Luv Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Tror ikke du bør begi deg ut på noe sånt alene. Bør heller gå til noen som kan tegne bra etter ditt ønske, så slipper du å angre om 1 år, når du har blitt bedre til å tegne. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Tror ikke du bør begi deg ut på noe sånt alene. Bør heller gå til noen som kan tegne bra etter ditt ønske, så slipper du å angre om 1 år, når du har blitt bedre til å tegne. 5958208[/snapback] har lyst til å prøve, hadde vært kult med en jeg har laga sjøl. men kommer ikke til å bruke den hvis jeg ikke er 100% fornøyd med den Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) ÆÆÆ! Prince Alberten min har revna ellerno! Hjelp! Øverst, ved urinrøret, der ringen kommer ut, har revnet tvers av, så nå kan jeg "åpne" urinrøret mye mer :S På en måte det som holder holder urinrøret samlet der strengen fra overhuden slutter :S HJELP? Skulle akkurat pisse, så så jeg at ringen lå løst i bunnen av boxern.. Har jeg noen lovfestede rettigheter ang. dette? Har hatt piercingen i ca. 1 1/2 mnd edit: kjente ingenting, er ikke vondt, blør ikke e.l. edit2: skal ringe piercern i morgen, få han til å ta en titt på den.. *se om runking fortsatt funker nå* edit3: utstyret funker, akkurat bekreftet selv om det tok litt tid å få'n opp, sikkert litt redd, lillemann også.. Poster jeg bilde, får jeg sikkert ban :/ Endret 20. april 2006 av scarface15 Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Hahahahahaha!! Pictar plz Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Shit. Det høres litt skummelt ut :/ Jeg har kjempe lyst på en flygende svane eller hegre på ryggen/skulderen. Er det noe sted på internett hvor en kan finne slike tatoveringer? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Jeg er i full gang med å få dama til å tegne tribaler av litt størrelse til meg jeg. Skal ha over skulderplatene i første omgang, og hun er enormt flink til å tegne så hun tok jobben. Så får jeg levere inn skissene til folk som jobber med slikt, så de blir helt symetriske og fine. Så er det rett i stolen Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Klovnen med farger? 5957982[/snapback] ganske fet. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Hvordan er det med tattoveringer og trening? Blir tattoveringen man har på utsiden av armen ødelagt hvis man trener armen så den blir betydelig større? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 Går du fra Gummitarzan til Arnold, ja. Trener du armene uten noe snusk involvert, trenger du ikke å bekymre deg så mye. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 ÆÆÆ! Prince Alberten min har revna ellerno! Hjelp! Øverst, ved urinrøret, der ringen kommer ut, har revnet tvers av, så nå kan jeg "åpne" urinrøret mye mer :S På en måte det som holder holder urinrøret samlet der strengen fra overhuden slutter :S HJELP? Skulle akkurat pisse, så så jeg at ringen lå løst i bunnen av boxern.. Har jeg noen lovfestede rettigheter ang. dette? Har hatt piercingen i ca. 1 1/2 mnd edit: kjente ingenting, er ikke vondt, blør ikke e.l. edit2: skal ringe piercern i morgen, få han til å ta en titt på den.. *se om runking fortsatt funker nå* edit3: utstyret funker, akkurat bekreftet selv om det tok litt tid å få'n opp, sikkert litt redd, lillemann også.. Poster jeg bilde, får jeg sikkert ban :/ 5958793[/snapback] Du angrer kanskje litt på den piercingen nå ? Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Ikke egentlig, mauro.. Merker ikke noe til at det er litt revna der nå, og hadde det veldig gøy med piercinga, tida den var der ^-^ Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Jaja, da var ikke jeg heller unik lenger. Tattovøren sa jeg skulle beholde plasten på til neste morgen. Vaske to ganger om dagen med grønnsåpe, og bruke fuktighetskrem (uten alkohol ol) etter noen dager når jeg kjenner at skorpa begynner å bli hard. Men jeg har hørt så mye forskjellig. Noen som har "bedre forslag" Har bla annet hørt at man skal bruke Helosan, kan jeg bruke Aloe Vera Gel? Lenke til kommentar
WipeOut- Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Har bestillt time på hull i tungen i morgen. Men er det sånn at jeg ikke kan drikke natt til 1da?, tenkte ikke så langt før jeg bestillte time. Å visst det er tilfelle vet jeg ikke om jeg er så hypp på å gjør det allerede i morgen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Tattovøren sa jeg skulle beholde plasten på til neste morgen. Vaske to ganger om dagen med grønnsåpe, og bruke fuktighetskrem (uten alkohol ol) etter noen dager når jeg kjenner at skorpa begynner å bli hard. 5985952[/snapback] Nei, det er noe av det mer fornuftige jeg har hørt av renseanvisninger. Tynt, tynt lag med fuktighetskrem holder i lange baner. Drit i Aloe vera og Helosan. WipeOut-: Ingen drikking på minst to uker. Ellers dør du. Lenke til kommentar
Citizen-one Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Tror ikke du bør begi deg ut på noe sånt alene. Bør heller gå til noen som kan tegne bra etter ditt ønske, så slipper du å angre om 1 år, når du har blitt bedre til å tegne. 5958208[/snapback] har lyst til å prøve, hadde vært kult med en jeg har laga sjøl. men kommer ikke til å bruke den hvis jeg ikke er 100% fornøyd med den 5958304[/snapback] Hei Gå inn på www.Tkalmer.no se i galleriet og sjekk ut Nicolas, Han er god på drager + mye mer.Han tegner gjerne en tatoo for deg og tatoverer den også. Alle bør foresten sjekke ut www.Tkalmer.no Siden for alle som liker å tegne. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Hvis jeg ønsker å gjøre linjene (svarte) på tatoveringen min tykkere i senere tid, blir det da fargeforskjell? Og stemmer det jeg hører om at linjene blir tydeligere (helt svarte) hvis man totoverer dem "to ganger" Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Hvis jeg ønsker å gjøre linjene (svarte) på tatoveringen min tykkere i senere tid, blir det da fargeforskjell? Og stemmer det jeg hører om at linjene blir tydeligere (helt svarte) hvis man totoverer dem "to ganger" 6014695[/snapback] tattisen vil jo bli lysere med tiden... men jeg har tatt den ene min 2 ganger. ikke bare for at den skulle bli mørkere men også for å fjerne dem stripene som eventuelt kommer.. Lenke til kommentar
Broseen Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Ok. Jeg må vel da gjøre linjene tykkere først, og etter en tid ta hele linjen en gang til? Lenke til kommentar
Axes Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Har tenkt på Slayer ørnen på skulderen, eller noe Cannibal Corpse. Hadde vært megafett Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Har et lite spørsmål fra ei venninde. Hun tok nylig Septum Piercing (ca. 2 dager gammel nå) og når hun nå renser den (med q-tips og renseveske) så er huden helt sort. Er ikke mørk, mørk rød, men helt sort. Er helt sinnsykt rart (så på det selv og begynte å lure og derfor jeg hendvender meg her). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå