Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pappa tok tattoo i militæret selv som de stakk med tegneblekk ( han tok 2 den ene er enda like fin som den var for 25 år siden) han fjernet den med surmelk og ei nål som han stakk ned i blekket, har ingen merker idag. Eneste var 2 antibiotika kurer grunnet blodforgiftning

Lenke til kommentar

 

Aldri ser det ut til. ;) Faktisk har jeg ikke noen sympati med sånne folk. Om du er så dum at du heller syre over hendene dine uten å ha noen større kunnskap om hva du driver med så får du ta til takke med konsekvensene. Historien til Petter er jo eksempel på noe som endte bedre enn det kunne gjort. Sitter nå og sammenligner de arrene jeg engang skar i armen min av meg selvog strødde salt i sammen med scarificationen jeg fikk gjort på et studio og scarificationen er vesentlig bedre for å si det slik. ;) Er en grunn til at man skal oppsøke de profesjonelle.

 

Men når det er sagt så var det jo en i tråden her som fikk "tatovert" HAT på armen sin med sprittusj og nål og sist han skrev var det gått noen år og den satt fremdeles mene rjeg å huske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...