Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

No har eg hatt min labretpiercing i akkurat 2 uker og er kjempefornøyd!

Slutta med munnskyllen eg fekk etter 1 uke som eg skulle og det ser veldig bra ut både innsida av leppa og utsida(der skal eg rense 2 uker til)

 

Tingen er, kor lenge er det til eg kan begynne å snuse igjen? har holdt meg i 2 uker no og begynner å få lyst på ein igjen ;) hehe.

Har ikkje lyst å skade piercingen med det heller, så lurte på kor lenge eg burde vente?

Det er nå jeg skal være pappa og fortelle deg at dette er en god anledning til å slutte med hele greia, ikke sant? :p

Du har jo klart å holde deg i to uker allerede så :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det vet jeg ikke, jeg tenker sår og det sammen...au.

Jeg stns ikke Listerine er spess. sterkt, men madammen holder på og spy av den.

Men man må jo bare prøve seg frem, nå har jo eplefe kommet med et tips som du kan bruke hvis Listerine blir for vondt:)

 

Prøvde med Listerine, kjente ingenting på såret ;) Men resten av kjeftn var ganske mørbanka av munnskyllet da, hehe ;)

Lenke til kommentar

Husker selv da jeg hadde piercet leppa mi fikk jeg beskjed av pierceren om å bruke listerine. (Ung og dum som jeg var så ble den ikke tatt på pinpoint :p ) Og jeg husker det var helt jævlig sterkt! Men kjente ingenting i piercing såret, faktisk.

 

Nå har jeg vurdert leeeenge å stikke i ørene for å utvide bittelitt. Jeg har ikke fulgt med på piercingdiskusjonene her inne når de har vært, føler meg mer som en blekkmann :p Men jeg har ett spørsmål som sikkert er opplagt og spurt om før; kan man bade med den i groperioden? Husker jeg dro til syden en uke etter jeg tok i leppa, og bada som bare det. Men jeg stoler ikke helt på den pierceren der nå lengre :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Når jeg i sin tid tok medusa på Solid i Stavanger skylte jeg munnen med den lilla varianten av Listerine. Fikk også anbefalt akkurat denne typen, blanda dog ut med vann når jeg skylte.

 

Intel94:

Om det funker for deg er det bare å peise på. Noen syns kanskje det blir for sterkt, så da har man vel andre muligheter. :)

 

Edit:

Mumsen: Du bør unngå bading i klorvann og sterk sol(?) direkte på piercingen(e) de to første ukene etter at de er satt. Iallefall er det jeg husker fra renseinstruksjonene. :b

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Yeah, å høre på piercerne på Witchy Bitchy er generelt en dårlig idé. Jeg kan ikke si om Listerine egentlig er en god idé, men jeg brukte utvannet corsodyl, og det funket fjell uten at det var vondt å skylle munnen, og jeg har to i tungen.

 

Kva er grunnen til at det er ein dårlig idè å høre på piercerne på Witchy?

Er berre nysjerrig ;)

Endret av Intel94
Lenke til kommentar

Arh, meir tull med piercingane mine, så då får eg ty til dykk igjen. Har hatt nippelpiercing i to år no, som av ein eller annan grunn i det siste har byrja å vandre ut, med væsking og det som tilhøyrer. Han som pierca meg sa at eg berre kunne la han vere dersom han ikkje endra seg, men det har han diverre gjort. Eg tenkjer difor på å ta han ut for å unngå at heile nippelen min vert øydelagd. Og eg hatar å måtte gjere det! :cry: Så spørsmålet mitt er om nokon her veit kor lenge eg bør vente før eg piercar han på nytt? Eller er det kanskje ikkje så lurt, med tanke på arrvev o.l.?

Vert veldig glad for svar, er så glad i den piercingen...

Lenke til kommentar

Arrvev regnes ikke som ferdiggrodd før det er gått to år. Jeg tviler på at du trenger å vente så lenge med å pierce på nytt, da. Snakk med en piercer om det, de vil kunne gi deg et mer helhetlig svar. Jeg vet om flere som har piercet samme stedet etter "uhell" med piercinger uten å vente til det var grodd nevneverdig mer enn et hudlag på hver side av hullet, men om det er fordi den migrerer ut av huden vil jeg tro det er litt annerledes.

Lenke til kommentar

anbefaler så siiiinnsykt mye å vente til du er MINST atten..

Hadde jeg tatovert meg når jeg avr seksten-sytten-atten, så hadde jeg gått rundt og hatet dette nå;

b11110039.jpg

Den røveren han har over snoppen - den ville jeg ha som syttenåring.

Var helt sikker på at jeg aldri ville angre.

 

Nå, i ettertid, 22 år gammel, hører på country, ikke så emo som jeg en gang var, for å si det mildt..

..hadde vel kanskje angret.

Selv om jeg var helt, helt, helt sikker den gangen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...