Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Poenget hennes var jo bare å være ironisk uansett Anfall. ;)

 

du må ikke alltid se etter det negative i folk når de prøver å gi deg gode tips eller råd. hvis du ikke vil ta imot tipset så lar du det ligge istedenfor å lage en diskusjon om hvordan du feiltolker det folk skriver. hvis du fortsatt vil ta opp dette kan du ta dette på PM med meg eller Eplefe. en videre diskusjon om dette i tråden vil kunne bli slettet.

 

når det er sagt så har jeg samtidig slettet en post. denne tråden har tidligere vært mye moderert nettop på grunn av at en gitt bruker og bilder til stadighet blir tatt opp. om disse bildene noen gang kommer så kommer de når tiden er inne. noe videre bitching om de vil ikke fremskynne denne prosessen. fremtidlige poster som tar opp dette vil bli moderert uten forvarsel og reaksjoner mot brukere som tar dette opp igjen vil bli vurdert.

 

dette skal som vanelig ikke kommenteres i tråden men på PM.

Endret av ilpostino
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ja, tipper han er straight edge. Er ikke sånn at'n nettopp posta om den sykt kule hangoveren på nettby, ellernoe. Hørte at'n har Minor Threat på topplista over artister på last.fm.

 

Lurer åssen det har gått med de hardbarka gutta som fikk tatovert svære X`er på henda mens de fortsatt var SxE.

 

Upraktisk å tatovere seg om sommeren med tanke på soling og bading.

 

Ikke alle bader og soler seg om sommeren. Hva med de som tar sol om vinteren da? Er det fy fy også mtp tattovering?

Lenke til kommentar

Hei, har tenkt i rundt 16 måneders tid på å ta ein tatoo. Er nå 18år, og vil ha tatoo i sommer.

 

Tenkte den skulle være nedover ryggraden min, der det skal stå 'familie'. Skal ha den på den øverste delen av ryggen, mellom skulderbladene.

Så lurte eg på om nokon har nokon tips til nokon studio rundt Skien som er 'skilled', driter forøvrig i prisen, så lenge det ikkej kostar 6000+

Kan også reise uten om skien også, men helst ikkje lenger enn 3 timer :)

Er tross alt kunn snakk om bokstaver på eit anna språk, og ikkje ein tegning. hadde vært fint om tatovøren var flink til å tegne, å lage fin skrift. Skal tross alt ha den resten av livet :)

 

Takk og takk for den som tar seg tid til å hjelpe meg :)

 

blei litt fail, meinte ordet 'familie' på eit anna språk.

Nokon som har tips til språk, evt japanske tegn o.l.? :)

Lenke til kommentar

Hei, har tenkt i rundt 16 måneders tid på å ta ein tatoo. Er nå 18år, og vil ha tatoo i sommer.

 

Tenkte den skulle være nedover ryggraden min, der det skal stå 'familie'. Skal ha den på den øverste delen av ryggen, mellom skulderbladene.

Så lurte eg på om nokon har nokon tips til nokon studio rundt Skien som er 'skilled', driter forøvrig i prisen, så lenge det ikkej kostar 6000+

Kan også reise uten om skien også, men helst ikkje lenger enn 3 timer :)

Er tross alt kunn snakk om bokstaver på eit anna språk, og ikkje ein tegning. hadde vært fint om tatovøren var flink til å tegne, å lage fin skrift. Skal tross alt ha den resten av livet :)

 

Takk og takk for den som tar seg tid til å hjelpe meg :)

 

blei litt fail, meinte ordet 'familie' på eit anna språk.

Nokon som har tips til språk, evt japanske tegn o.l.? :)

Japanske tegn er fint! 黒人ボール er japansk for familie. Det er jo ganske nytenkende også å bruke tegn isteden for nordiske bokstaver :)

Lenke til kommentar

Æsj, la nå fyren velge selv hva han vil putte permanent på kroppen sin. Ikke at jeg ser hvordan det der skal klare å dekke hele ryggraden til noen som helst, men man trenger ikke fin håndskrift for å skrive kanji, man må bare kunne tegne.

 

Edit: La meg se om jeg forstår.

Dette er kjedelig:

tattoo-family.jpg

Dette er kult:

tribal-tattoos-japanese-artist.jpg

?

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

jeg har igjen slettet noen poster fra denne tråden. I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak, ikke person, og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende, flaming og andre former for personangrep og Trolling er forbudt. I henhold til retningslinjene har innlegg blitt slettet fra tråden.

 

Brukere av denne tråden bør kunne respektere andre brukere når de sier de vil ha seg frabedt at alternative utgaver av nickene deres blir brukt. Det er mange som ikke bryr seg med dette mens det er et mindretall som er opptatt av hvordan nicket deres brukes. jeg blir selv grinete når folk skriver Ilpostino istedenfor ilpostino. Videre brudd på dette kan føre til reaksjoner i form av advarsler og/eller utestengelse fra forumet.

 

dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Endret av ilpostino
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Æsj, la nå fyren velge selv hva han vil putte permanent på kroppen sin. Ikke at jeg ser hvordan det der skal klare å dekke hele ryggraden til noen som helst, men man trenger ikke fin håndskrift for å skrive kanji, man må bare kunne tegne.

 

Edit: La meg se om jeg forstår.

Dette er kjedelig:

tattoo-family.jpg

 

 

Wow, den var episk kul.

Skal selv tatovere inn en linje fra et dikt, så vurderer litt skrifttyper om dagen. Så spørmålet er, hva heter denne skrifttypen?

 

Edit: eehh, den var ikke så episk kul når jeg så at det var et merke. Kan dog ennå få navnet på skrifttypen :cool:

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...