Thor - God Of Thunder Skrevet 11. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2010 Prikketattoo er ubeskriveleg fett!! Har funne ut at eg ska ha noko akka denne: Bare at eg skal muligens ha noko anna enn dei nevane/knokane. Skal ha noko anna, der eg skal ha 'familie' tatovert på rune Nokon som har noko tips til kva slags gjenstand eg kan tatovere der? Ska på ein måte framstillen min ubeskrivlege kjærlighet til familien min (klisje, know!) Eit anna spørmål. Trenar ein del, og er det slik at etter kvart som biceps/triceps veks, så vil tatoveringa blir dratt utover, og evt bli øydelagt? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2010 Du må vokse ekstremt mye og fort for at det skal påvirke tatoveringen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2010 Eit anna spørmål. Trenar ein del, og er det slik at etter kvart som biceps/triceps veks, så vil tatoveringa blir dratt utover, og evt bli øydelagt? Det har blitt spurt om her x antall ganger før, og nei. Se her f.eks. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 11. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2010 Takk, men ikkje akkurat nokon som vil passe rett inn : / Eplefe: takker for svar Då ska ikkje det toppe meg, hehe. Andre som har nokon tips til motiv som passer inn med 'piggtråd' ? Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 11. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2010 [...] Bare at eg skal muligens ha noko anna enn dei nevane/knokane. Skal ha noko anna, der eg skal ha 'familie' tatovert på rune [...] Skal du da bare ha det med runetegn, eller også skrevet på norrønt? Og hvilken futhark? Eldre, yngre eller middelalder? (Er bare nysgjerrig ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2010 Lyst til å se noe smålig ekkelt? 3,2mm yeeeeah! Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 12. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2010 gratulerer ! : ) Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 12. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2010 Bare at eg skal muligens ha noko anna enn dei nevane/knokane. Skal ha noko anna, der eg skal ha 'familie' tatovert på rune Synes det er kult med tatovering på fingrene. Selv har jeg HOLD FAST. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 12. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2010 Overhysterisk mor som tror jeg får AIDS og hepatitt av å ta percing i leppa.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2010 Overhysterisk mor som tror jeg får AIDS og hepatitt av å ta percing i leppa.. Godt du ikke "trenger" hennes godkjenning for å ta det da. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 12. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2010 Overhysterisk mor som tror jeg får AIDS og hepatitt av å ta percing i leppa.. Godt du ikke "trenger" hennes godkjenning for å ta det da. Jepp. Håper bare hun ikke kaster meg ut. Men det går nok bra. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2010 jeg tror foreldre har en (ofte negativ) mening om tattiser og piercing uansett om en bor hjemme eller ikke Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 12. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2010 Ja, det tror jeg og. Tok jo i tunge for et par måneder siden. Hun ble ikke veldig happy da heller.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2010 Mamma bryr seg ikke lengre. Hun liker tatoveringen min, synes jeg har bedre smak enn storebror når det gjelder ting jeg skal ha permanent på kroppen, og misliker at lillebror har samme leppepiercinger som meg. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 12. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2010 Skal du da bare ha det med runetegn, eller også skrevet på norrønt? Og hvilken futhark? Eldre, yngre eller middelalder? (Er bare nysgjerrig ) Tenker å kun ha det på runer ja. altså 'familie' skrevet i runer. Futhark gjelder vell kun ved bruka av norrønt? Glimti: meinte ikkje å ta tattoo på knokane, men meinte at eg ville ha eit anna motiv enn det som står på bilde. Der ser du to hender/knokar med lova/hate på. Har lyst til å ha ein tattoo med piggtråd, men vil ha eit slags symbol der det skal stå 'familie' med runer. Litt dritt at mamma og pappa ikkje heilt likar at eg ska ta tatovering, gjer det ikkje lettare å bestemme seg for om ein skal ta det store steget. Det samme gjeld frykten for å velge feil Any idees for det motivet? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2010 *snip* foreldrene mine ble grinete selv om jeg fikk min første tattis for et par måneder siden. jeg har rukket å bli 34 så jeg tror du må vente ganske lenge før de ikke blir grinete over at du får deg det. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 12. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2010 Skal du da bare ha det med runetegn, eller også skrevet på norrønt? Og hvilken futhark? Eldre, yngre eller middelalder? (Er bare nysgjerrig ) Tenker å kun ha det på runer ja. altså 'familie' skrevet i runer. Futhark gjelder vell kun ved bruka av norrønt? Futharken ble brukt fra rundt år 200 av (noen tror det er enda tidligere, men man har ikke funnet noen innskrifter som beviser det)og da med urnordisk som språk. Så runer er ikke "bundet" til norrønt. Man kan fint skrive moderne norsk med runer, engelsk eller fransk også for den saks skyld. Futharken har forandret seg såpass over de 1000 årene den var aktivt i bruk at det lønner seg å bestemme seg for hvilken type man skal bruke. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 12. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2010 *snip* foreldrene mine ble grinete selv om jeg fikk min første tattis for et par måneder siden. jeg har rukket å bli 34 så jeg tror du må vente ganske lenge før de ikke blir grinete over at du får deg det. hahaha, bra! takk for dine erfaringer leter fortsatt etter tips til motiv der det kan stå 'familie' på Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2010 Og så har man de mødrene som blir sjalu :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå