Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for svar. :) Då går eg for jojoba-olja, sidan den er billigare. :wee:

 

edit: eit lite spørsmål til, kan eg begynna å strekka med ein gong piercingane har grodd? Det er nå akkurat 4 veker sidan eg pierca meg, og utstyr er på veg i posten. :wee:

Endret av Alliha
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jojoba er dessuten vegansk, om det har noe å si for deg. Personlig kan jeg ikke si det høres fristende ut å smøre seg inn med safta fra en skvisa emu, da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Er det sant at olivenolje er en brukbar erstatning for Jojoba?

 

Edit: Er du veg(fyll ut her), Mads?

Har selv brukt olivenolje, men slik jeg har forstått er den mer en "i-nøden-olje". Gå for jojoba om du har.

 

Jeg er per definisjon ikke noe som har "veg" i seg, ettersom jeg enda spiser fisk, ost, egg, melk osv. Wikipedia sier jeg er pescetarianer, men jeg sier bare at jeg ikke spiser rødt kjøtt og kylling. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Siste nytt angående øret: MASSIV blowout på baksiden. Ser helt sykt ut!

BILDE! Har jeg ikke alltid kommentert at jeg syns du går fort opp? :p Gjør det Amantia sa, han snakker tydeligvis av erfaring.

o_O

Lenke til kommentar

Milanjo: Var helt idiot i starten, sikkelig jackass-opplegg.

Vi snakker om 10år siden nå nesten, men spurte hun på Pinpoint og hun sa heldigvis at det skal gå bra og få ørene mine oppi stor størrelse....men jeg måtte være forsiktig og brukte tid :thumbup:

Måtte kanskje kutte når jeg kom litt lengre opp, men hun ville jeg skulle gå gamle veien så lenge jeg orket :)

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Siste nytt angående øret: MASSIV blowout på baksiden. Ser helt sykt ut! Noen tips til å få vekk blowouten?

Noooo? Du HAR vært latterlig kjapp da. Jeg har brukt 2 år. Du har brukt... 2 mnd? :p Håper det ordner seg, uten at du får typisk blowout"lefse".

 

 

BTW, satte inn ring i stedet for reteiner i septumen i dag. HURRA! :love:

 

post-72056-1276811698,298_thumb.jpg

Endret av Joakim Skurk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...