Cortinarius rubellus Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Det med og ta ut den når man ser den er på vei til og gro ut er ikke kult, men bedre enn og gå rundt med tykke arr som man får Lenke til kommentar
.sere Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Hm, får prøve og håpe på at den varer lengst mulig. Uggh, leste nettopp på wikipedia at den har lang 'healing'periode, om den 'heala' seg i det hele tatt. Æh? Takk for svar! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Tatoveringer og strekking av hud. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Fikk vi noe bilde Lars? Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Idag tikket det inn lønn og litt feriepenger inn på konto. Har lyst på en half sleeve underarm, orientalsk stil med noe blomster. Noen formening om hvor mange timer det vil ta "outline"? Altså å streke opp. Har ikke så veldig lyst på å blåse av all penga, og kunne derfor tenkt meg å tatt outline først for så å ta fargelegging sånn gradvis. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Det varierer jo mellom alt fra gratis til flere tusen avhengig av motiv, detaljer, om du dater tatovøren, eller om du slåss med han/hun på byen for mange herrans år siden. Du må bare finne en tatovør du liker, sette deg ned, og høre. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Og ikke minst være sikker på hva du faktisk vil ha. En halfsleeve er på en måte ganske mye tatovering. Jeg føler personlig at "orientalsk stil med noe blomster" blir litt tynt. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg er klar over at det kommer til å koste flere tusen. Det var ikke det jeg spurte om Når jeg sa "orientalsk stil med noe blomster" så var det vagt. Jeg vet hva jeg vil ha, bare litt vanskelig å forklare her, derfor skrev jeg hva jeg skrev. Half sleeve har jeg hatt lyst på i mange år, og tiden er endelig inne på å realisere drømmen. Er enig at en half sleeve er ganske mye tattovering, men når det gjelder alle tattoveringer så må man være sikker, alt fra en bitteliten rose, til tattoveringer på knokene, eller som nevnt her en half sleeve. Jeg tviler på at folk går og tar en half sleeve på sparket. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg tviler på at folk går og tar en half sleeve på sparket. Oh, you'd be surprised Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Fikk vi noe bilde Lars? Nei, jeg glemte det helt bort. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg tviler på at folk går og tar en half sleeve på sparket. Oh, you'd be surprised Hmm... Jeg har aldri hørt om noen som har gjort det, eller vært borti noen som har gjort det. Sikkert noen som gjør det, men tror nok at antallet er lavt. Det er lettere å ta noe mindre på sparket enn å ta en half sleeve som faktisk krever mange timer på stolen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg har vært borti opptil flere som har gjort det. Med varierende hell. Ca 50/50 som er dritfornøyde eller angrer litt, bra arbeid og mindre bra arbeid. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Har det mye å si hvor de har valgt å ta tatoveringen da? F.eks at de har tatt den på et "lugubert" sted? Du skjønner poenget sikkert. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Vel, ja, selvsagt har det mye å si. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Du får hva du betaler for. Dårlig: bra: Endret 2. juni 2010 av Petter Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Den siste var rett og slett knall! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Hei igjen, Har leita gjennom tusener av bilder på BME nå, tok like så greit å kjøpte konto der.. utrolig mye bra inspirasjon. Uansett, har satt sammen et kjapt galleri, http://gallery.me.com/scottybt#100008&bgcolor=dkgrey, med stilen jeg liker og tattoveringer jeg har sansen for. Problemet er i grunn at jeg ikke klarer å finne noe jeg faktisk kunne tenke meg selv. Det er i høy grad inspirasjon jeg har funnet, og det representerer stilen jeg liker, og har planer om å ta. Som jeg skrev tidligere så ønsker jeg meg gjerne noe som er knyttet til musikk, gjerne også frihet og kultur etc. Så liker dermed litt old school, gjerne tribal(f.eks maori). Tenker hovedsaklig bare svart/hvitt, men muligens svake farger, evt rødt. Tattoveringen kan gjerne ha flere lag, tenker at den skal enten være halve øvre armen, eller øvre kvart.. mulig at den kan gå litt over skulderen også. I hvertfall, i galleriet så ser dere stilen, og det er kule tatoveringer, men ingen har helt det budskapet jeg søker. Noen som kan hjelpe meg litt på vei? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Har det mye å si hvor de har valgt å ta tatoveringen da? F.eks at de har tatt den på et "lugubert" sted? Du skjønner poenget sikkert. Går fint an og ta sleeve hos en som gjør en bra jobb og bli misfornøyd Bra poeng Petter, bare at det nederste bildet har vi ikke mange av her i Norge som hadde klart Jeg tviler på at folk går og tar en half sleeve på sparket. Oh, you'd be surprised Yupp Edit: Og hvorfor slo ikke de 2 postene seg sammen beklager dobbel-post. ## fordi det måtte en moderator med special skilz til ## Endret 2. juni 2010 av ilpostino Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 2. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2010 Da blir det fortsettelse på beinet den 15 Nick Morte kommer til Lucky 7 Men hvor lenge var det man burde vente før man tok å bada ute? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå