Eplefe Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Poteavtrykkene på kusen var kjempesøte! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/han-ville-fjerne-tatoveringen-selv-3229199.html Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Selvgjort er velgjort! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Poteavtrykkene på kusen var kjempesøte! Faktisk ikke uenig. http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/han-ville-fjerne-tatoveringen-selv-3229199.html Når skal folk lære?*sukk* Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Pappa tok tattoo i militæret selv som de stakk med tegneblekk ( han tok 2 den ene er enda like fin som den var for 25 år siden) han fjernet den med surmelk og ei nål som han stakk ned i blekket, har ingen merker idag. Eneste var 2 antibiotika kurer grunnet blodforgiftning Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 "Eneste var 2 antibiotikakurer grunnet blodforgiftning" Ja, der har dere det, folkens! Frem med passer og penn. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Bagateller heller det en et digert arr på hele armen... Skal sies at blekket som de brukte er mye bedre en det "drittet" som blir brukt idag den er omtrent ikke falmet og har ikke "glidd" ut på noen måte. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg vil ikke påstå at det er bagateller, og heller ikke at blekket er bedre. Sjansen for at de har stukket den dypere enn lærhuden og at den dermed ikke akkurat KAN falmes er større enn at blekket er bedre. MEn hey, hva vet jeg. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg har heller ikke snøring, men synes det er litt artig å se en tatovering som er 25 år og fortsatt like "fin" ( er en seilbåt så fin er vel litt å ta i ) Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/han-ville-fjerne-tatoveringen-selv-3229199.html Når skal folk lære?*sukk* Aldri ser det ut til. Faktisk har jeg ikke noen sympati med sånne folk. Om du er så dum at du heller syre over hendene dine uten å ha noen større kunnskap om hva du driver med så får du ta til takke med konsekvensene. Historien til Petter er jo eksempel på noe som endte bedre enn det kunne gjort. Sitter nå og sammenligner de arrene jeg engang skar i armen min av meg selvog strødde salt i sammen med scarificationen jeg fikk gjort på et studio og scarificationen er vesentlig bedre for å si det slik. Er en grunn til at man skal oppsøke de profesjonelle. Men når det er sagt så var det jo en i tråden her som fikk "tatovert" HAT på armen sin med sprittusj og nål og sist han skrev var det gått noen år og den satt fremdeles mene rjeg å huske. Lenke til kommentar
Tinee Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Var da det jeg mente. Skrev jo "Fint at det har gått bra for deg da", men så at du heller ville valgt et piercingstudio nå. Ok, beklager...(Må ha tenkt litt feil ) Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 3 timer med pain, men gawd hvor dyktig nick morte er!!!!! Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Helvete så vondt! Har vondt oppover hele låret Men er sjukt fornøyd! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Pent 3 timer på hele innsiden Hvor små er folket her egentlig :!: Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Pent 3 timer på hele innsiden Hvor små er folket her egentlig :!: *Baksiden* Om jeg ikke husker feil så merka psilocybe en del når han tok baksiden selv. Utsiden var ikke noe i forhold merka jeg. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Pent 3 timer på hele innsiden Hvor små er folket her egentlig :!: *Baksiden* Om jeg ikke husker feil så merka psilocybe en del når han tok baksiden selv. Utsiden var ikke noe i forhold merka jeg. Nå tenkte jeg ikke på smerten da:P Tenkte på tiden det tok og fylle baksiden Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Mye snadder som har blitt sendt inn som bidrag til VG-konkurransen. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Då var tapers-sett og glass-pluggar frå 3 til 5 mm bestilt! Can't fucking wait. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå