John Keats Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Ja, du snur glasset på hodet så vannet er inntil piercingen. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Eks. (puppebading) Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Raskt spørsmåk: emu- eller jojoba-olje? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Har lite å si. Emu er litt fetere enn Jojoba. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Takk for svar. Då går eg for jojoba-olja, sidan den er billigare. edit: eit lite spørsmål til, kan eg begynna å strekka med ein gong piercingane har grodd? Det er nå akkurat 4 veker sidan eg pierca meg, og utstyr er på veg i posten. Endret 17. juni 2010 av Alliha Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Jojoba er dessuten vegansk, om det har noe å si for deg. Personlig kan jeg ikke si det høres fristende ut å smøre seg inn med safta fra en skvisa emu, da. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Er det sant at olivenolje er en brukbar erstatning for Jojoba? Edit: Er du veg(fyll ut her), Mads? Endret 17. juni 2010 av boffeeen Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 http://www.oliveoilsource.com/page/chemical-characteristics Det er en del vitamin E i olivenolje, men om det er det lureste å bruke, det kan diskuteres. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Er det sant at olivenolje er en brukbar erstatning for Jojoba? Edit: Er du veg(fyll ut her), Mads? Har selv brukt olivenolje, men slik jeg har forstått er den mer en "i-nøden-olje". Gå for jojoba om du har. Jeg er per definisjon ikke noe som har "veg" i seg, ettersom jeg enda spiser fisk, ost, egg, melk osv. Wikipedia sier jeg er pescetarianer, men jeg sier bare at jeg ikke spiser rødt kjøtt og kylling. Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Hei! En venninne skal tattovere seg og lurer på om noen har noen erfaringer med Studio Z i Tønsberg? Hun skal ta en skrifttattovering i håndskriftstørrelse. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Siste nytt angående øret: MASSIV blowout på baksiden. Ser helt sykt ut! Noen tips til å få vekk blowouten? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Få inn et betraktlig mindre smykke, smør hver dag med jojoba-olje samt saltvanns-bad hullet Viktig at du lar hullet få bli sikkelig bra igjen før du utvider ellers får du hull som jeg har Endret 17. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Siste nytt angående øret: MASSIV blowout på baksiden. Ser helt sykt ut! Noen tips til å få vekk blowouten? hei http://paulyunstoppable.wordpress.com/information/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Siste nytt angående øret: MASSIV blowout på baksiden. Ser helt sykt ut! BILDE! Har jeg ikke alltid kommentert at jeg syns du går fort opp? Gjør det Amantia sa, han snakker tydeligvis av erfaring. o_O Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Synes også du skal poste bilde, vet igrunn ikke hvordan en blow-out ser ut, eller hva det er. Endret 17. juni 2010 av boffeeen Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 http://wiki.bmezine.com/index.php/Piercing_Blow-out Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Milanjo: Var helt idiot i starten, sikkelig jackass-opplegg. Vi snakker om 10år siden nå nesten, men spurte hun på Pinpoint og hun sa heldigvis at det skal gå bra og få ørene mine oppi stor størrelse....men jeg måtte være forsiktig og brukte tid Måtte kanskje kutte når jeg kom litt lengre opp, men hun ville jeg skulle gå gamle veien så lenge jeg orket Endret 17. juni 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Siste nytt angående øret: MASSIV blowout på baksiden. Ser helt sykt ut! Noen tips til å få vekk blowouten? Noooo? Du HAR vært latterlig kjapp da. Jeg har brukt 2 år. Du har brukt... 2 mnd? Håper det ordner seg, uten at du får typisk blowout"lefse". BTW, satte inn ring i stedet for reteiner i septumen i dag. HURRA! Endret 17. juni 2010 av Joakim Skurk Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2010 Ble jo bra Skurken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå