Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror ikke du bør begi deg ut på noe sånt alene. Bør heller gå til noen som kan tegne bra etter ditt ønske, så slipper du å angre om 1 år, når du har blitt bedre til å tegne. :)

5958208[/snapback]

har lyst til å prøve, hadde vært kult med en jeg har laga sjøl. men kommer ikke til å bruke den hvis jeg ikke er 100% fornøyd med den

Lenke til kommentar

ÆÆÆ! Prince Alberten min har revna ellerno! Hjelp! Øverst, ved urinrøret, der ringen kommer ut, har revnet tvers av, så nå kan jeg "åpne" urinrøret mye mer :S På en måte det som holder holder urinrøret samlet der strengen fra overhuden slutter :S

 

HJELP? Skulle akkurat pisse, så så jeg at ringen lå løst i bunnen av boxern..

 

Har jeg noen lovfestede rettigheter ang. dette? Har hatt piercingen i ca. 1 1/2 mnd

 

edit: kjente ingenting, er ikke vondt, blør ikke e.l.

 

edit2: skal ringe piercern i morgen, få han til å ta en titt på den.. *se om runking fortsatt funker nå*

 

edit3: utstyret funker, akkurat bekreftet :tease: selv om det tok litt tid å få'n opp, sikkert litt redd, lillemann også.. Poster jeg bilde, får jeg sikkert ban :/

Endret av scarface15
Lenke til kommentar

Jeg er i full gang med å få dama til å tegne tribaler av litt størrelse til meg jeg. Skal ha over skulderplatene i første omgang, og hun er enormt flink til å tegne så hun tok jobben. Så får jeg levere inn skissene til folk som jobber med slikt, så de blir helt symetriske og fine. Så er det rett i stolen :)

Lenke til kommentar
ÆÆÆ! Prince Alberten min har revna ellerno! Hjelp! Øverst, ved urinrøret, der ringen kommer ut, har revnet tvers av, så nå kan jeg "åpne" urinrøret mye mer :S På en måte det som holder holder urinrøret samlet der strengen fra overhuden slutter :S

 

HJELP? Skulle akkurat pisse, så så jeg at ringen lå løst i bunnen av boxern..

 

Har jeg noen lovfestede rettigheter ang. dette? Har hatt piercingen i ca. 1 1/2 mnd

 

edit: kjente ingenting, er ikke vondt, blør ikke e.l.

 

edit2: skal ringe piercern i morgen, få han til å ta en titt på den.. *se om runking fortsatt funker nå*

 

edit3: utstyret funker, akkurat bekreftet :tease: selv om det tok litt tid å få'n opp, sikkert litt redd, lillemann også.. Poster jeg bilde, får jeg sikkert ban :/

5958793[/snapback]

Du angrer kanskje litt på den piercingen nå ? :hmm::ermm:

Lenke til kommentar

Jaja, da var ikke jeg heller unik lenger.

 

Tattovøren sa jeg skulle beholde plasten på til neste morgen. Vaske to ganger om dagen med grønnsåpe, og bruke fuktighetskrem (uten alkohol ol) etter noen dager når jeg kjenner at skorpa begynner å bli hard.

 

Men jeg har hørt så mye forskjellig. Noen som har "bedre forslag"

Har bla annet hørt at man skal bruke Helosan, kan jeg bruke Aloe Vera Gel?

Lenke til kommentar
Tattovøren sa jeg skulle beholde plasten på til neste morgen. Vaske to ganger om dagen med grønnsåpe, og bruke fuktighetskrem (uten alkohol ol) etter noen dager når jeg kjenner at skorpa begynner å bli hard.

5985952[/snapback]

 

Nei, det er noe av det mer fornuftige jeg har hørt av renseanvisninger. Tynt, tynt lag med fuktighetskrem holder i lange baner. Drit i Aloe vera og Helosan.

 

WipeOut-: Ingen drikking på minst to uker. Ellers dør du.

Lenke til kommentar
Tror ikke du bør begi deg ut på noe sånt alene. Bør heller gå til noen som kan tegne bra etter ditt ønske, så slipper du å angre om 1 år, når du har blitt bedre til å tegne. :)

5958208[/snapback]

har lyst til å prøve, hadde vært kult med en jeg har laga sjøl. men kommer ikke til å bruke den hvis jeg ikke er 100% fornøyd med den

5958304[/snapback]

 

Hei

 

Gå inn på www.Tkalmer.no se i galleriet og sjekk ut Nicolas, Han er god på drager + mye mer.Han tegner gjerne en tatoo for deg og tatoverer den også.

 

 

Alle bør foresten sjekke ut www.Tkalmer.no Siden for alle som liker å tegne.

:thumbup:

Lenke til kommentar
Hvis jeg ønsker å gjøre linjene (svarte) på tatoveringen min tykkere i senere tid, blir det da fargeforskjell?

 

Og stemmer det jeg hører om at linjene blir tydeligere (helt svarte) hvis man totoverer dem "to ganger"  :dontgetit:

6014695[/snapback]

 

 

tattisen vil jo bli lysere med tiden... men jeg har tatt den ene min 2 ganger. ikke bare for at den skulle bli mørkere men også for å fjerne dem stripene som eventuelt kommer..

Lenke til kommentar

Har et lite spørsmål fra ei venninde. Hun tok nylig Septum Piercing (ca. 2 dager gammel nå) og når hun nå renser den (med q-tips og renseveske) så er huden helt sort. Er ikke mørk, mørk rød, men helt sort. Er helt sinnsykt rart (så på det selv og begynte å lure og derfor jeg hendvender meg her).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...