boffeeen Skrevet 13. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg gidder ikke engang prøve å finne på en sarkastisk kommentar til den tatoveringen, Acrid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2010 Det er vel like greit, i grunn. Det siste denne tråden trenger er flere dårlige vibber. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2010 Det er vel like greit, i grunn. Det siste denne tråden trenger er flere dårlige vibber. jeg slenger meg på den 2 Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 14. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Etter den daglige turen på BME er jeg glad jeg satt alene på kontoret. Jeg poster den her, og dere får sjekke det ut på eget ansvar. Beskrivelse av hva det er i første spoiler-tag. På linken i neste spoilertag finnes det bilde av en penis-split. http://news.bmezine.com/2010/06/11/2-is-better-than-1/ Denne her derimot, er helt trygg og imponerte stort. Endret 14. juni 2010 av Detectable Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 14. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 Lol, kan ikke gjøre annet enn å le av mennesker som splitter kuken sin. Hvor dum kan man bli Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 I dag skal jeg få hullet nipplene mine igjen! =) Håper de varer litt denne gang, blir 5 gangen jeg tar hull i de (3 på ene og 2 på andre) Lenke til kommentar
Petter Skrevet 14. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 Kan ikke si at jeg helt ser poenget nei, mange ting som plutselig kan bli grisete og vanskelig. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 Det er vel like greit, i grunn. Det siste denne tråden trenger er flere dårlige vibber. jeg slenger meg på den Jeg og! Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 14. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 (endret) Du er vel en av de siste som burde si deg enig i det der Glimti, når du vet at hvordan du oppfører deg her på forumet er hele grunnen til disse dårlige vibbene. Fordel om du bare la deg litt lavt og ignorerte inlegget over. post scriptum: Slett denne og Glimti sitt inlegg når han har lest det. Endret 14. juni 2010 av Detectable Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 Detectable da. La det være, sier jeg. Vil dere ikke at innlegg skal bli stående, så ikke post dem. Vi har PM-systemet til private kommentarer. (Husk dog at retningslinjene gjelder der også.) Igjen: Vi bryr oss ikke så mye om hvem som starter. Det skal som regel minst to til en krangel. Det er den som slutter som får stjerne i boka. Dersom Glimtis kommentar er et forsøk på det så er det ingen grunn til å rippe opp i fortiden. Dersom det ikke er det, vel så tar vi den sorgen når tiden kommer. Reaksjoner tas på PM, ikke i tråden. Geir 3 Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 @penis: Ye, den ble ganske fet. Takk til Victor Policheri. 1 Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 14. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 Ganske? Jeg synes den er latterlig fet, jeg! Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 14. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 Enig med Skurkebassen her. Drifett! Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 Joda, den ble fin. Men hva innspirerte deg egentlig til motivet gassmaske Penis Trygve? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 Joda, den ble fin. Men hva innspirerte deg egentlig til motivet gassmaske Penis Trygve? Du vett kva som står i testamentet At den som tar hånd om min Constanze får min hatt, får mine sko, får mitt extravanganza ?? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 Jeg liker ikke Kaizers. Jeg vet ikke helt egentlig, syntes det var et kult motiv, og jeg ville tatovere føttene. Så da ble det det. 6 timer i smerte, men så innmari verdt det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 Foten din er den kuleste i verden, Ida! Lenke til kommentar
Tityus Skrevet 14. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 Gassmasker er kult Planlegger noe lignende denne på brystet, må bare spare opp nok cash først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå