Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Prikketattoo er ubeskriveleg fett!!

 

Har funne ut at eg ska ha noko akka denne:

 

memento_tattoo221.jpg

 

Bare at eg skal muligens ha noko anna enn dei nevane/knokane. Skal ha noko anna, der eg skal ha 'familie' tatovert på rune :)

 

 

Nokon som har noko tips til kva slags gjenstand eg kan tatovere der? Ska på ein måte framstillen min ubeskrivlege kjærlighet til familien min (klisje, know!)

 

Eit anna spørmål. Trenar ein del, og er det slik at etter kvart som biceps/triceps veks, så vil tatoveringa blir dratt utover, og evt bli øydelagt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Eit anna spørmål. Trenar ein del, og er det slik at etter kvart som biceps/triceps veks, så vil tatoveringa blir dratt utover, og evt bli øydelagt?

Det har blitt spurt om her x antall ganger før, og nei. Se her f.eks.

Lenke til kommentar

 

[...]

Bare at eg skal muligens ha noko anna enn dei nevane/knokane. Skal ha noko anna, der eg skal ha 'familie' tatovert på rune :)

 

[...]

 

Skal du da bare ha det med runetegn, eller også skrevet på norrønt? Og hvilken futhark? Eldre, yngre eller middelalder? (Er bare nysgjerrig :) )

Lenke til kommentar

Skal du da bare ha det med runetegn, eller også skrevet på norrønt? Og hvilken futhark? Eldre, yngre eller middelalder? (Er bare nysgjerrig :) )

Tenker å kun ha det på runer ja. altså 'familie' skrevet i runer. Futhark gjelder vell kun ved bruka av norrønt?

 

Glimti: meinte ikkje å ta tattoo på knokane, men meinte at eg ville ha eit anna motiv enn det som står på bilde. Der ser du to hender/knokar med lova/hate på.

Har lyst til å ha ein tattoo med piggtråd, men vil ha eit slags symbol der det skal stå 'familie' med runer.

 

Litt dritt at mamma og pappa ikkje heilt likar at eg ska ta tatovering, gjer det ikkje lettare å bestemme seg for om ein skal ta det store steget. Det samme gjeld frykten for å velge feil :(

 

Any idees for det motivet?

Lenke til kommentar

Skal du da bare ha det med runetegn, eller også skrevet på norrønt? Og hvilken futhark? Eldre, yngre eller middelalder? (Er bare nysgjerrig :) )

Tenker å kun ha det på runer ja. altså 'familie' skrevet i runer. Futhark gjelder vell kun ved bruka av norrønt?

 

Futharken ble brukt fra rundt år 200 av (noen tror det er enda tidligere, men man har ikke funnet noen innskrifter som beviser det)og da med urnordisk som språk. Så runer er ikke "bundet" til norrønt. Man kan fint skrive moderne norsk med runer, engelsk eller fransk også for den saks skyld. Futharken har forandret seg såpass over de 1000 årene den var aktivt i bruk at det lønner seg å bestemme seg for hvilken type man skal bruke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...