Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har slettet noen innlegg. Det bør være mulig selv for tatoverte mennesker (flamebait fra admin :ohmy: ) å diskutere bilders legitimitet uten å gjøre det til en krangel om brukernes ditto. Noen brukere i denne tråden er stadig i tottene på hverandre. Noen ganger provoseres det fram, noen ganger kommer det tilsynelatende bare av gammel vane. Disse brukerne bes tenke seg om. På et eller annet tidspunkt må vi vurdere om vi skal prioritere de brukerne som liker å ha denne tråden for å diskutere topic istedet for å krangle, og stenge de som ikke klarer å la være ute.

 

Reaksjoner kan dere ta på PM, eller dere kan starte en tråd om dette under tilbakemeldinger dersom dere har ideer om hvordan vi kan få denne tråden til å unngå å bli en barnehage. Husk: Admins bryr seg ikke om hvem som begynte, men vi har stor sans for de som voksne nok til å slutte.

 

Og til slutt: Det er ikke bare mulig, men overveiende sannsynlig at en del brukere på et anonymt forum ikke er den de utgir seg for. Som han som skrev om sine ukentlige dameerobringer i Oslo, men postet fra en militærleir i Nord-Norge. Sånn er det bare, og det kan vi ikke gjøre så mye med. Men det i seg selv er ikke nok til å kalle noen et troll. Trolling er det først når det gjort i ond hensikt:

 

Trolling er å provosere for provoseringens skyld, ofte ved å skrive noe man ikke mener slik at diskusjonen utarter seg til en hissig diskusjon hvor temaet for tråden blir skadelidende. Den primære hensikten med trolling er ikke å argumentere for påstanden, men å skape dårlig stemning. De som troller konsekvent omtales ofte som et troll eller internett-troll. Trolling anses som vellykket for trollet om deltagere i diskusjonen "biter på kroken".

 

Trolling tillates ikke på forumet, og de som konsekvent troller blir fratatt forumtilbudet. Brukere som kommer over det man anser som trolling anbefales på det sterkeste å ikke svare på innlegget, og man benytter ofte uttrykket "Mat ikke trollet".

Synes dere noe er trolling, så kontakt oss, ikke mat trollet. Som regel er det ikke det, og vi velger å ikke reagere. Dette er et diskusjonsforum, vi sensurerer (med et par unntak) ikke meningsytringer på forumet, så lenge de ikke ødelegger for den gode diskusjonen.

 

Jeg antar at de fleste av dere er i tråden for å dele deres felles interesse for tatovering og piercing. Det er nok å være interessert, det er ingen regel som sier at man må ha minst 20% av kroppen dekket før man får være med. Det høres ut som et emne det går an å glede seg over, og ikke irritere seg over...

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Heh... Det begrepet har jeg ikke hørt siden barneskolen. At man er homo hvis man har en øredobb/ring på høyre øre. Forresten aldri noen gang hørt noen ta den sammenligningen når det gjelder tattoveringer.

 

Var noen som la ut et bilde om det her tideligere i tråden. Tror det var psilocybe, men det gjaldt om jeg husker riktig kun for piercinger. Så du har nok rett.

Lenke til kommentar

jeg skal få fjernet en jeg har på halsen.. Er det noen som har erfaring.. Hva blir resultatet.. Passer ikke helt i yrket jeg har jobbet i flere år. Der skjorte er et must.

Hvis du er godvenn med tatovøren din kan du, som Glimti nevnte, fjerne den ved å tatovere over med sterilt saltvann og behandle den på alle måter man ikke skal behandle en tatovering (skrape på skorpen osv.).

 

Laserbehandling tar lang tid, og kan ikke alltid gi et godt resultat, og så er det selvsagt skamdyrt. Koster 1500 per behandling og man trenger minst 10 behandlinger for å få fjernet en tatovering, mener jeg å huske at et studio her i byen kunne informere en venninne av meg.

Lenke til kommentar

Hmm... Kanskje jeg skulle lest den før jeg tok piercing for et par år siden. :hmm:

 

Om piercing i høyre brystvorte:

In the B&D and S&M subculture, it means that they are the submissive partner in sex, and function as the slave or boy.

 

Tror jeg må ta en i venstre også så ingen får noen ideer. :p

Lenke til kommentar

Greit å ta i begge ja når du først har piercing i brystvorten. Ikke pga. det der, men pga at brystvorten utvides litt når du tar piercing der. Det gikk noen år mellom de to jeg har og må si at liker vesentlig bedre nå som jeg har i begge enn da jeg hadde bare i den ene. Pga. størrelsen, men også pga. at det er morsomt å sette forskjellige smykker i. Den ene jeg har er vannrett og den andre er loddrett og det er forskjellige smykker i dem.

Lenke til kommentar

jeg skal få fjernet en jeg har på halsen.. Er det noen som har erfaring.. Hva blir resultatet.. Passer ikke helt i yrket jeg har jobbet i flere år. Der skjorte er et must.

 

Laserbehandler to stykker, et sort tretall, og en katt i grått, lilla, rødt og grønt.

Hadde 6-7 behandlinger på Hudklinikken, og ble labert med resultater.

Vært på èn behandling hos Ronny på Topp til Tå Senteret og så betydelig forskjell.

Skal dit til høsten (rote meg til å bestille ny time) ettersom det er småtrangt økonomisk.

De blir aldri helt borte, men vil få bleket de ned så mye som overhodet mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...