ikke du gått med 2mm ring siden du tok den? o_O

Nope. Men jeg mista det første retaineren i vasken og måtte sette inn ringen jeg hadde liggende i 2 dager til jeg fikk kjøpt ny retainer. Har forresten også 2,4mm, ikke 2mm. Tok 2mm først, men satte inn 2,4 når jeg skulle ha ny retainer. ^^

Endret av Joakim Skurk
Lenke til kommentar

På ene siden av tattoveringa mi så har det oppstått hvite prikker som ser ut som en allergisk reaksjon, det er litt verk i dem. Er det en del av healingsprosessen? Det er også der hvor det var vondest å tattovere. Hm, skal ta meg en dusj og se om det blir bedre. Får smøre det sjikkelig så går det kansje bort?

 

Kviser. Smør mindre.

Haha, jeg har smørt utrolig lite, men idag fikk jeg litt små panikk så har smørt det flere ganger, får stoppe nå.

 

På ene siden av tattoveringa mi så har det oppstått hvite prikker som ser ut som en allergisk reaksjon, det er litt verk i dem. Er det en del av healingsprosessen? Det er også der hvor det var vondest å tattovere. Hm, skal ta meg en dusj og se om det blir bedre. Får smøre det sjikkelig så går det kansje bort?

Jeg fikk beskjed om å prøve å tørke de ut, så jeg vaske med grønnsåpe (fra Apoteket) og unnlot å smøre den etter den var vasket. Fungerte bra for meg.

Skal prøve på det :)

Lenke til kommentar

Tok min første tattoo på underarmen i dag, ganske stort design altså hele underarmen. Har sett mange snakke om at det ikke er noe særlig vondt osv. Jeg tenkte det samme. Det er jo bare smerte...

 

MEN FY FAEN!

 

I starten var det mer eller mindre ubehagelig, men etterhvert som tiden gikk så ble det bare verre og verre. Etter 2t i stolen så var det rett og slett sinnsykt smertefullt. For å ikke snakke om første vask etterpå... Jeg ble mildt sagt ganske overasket, da jeg liker å tro jeg har høy smerteterskel ellers...

 

Så dere som sier det ikke er smertefullt, hva faen? :p

Lenke til kommentar

Tok min første tattoo på underarmen i dag, ganske stort design altså hele underarmen. Har sett mange snakke om at det ikke er noe særlig vondt osv. Jeg tenkte det samme. Det er jo bare smerte...

 

MEN FY FAEN!

 

I starten var det mer eller mindre ubehagelig, men etterhvert som tiden gikk så ble det bare verre og verre. Etter 2t i stolen så var det rett og slett sinnsykt smertefullt. For å ikke snakke om første vask etterpå... Jeg ble mildt sagt ganske overasket, da jeg liker å tro jeg har høy smerteterskel ellers...

 

Så dere som sier det ikke er smertefullt, hva faen? :p

 

Pussig. Jeg synes underarmen er det minst smertefulle jeg har tatovert hittil utenom fingrene. Kjente knapt noe på noen av de stedene. Men som Amanita Muscaria sier variere det fra person til person.

Lenke til kommentar

1 time er ikke lenge nok til og si om det er vondt eller ikke.

Bør ihvertfall ha en økt på 3 timer syns jeg.

Siden første timene så klarer endorfinene og hjelpe til mye, samt man har ikke kommet ditt at det begynner og bli "tomt" for endorfiner. Veldig enkelt forklart :tease:

 

Dette er egen erfaring, alle de tattene jeg begyne med var slike maks en time.

Når sitter jeg minimum 4 timer og det er stor forskjell på de 2:)

 

Poenget mitt var da at Defo skal være stolt for og ha gjennomført det :thumbup:

Ihvertfall når man får så vondt med engang og fullfører det:)

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...