Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

The Boss minner meg om meg selv i 16-års alderen. Jeg trodde Metallica var det beste i hele verden, og jeg bare MÅTTE tattovere akkurat den logoen der!

 

Nå sitter jeg her som 18-åring, hører omtrent ikke på Metallica og er dritglad fordi jeg ikke gjennomførte idéen min!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg prøver bare å få han til å tenke over muligheten til å lage noe unikt når han først skal vise at han digger noe. Jeg elsker Nintendo. Jeg tatoverer ikke Nintendo-logoen på armen av den grunn. Jeg planlegger heller en latterlig feit sleeve av det, som andre Nintendofans kommer til å sikle seg til døde av. Kom ikke og si du er uenig med meg, Glimti. Isåfall troller du. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg prøver bare å få han til å tenke over muligheten til å lage noe unikt når han først skal vise at han digger noe. Jeg elsker Nintendo. Jeg tatoverer ikke Nintendo-logoen på armen av den grunn. Jeg planlegger heller en latterlig feit sleeve av det, som andre Nintendofans kommer til å sikle seg til døde av. Kom ikke og si du er uenig med meg, Glimti. Isåfall troller du. ;)

 

Jeg vil ikke ha noe store greier da :p Jeg hører på mange, maange andre band også, og ikke bare rock. Men føler at Metallica "står meg nært" på en måte, vankselig å forklare :p

 

Og jeg syntes akkurat det motivet er greit, for hvis jeg mister litt den følelsen etterhvert har jeg ivertfall et stilig motiv :p Oppdaget logoen før sangene for å si det sånn.

Endret av medlem-173043
Lenke til kommentar

Heisann folks!

 

Jeg fant nettopp denne tråden, må si det er mye stilige tatoveringer her. :)

 

 

Holder selv på med en full sleeve på venstrearm, i biomech stil. Jeg er så heldig å kjenne en tatovør fra litauen, så vi tar litt og litt når han er innom Norge. Overarmen min tok jeg i fjor sommer, både på forsiden og baksiden. Forarmen min tok jeg nå for ca en måned siden når han kræsjet sofaen min i 2 uker. Da ramlet venner og bekjente inn døra konstant for å få seg blekk, veldig artig. :)

 

 

Her er de 3 bildene jeg har i kronologisk rekkefølge. Alle er tatt når de er helt ferske.

 

 

post-107157-1276007688,5512_thumb.jpg

 

post-107157-1276007689,354_thumb.jpg

 

post-107157-1276007687,7749_thumb.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vil ikke ha noe store greier da :p Jeg hører på mange, maange andre band også, og ikke bare rock. Men føler at Metallica "står meg nært" på en måte, vankselig å forklare :p

 

Og jeg syntes akkurat det motivet er greit, for hvis jeg mister litt den følelsen etterhvert har jeg ivertfall et stilig motiv :p Oppdaget logoen før sangene for å si det sånn.

Jeg anbefaler deg å vente ett par år.

Lenke til kommentar

Heisann folks!

 

Jeg fant nettopp denne tråden, må si det er mye stilige tatoveringer her. :)

 

 

Holder selv på med en full sleeve på venstrearm, i biomech stil. Jeg er så heldig å kjenne en tatovør fra litauen, så vi tar litt og litt når han er innom Norge. Overarmen min tok jeg i fjor sommer, både på forsiden og baksiden. Forarmen min tok jeg nå for ca en måned siden når han kræsjet sofaen min i 2 uker. Da ramlet venner og bekjente inn døra konstant for å få seg blekk, veldig artig. :)

 

 

Her er de 3 bildene jeg har i kronologisk rekkefølge. Alle er tatt når de er helt ferske.

 

Kult. :thumbup:

Lenke til kommentar

Heartagram-symbolet er forøvrig et jævlig fett symbol som jeg godt kunne tenke meg å ha tatovert, hadde det ikke vært for to ting:

 

1. HIM sine siste plater suger balle, de har blitt et skoleeksempel på selloutband :(

2. Det er sinnsykt mange andre som har helt lik tatovering.

Virker jo neste som du har glemt poenget med en tatovering her?

Stemmer det ikke at den i utgangspunktet kun skal bety noe for deg?

 

Er ganske sikker på at jeg kommer til å få en heartagram-tatovering selv en gang, så kan heller folk tro hva de vil om det.

Poenget med tatoveringen er hva den betyr for meg, hva jeg forbinder med musikken, symbolet og så videre. Ikke hva alle andre måtte tro.

Vel, for meg betyr det mye å ha en unik tatovering, da kan det nesten ikke bli verre enn å ha samme tatovering som 38492 emo'er født etter at HIM kom med sin første plate.
Lenke til kommentar

Det har åpna en Lucky 7 på hamar. Det kan være der han mener

 

Igjen..nei

De skal flytte til et nytt lokale i Oslo, de hadde aldri flyttet den sjappa fra oslo siden de har flust med fastkunder.

Snakket med de i april når jeg var der på session.

Lucky 7 Classic heter den nye. Tror det er en sjappe de skal drive i tillegg til den de allerede har. Ligger visstnok i gåavstand fra den "originale". Litt usikker på akkurat hvor, om den har åpnet enda osv. Var snakk om at det var Maya og Jo som hovedsaklig skulle være der sånn til daglig.

 

Jeg prøver bare å få han til å tenke over muligheten til å lage noe unikt når han først skal vise at han digger noe. Jeg elsker Nintendo. Jeg tatoverer ikke Nintendo-logoen på armen av den grunn. Jeg planlegger heller en latterlig feit sleeve av det, som andre Nintendofans kommer til å sikle seg til døde av. Kom ikke og si du er uenig med meg, Glimti. Isåfall troller du. ;)

Digger det, digger det, digger det ;D Står i samme båt selv. Men jeg har ikke startet å planlegge den i det hele tatt :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Vel, for meg betyr det mye å ha en unik tatovering, da kan det nesten ikke bli verre enn å ha samme tatovering som 38492 emo'er født etter at HIM kom med sin første plate.

For all del, hvis det betyr så mye for deg å ikke bli satt i bås av andre fremfor å uttrykke noe som betyr noe for deg personlig så må du jo bare gjøre det.

Nå syns jeg allikevel at det er tullete å ikke velge å tatovere et spesielt motiv på kroppen bare fordi mange andre har det. Gjør man noe fint ut av det fremfor å bare tatovere det svart rett på kroppen tror jeg at man kan få det beste fra to verdener - et "oppbrukt" symbol utført på en unik og flott måte. Og da er det plutselig ikke 38492 emoer som har lik tatovering som deg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg kan prøve å reformulere meg - det finnes andre muligheter enn å bare tatovere motivet i ren svart rett på kroppen, noe som da fører til at motivet ikke mister verdi siden det er så få som har lik utførsel. Jeg kan iallefall ikke se det som annet enn logisk.

Lenke til kommentar

Det har åpna en Lucky 7 på hamar. Det kan være der han mener

 

Igjen..nei

De skal flytte til et nytt lokale i Oslo, de hadde aldri flyttet den sjappa fra oslo siden de har flust med fastkunder.

Snakket med de i april når jeg var der på session.

Vel. Jo. Det KAN hende han mente Hamar-studioet, når man skrev "New Lucky 7", fordi de HAR åpnet en lucky 7 på Hamar.

Hvis du ser at jeg ikke skrev noen ting om flytting av studioet, så merker du kanskje også at jeg skrev de har åpna en Lucky 7 på Hamar.

Lenke til kommentar

Har et par kompiser med tatoveringer av Mørken og sett endel av arbeidet hans.. Han havner vel ganske midt på treet i forhold til norsk standard (som i utgangspunktet er ganske lav) syns jeg. Langt ned på listen om jeg skulle valgt meg en tatovør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...