Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skurk: Er nok en til i vi som er i sleeve-gruppen til Victor ( vi som vil konkurere med de mener jeg da )

Og den er like bra.

Men den er utrolig rå :love:

 

Den er ikke ferdig heller :!:

Hadde vært kult om han vant ja :thumbup:

 

Hadde jeg rukket en session til før konken er over så hadde jeg stilt opp med katten, kan vel si at den hadde vært blant de bedre der inne uten og være høy på pæra :hmm:

Men tror ikke Victor kommer i nærheten til da.

 

Ida burde absolutt sende inn :love:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar

Var i vei og fikk min første piercing (siden av underleppa) denne mandagen (14 juni), den er fortsatt ganske så hoven og rød. Og blå/rød på innsiden av leppa. Tar det sånn ca. lang tid før dette går over?

Allerede dagen etter måtte jeg i vei og skifte til lengre stang, så kan det at jeg fortsatt er såppass blå/rød ha noe med skiftinga å gjøre? :hmm:

Føler meg superdum! :hrm:

 

-Jeg fikk en lang stang til å begynne med, men den var ikke lang nok :)

Endret av -TK
Lenke til kommentar

Dette er helt merkelig!

 

Våkna på morgenen i dag og hadde ganske vondt i det ene øret (har utvidet), så gikk jeg på badet for å se i speilet, da ser jeg at øret har hovnet opp og er omtrent dobbelt så tykt som det andre øret. Jeg utvidet fra 18 til 20mm uten problemer for 5-6 dager siden, så tror ikke det har noe med det å gjøre.

 

Noen tips til hva jeg kan gjøre for å få ned hevelsen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Føler meg superdum! :hrm:

Er det noen som er dumme her er det vel i tilfelle pierceren som ikke ga deg lang nok stang til å begynne med? o_O

 

 

Dette er helt merkelig!

 

Våkna på morgenen i dag og hadde ganske vondt i det ene øret (har utvidet), så gikk jeg på badet for å se i speilet, da ser jeg at øret har hovnet opp og er omtrent dobbelt så tykt som det andre øret. Jeg utvidet fra 18 til 20mm uten problemer for 5-6 dager siden, så tror ikke det har noe med det å gjøre.

 

Noen tips til hva jeg kan gjøre for å få ned hevelsen?

Sov uten smykker! Har jeg ikke sagt det til deg før? :p

 

Downsize på dagen, eventuelt. Smør med jojoba og vær ekstra snill med flippen så ser jeg for meg at det går over.

Opplevde selv at venstre flipp var ganske sår og øm etter at jeg hadde sola meg en liten halvtime her forleden, så det kan jo ha med være å gjøre også for alt jeg vet.

Lenke til kommentar

"Er det noen som er dumme her er det vel i tilfelle pierceren som ikke ga deg lang nok stang til å begynne med? o_O"

 

Jeg fikk en lang stang til å begynne med, men den var ikke lang nok.. :) For hun sa jo at jeg fikk en lang stang til å begynne med, siden jeg kom til å hovne opp.

Endret av -TK
Lenke til kommentar

Jeg fikk en lang stang til å begynne med, men den var ikke lang nok

Enten må du ha hovnet opp helt ekstremt, eller så vet hun ikke hva hun driver med. :ph34r:

 

Torger: Jeg vil anbefale og downsize til forrige størrelse for å være på den sikre siden. Hva slags smykke er det snakk om forresten? Dersom du har fått et mikroskopisk rift, og har i noe annet enn glass eller kirurgisk stål kan du fort få en reaksjon. Jeg snakker av erfaring. 19mm -> 4mm = no phun.

Endret av Joakim Skurk
Lenke til kommentar

Dette er helt merkelig!

 

Våkna på morgenen i dag og hadde ganske vondt i det ene øret (har utvidet), så gikk jeg på badet for å se i speilet, da ser jeg at øret har hovnet opp og er omtrent dobbelt så tykt som det andre øret. Jeg utvidet fra 18 til 20mm uten problemer for 5-6 dager siden, så tror ikke det har noe med det å gjøre.

 

Noen tips til hva jeg kan gjøre for å få ned hevelsen?

 

Som har blitt skrevet en del oppover her allerede, ta ut smykket. Masser også med vitamin-E olje som Jojoba eller Emu, og la øret roe seg.

 

18-20mm er forresten alt for mye å utvide på en gang, og om du da igjen utvided bare noen dager senere er det ikke så rart om øret ditt får panikk. Ville anbefalt deg å ta det roligere fremover :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...