Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Kva tenkjer folk her i tråden eigentleg om å angre på tatoveringar? Er oftast det eg får slengt i trynet av folk som ikkje liker tatoveringar. Sant og seie tenkjer eg ikkje så mykje over det, eg liker tatoveringane mine, eg trur ikkje no at eg kjem til å andgre. Men ein kan jo aldri vere heilt sikker, kanskje er eg ein heilt annan person om 40 år, og hatar dei. Trur de at de kjem til å angre, evt. kvifor/kvifor ikkje?

 

kommer vel ann på åssen tatovering det er også, tror jeg. :p hvis du har en stor en på ryggen for eksempel, kommer du kanskje til å angre. Hvis du har en liten en i nakken, kanskje ikke. mennesker er forskjellige, noen angrer, noen ikke. :)

 

er selv 16, og jeg har lyst på tatovering - men jeg kommer sikkert til å angre... :yes:

Endret av ZtriCk-T
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trist da, nå som det er Hove og greier. :ermm:

 

Edit: Det er jo like stor sjans for at du rifta når du satte den i. Utvendige gjenger er en uting under strekking.

Neida, den var "løs" når jeg satt den i. Altså, øret kunne lett vært strukket til 21mm uten at jeg hadde merket noe tror jeg.

Lenke til kommentar

Heya folkens! Lurer på om noen her kanskje har noen tips til meg..

 

Jeg driver og drømmer om en "stor" tattoo, som er inspirert av Norrøn mytologi og viking/middelaldestil, hvis jeg kan kalle det det :-/

 

Noen her som vet om tatovører som er spesielt gode på den typen stil? Har ingen tattoos fra før, og er heller grønn på artister og studioer.

 

Takk på forhånd ^^

Lenke til kommentar

Dersom ein får ei nøye gjennomtenkt tatovering som representerer deg sjølv eller det du står for på ein fin måte, trur eg ikkje ein vil angre heilt ekstremt mykje på ho. Om du ikkje tok ho i emoperioden du hadde når du var 16, that is. Ein vil jo sjølvsagt endre seg gjennom livet, men tatoveringa viser jo uansett til ein periode i livet ditt og ein person du ein gong var, og eg vil tru at ein av den grunn vil verte glad i ho. Kjenner eg vert provosert av menneske som uansett motiv og planleggjing meiner at ein vil angre på ei tatovering. Folk er jo forskjellige! Jeez, framleis lite aksept for tatoveringar mange stader! Til dømes der eg er frå, der alle med meir enn ei rose på skuldra eller ein delfin på leggen vert sett på som bøller. Sneversynt.

Lenke til kommentar

Heya folkens! Lurer på om noen her kanskje har noen tips til meg..

 

Jeg driver og drømmer om en "stor" tattoo, som er inspirert av Norrøn mytologi og viking/middelaldestil, hvis jeg kan kalle det det :-/

 

Noen her som vet om tatovører som er spesielt gode på den typen stil? Har ingen tattoos fra før, og er heller grønn på artister og studioer.

 

Takk på forhånd ^^

Hvor i landet bor du?
Lenke til kommentar

Fikk liksom ikke noe spesielt av svar i sted, men her er et bilde av hvordan piercingen ser ut nå. Er 2 døgn +t siden jeg tok den. Den har begynt å gi fra seg væske, men har ikke akkurat studert den så nøye.. Men vil da si jeg er sånn passe rød/lilla? Dårlig bilde kanskje. Den er også litt vond, det kjente jeg spesielt i ettermiddag. En årntlig stikkende smerte. Rensinga har jeg vært forsiktig, og nøye med også.

post-216872-1276722661,7559_thumb.jpg

 

Yesda, jeg er ikke noe flink med dette.. :blush:

Lenke til kommentar

Er gørret som kommer ut hvitt/gult? Så lenge det ikke er grønt gørr er det normalt. Du ser normalt hoven ut på bildet. Prøv med saltvannsomslag en stund?

 

Har som sagt ikke sett noe nøye etter, men tror det er noe hvit/gulaktig ja..

Har bare renset med Q-tips og saltvannsampuller.

Lenke til kommentar

Prøv med saltvannsomslag. Kok opp 2,5 dl vann med havsalt (ikke bordsalt, ekle konserveringsmidler på det), og bruk en ren kompress/rent tørkepapir i vannet når det er så varmt som du orker, så legger du det mot piercingen, og bytter når det er blitt kaldt. Hvis du har store problemer anbefaler Pinpoint tre ganger daglig i en uke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...