Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå skal jeg snart bytte ut frisørdobbene med øredobber fra gullsmeden.

Så, hvordan i alle dager skal man få av frisørdobbene? Er jo en sånn diger, stram firkant bak øret TIPS?

 

Også: Hvordan sette inn de andre øredobbene? Hva skal man rense de med, og hvor stramt skal bakdelene sitte? :hmm:

 

Blir superglad for svar!

Endret av Tinee
Lenke til kommentar

Men ikke hos meg!

Hun jeg tok oss var veldig viktig på å ikke få det skjevt, hun tegnet inn "prikker" og målte hvordan pistolen skulle være før hun skøyt inn. Ingen betennelse, har ikke engang vært øm i øret, bortsett fra den aller første dagen. Men det er nok forskjell da. Men er enig at piercingstudio er "tryggere" eller mer hygienisk osv. :p

Lenke til kommentar

Funke helt fint hos frisøren, det e jo bare et øre :p

Men skal man rense øredobben før man tar den i? :)

 

Vi forteller dere haugevis av gode grunner til at det er tullete å ta i ørene, men dere insisterer på at det funker helt greit, for så å gå til alle kamerater og veninner som skal ta hull i ørene og foreslår det samme.

Ser det med piercinger i øre, tunge, navle og andre steder, samme med tatoveringer, dere insisterer på at en tattosjappe som åpenbart gjør middelmådige tatoveringer og ikke følger skikkelige hygienerutiner er byens beste, og anbefaler disse videre til alle dere kjenner.

Hvorfor? Det er ikke logisk å ikke lære av andre sine feil, det er helt tåpelig at folk som dere blir med videre i evolusjonen. Vi prøver så godt vi kan å gi gode råd, men det er aldri noen som hører.

Med dere mener jeg selvfølgelig (putter i bås med vilje her, fordi jeg tror på båser) den massen med mennesker som blankt følger mote, gjør som alle andre, og denne samme massen har generelt lavere utdanning, større representasjon av religiøse og er helt blåst over det faktum at vi mennesker kun er noen veldig skjøre klumper med celler som ikke tåler alt, derav sitatet fra deg: "det e jo bare et øre :p"

 

Nei, jeg har ikke et problem med å forholde meg til menneskene rundt meg på en sivil måte, men hvem vet? kanskje jeg bare er for høy til å innse jeg har et problem akkurat nå.

 

## en settning er fjernet av ilpostino. I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. dette er noe jeg har sagt fra for ikke så lenge siden i denne tråden og bør ikke være så vanskelig å huske på. ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Men ikke hos meg!

Hun jeg tok oss var veldig viktig på å ikke få det skjevt, hun tegnet inn "prikker" og målte hvordan pistolen skulle være før hun skøyt inn. Ingen betennelse, har ikke engang vært øm i øret, bortsett fra den aller første dagen. Men det er nok forskjell da. Men er enig at piercingstudio er "tryggere" eller mer hygienisk osv. :p

 

Om du leser åpningsinnlegget og de tideligste sidene så ser du fort hva psilocybe som har jobbet med dette har skrevet om ørehullpistoler. Og det er ikke bare han som har vært skeptisk til det heller. Fint at det har gått bra for deg da. Fint at du ser på piercingstudioene bedre heretter da.

 

Har du prøvd å ta ut dobbene enda?

Lenke til kommentar

Men ikke hos meg!

Hun jeg tok oss var veldig viktig på å ikke få det skjevt, hun tegnet inn "prikker" og målte hvordan pistolen skulle være før hun skøyt inn. Ingen betennelse, har ikke engang vært øm i øret, bortsett fra den aller første dagen. Men det er nok forskjell da. Men er enig at piercingstudio er "tryggere" eller mer hygienisk osv. :p

 

Om du leser åpningsinnlegget og de tideligste sidene så ser du fort hva psilocybe som har jobbet med dette har skrevet om ørehullpistoler. Og det er ikke bare han som har vært skeptisk til det heller. Fint at det har gått bra for deg da. Fint at du ser på piercingstudioene bedre heretter da.

Har du prøvd å ta ut dobbene enda?

Har da aldri sagt noe stygt om piercingstudionene. Bare at jeg syntes frisør gikk bra, for meg

Lenke til kommentar

jeg har igjen fjernet ufint språk fra tråden. jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: jeg liker ikke denne negative stemningen i denne tråden og kommer snart til å dele ut advarsler og utestengelser hvis ikke visse personer skjerper seg. selv om du er uenig med noen går det faktisk ann å ordlegge seg på en normal måte og behandle folk med respekt.

 

I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak, ikke person, og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende, flaming og andre former for personangrep og Trolling er forbudt. Videre brudd på dette kan føre til reaksjoner i form av advarsler og/eller utestengelse fra forumet.

 

dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Nå skal jeg snart bytte ut frisørdobbene med øredobber fra gullsmeden.

Så, hvordan i alle dager skal man få av frisørdobbene? Er jo en sånn diger, stram firkant bak øret TIPS?

 

Også: Hvordan sette inn de andre øredobbene? Hva skal man rense de med, og hvor stramt skal bakdelene sitte? :hmm:

Vanligvis tror jeg det skal gå fint å bare holde i smykket du fikk satt og "dra det fra hverandre". Eventuelt få noen til å se på baksida og hjelpe deg?

 

Hvordan du skal sette inn de andre øredobbene avhenger jo av typen øredobber, så klart. Om det er sånne "kroker" som bare skal henge og dingle i øret trenger du vel ikke gjøre noen ting?

Om du har mulighet, spør mammaen din. Hvis hun har hull i ørene, så klart. :)

 

Om du har behov for å rense så bland 2,5 dl kokt vann med 1/4 ts havsalt og bruk q-tips til å fjerne eventuell gugge og slikt fra øret. Bakdelene skal ikke sitte så stramt at du merker det. Vanligvis er det begrenset hvor mye man kan stramme, men om du har mulighet sier det jo seg selv at det ikke er nødvendig å stramme så mye at det irriterer øret.

 

Håper noe av dette var til hjelp!

Lenke til kommentar

Jeg fortsetter trenden min med daglige penis-bilder, denne gangen av noe litt spesielt. Om dere følger gjevnlig med på BME har dere sikkert sett denne allerede. Om dere bare er innom en gang i blant har dere kanskje lagt merke til en modblog-post om en type som tatoverte hele sverdet, inkludert navnet på kona.

 

Vel, nå er det oppdatering fra den kanten. Samme karen, samme tatovering, men navn på den nye dama.

 

Putter den igjen i spoiler så ingen trykker på linken med en feil. Ikke trygt på jobb :)

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...