Eplefe Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 Aha. Jeg bare tok første teksteksempelet google ga meg, jeg. xD Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 Fonten i seg selv er jo feit. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 Tilbake til scaricication i ansiktet som jeg snakket om tideligere istedefor tatovering. Ville ikke hatt noe figurativt mønster, men heller arr noe lignende det Colonel Miles Quadritch i Avatar har, men da mer i ansiktet enn på siden slik han har: Problem med jobb vil kansje dukke opp her og, men nå er jo arr og tatovering to forskjellige ting så folk ville kansje ikke reagere så sterkt på noen ansiktsarr ettersom de ikke kunne vite historien bak og at arrene like gjerne kunne vært fra en ulykke. Lenke til kommentar
Nelis_88 Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 Noen som har no peiling på de beste studioene i Oslo? Er litt opptatt av at dem faktisk kan tatovere og at det ikke ser ut som en 8-åring har lagd den.. Vurderer Hellspawn og Lucky 7. Skal ha et par timer med dem i neste uke for og snakke om tattoveringen jeg skal ta. Noen tips til de BESTE kunstnerne i Oslo? Jimmy (Hellspawn) er helt rå, spesielt på realistic og horror. *slurp* Lucky 7 er også et av de beste. Kan også anbefalle Memento Tattoo - Kari som driver (prikketeknikk). Kvalitet, I tell you ^^ Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 Noen som har no peiling på de beste studioene i Oslo? Er litt opptatt av at dem faktisk kan tatovere og at det ikke ser ut som en 8-åring har lagd den.. Vurderer Hellspawn og Lucky 7. Skal ha et par timer med dem i neste uke for og snakke om tattoveringen jeg skal ta. Noen tips til de BESTE kunstnerne i Oslo? Jimmy (Hellspawn) er helt rå, spesielt på realistic og horror. *slurp* Lucky 7 er også et av de beste. Kan også anbefalle Memento Tattoo - Kari som driver (prikketeknikk). Kvalitet, I tell you ^^ Steik! Fallt heilt for dei tatoveringane der. Utruleg fint laga. Kunne godt tenkt meg ien slik type stil på høgre overarm Veit du om ho er veldig dyr? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 (endret) Skal ta to piercinger i leppa neste uke Gleder meg Edit: Ti ble litt mye.. haha Endret 10. juni 2010 av Kanin33 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 Håper du mente to. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 Ja, haha. Skriveleif er morsomt Lenke til kommentar
TommyGavin Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 Noen som har no peiling på de beste studioene i Oslo? Er litt opptatt av at dem faktisk kan tatovere og at det ikke ser ut som en 8-åring har lagd den.. Vurderer Hellspawn og Lucky 7. Skal ha et par timer med dem i neste uke for og snakke om tattoveringen jeg skal ta. Noen tips til de BESTE kunstnerne i Oslo? Jimmy (Hellspawn) er helt rå, spesielt på realistic og horror. *slurp* Lucky 7 er også et av de beste. Kan også anbefalle Memento Tattoo - Kari som driver (prikketeknikk). Kvalitet, I tell you ^^ Prikketatovering? Likte stilen hennes Kanskje jeg setter opp en time hos henne til uka for og se Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 Når det gjelder pris så varierer det mellom 1000-1500kr timen, på prosjekter så setter de ned timesprisen:) Lenke til kommentar
Nelis_88 Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 Noen som har no peiling på de beste studioene i Oslo? Er litt opptatt av at dem faktisk kan tatovere og at det ikke ser ut som en 8-åring har lagd den.. Vurderer Hellspawn og Lucky 7. Skal ha et par timer med dem i neste uke for og snakke om tattoveringen jeg skal ta. Noen tips til de BESTE kunstnerne i Oslo? Jimmy (Hellspawn) er helt rå, spesielt på realistic og horror. *slurp* Lucky 7 er også et av de beste. Kan også anbefalle Memento Tattoo - Kari som driver (prikketeknikk). Kvalitet, I tell you ^^ Steik! Fallt heilt for dei tatoveringane der. Utruleg fint laga. Kunne godt tenkt meg ien slik type stil på høgre overarm Veit du om ho er veldig dyr? Det vet jeg ikke, aldri vært hos henne, men rundt 1000-1500 kroner vil jeg tro. Ta en telefon og hør Lenke til kommentar
Nelis_88 Skrevet 10. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2010 Prikketatovering? Likte stilen hennes Kanskje jeg setter opp en time hos henne til uka for og se Mhm, i stedet for å fylle inn farge som man normalt gjør, så prikker hun inn fargene Veldig stilig effekt. http://www.memento-tattoo.com/Bilder.html Lenke til kommentar
Tommy Skrevet 11. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2010 Hvis jeg skulle tatt prikketatovering, ville jeg valgt kunst med puls. Var der Kari jobbet som lærling for noen år siden og lærte seg prikketeknikken. (De har flyttet fra Oslo til Fredrikstad da, så det passer kanskje dårlig for noen) Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2010 Har sett noen bilder av prikketeknikk og synes det ser finere ut med vanlige tatovering. Men ville sikkert vært lettere å bedømme om jeg så en prikketatovering i virkeligheten. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 11. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2010 Eg syns prikketeknikk såg veldig stileg ut. Kan vel samanliknast med Yann Black... I ein slags "light"-form, sidan det er originalt men er ikkje så særprega... Eg vil mykje heller ha noko originalt enn ein generisk tattoo. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Smak og behag så klart. Men synes heller ikke det ser ut som den teknikken vil kle de fleste motiver. Har du sett bilder av tatoveringene til psilocybe som startet tråden? På den slags tror jeg prikketeknikk kan være bedre siden det ikke er "hele" tatoveringer. Men igjen, er ikke sikker da jeg ikke har sett en prikketatovering i virkeligheten. Endret 11. juni 2010 av Glimti Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2010 Bare fordi det ikke er et sammensurium av ting som fysisk henger sammen er ikke tatoveringene til psilocybe noe mindre "hele". Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2010 Jeg synes prikketeknikken gjorde seg veldig godt på den skuldertattoveringen med fisken og noe stæsj. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2010 Bare fordi det ikke er et sammensurium av ting som fysisk henger sammen er ikke tatoveringene til psilocybe noe mindre "hele". Var derfor jeg satt det i hermetegn. Hva slags ord vil du bruke? Lenke til kommentar
olahoi Skrevet 11. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2010 Prikketeknikk er ganske fett, har sett en fet norrøn-sleeve gjort i prikketeknikk. veldig kult. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå