Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noe aldersgrense for å ta tatto? Jeg er under 18, men det går vell greit om jeg har med mams eller paps?

 

Ikke noen aldersgrense, men de seriøse holder seg til 18 år. I både åpningsinnlegget og gjennom denne tråden står det en god del om tatovering av yngre og det ligger en masse bilder rundt omkring også. Og det er ikke noe å satse på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Heartagram-symbolet er forøvrig et jævlig fett symbol som jeg godt kunne tenke meg å ha tatovert, hadde det ikke vært for to ting:

 

1. HIM sine siste plater suger balle, de har blitt et skoleeksempel på selloutband :(

2. Det er sinnsykt mange andre som har helt lik tatovering.

Virker jo neste som du har glemt poenget med en tatovering her?

Stemmer det ikke at den i utgangspunktet kun skal bety noe for deg?

 

Er ganske sikker på at jeg kommer til å få en heartagram-tatovering selv en gang, så kan heller folk tro hva de vil om det.

Poenget med tatoveringen er hva den betyr for meg, hva jeg forbinder med musikken, symbolet og så videre. Ikke hva alle andre måtte tro.

Lenke til kommentar

Er ganske sikker på at jeg kommer til å få en heartagram-tatovering selv en gang, så kan heller folk tro hva de vil om det.

Poenget med tatoveringen er hva den betyr for meg, hva jeg forbinder med musikken, symbolet og så videre. Ikke hva alle andre måtte tro.

Så absolutt.

Vurderer to bandrelaterte tatoveringer selv, men som en del av en full sleeve.

Uansett om jeg ikke liker bandene senere i livet, symboliserer fortsatt symbolene en periode i livet mitt og det er det som er viktigst for meg.

Lenke til kommentar

Er egentlig litt usikker selv. Det dreier seg vel om at folk i den alderen er litt mer sikkre på seg selv og kan ta litt bedre avgjørelser. Noen vil vel kalle det å være mer voksen.

 

Jeg er en gankse så (for å si det mildt) dedikert Metallica fan :p så jeg vil ikke angre.

 

Men hvis jeg skulle tatt den, hvor ser slike tatoveringer best ut? og hvilken type tatoo "sjanger" er den i?

Lenke til kommentar

Det at du ikke er sikker på hvor du har lyst til å plassere tatoveringen engang sier jo sitt om at du burde vente til du er litt mer sikker. Den tar seg sikkert like godt på siden av halsen som på ryggen, men du må være sikker på hvor du vil ha tatoveringen før du tatoverer deg. Å fjerne en tatovering er ikke bare, bare og siden det er så mørkt motiv du vil ha er det ikke bare, bare å tatovere over den heller senere.

 

Det kan godt være at du er sikker på motivet og at du ikke vil angre, men grensen hos de dyktige tatovørene er 18 år. Står foresten litt om det i åpningsinnlegget. Annbefaler at du leser det.

Lenke til kommentar

Dette er så klart min personlige mening. Jeg synes logoer er en dårlig måte å vise at man liker/assosierer seg med noe. Hadde jeg vært blodfan av Metallica hadde jeg heller fått tegnet noe som jeg kunne assosiert med dem(f.eks. basert på coverart eller tematikk i låter). Noe originalt. En logo ville blitt for upersonlig/uoriginalt for min del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...