kanin333 Skrevet 30. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2010 Vurderer å tattovere meg, men blir nok en stund til enda. Men motiv er jo lurt å se etter en god stund i forveien, så trenger litt inspirasjon. Har lyst på en kanin, men er usikker på vinkel, og hvor jeg skal ha den. Har også lyst på noe godteri-/kakeinspirert, siden jeg er så glad i godteri og kaker Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 30. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2010 http://www.bmezine.com/media/photo/tattoo/music/ Thanks, men får kun sett de 3 første sidene.. så ble begrenset hva jeg kunne finne der.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2010 Åh. Jeg merker aldri til sånt lengre, siden jeg er registrert. :/ Lenke til kommentar
darling Skrevet 31. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2010 Utvida for snart to veker sidan øyrene mine for siste gong, opp til 10 mm. Problemet denne gong er at eg har vorte så ekstremt tørr på baksida av øyreflippane, rundt hòla, at eg er sår. I tillegg væsker det ein del. Dette har eg aldri opplevd før, og lurer på om nokon av dykk har ei aning om kva dette kan kome av og kanskje tips til kva eg kan gjere med det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 31. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2010 Du har strukket opp til alle størrelsene før det og ikke hatt problemer? Gjorde det vondt når du strakk sist? Hvor lenge er det siden du sist strakk? Kjøp litt jojoba-olje, dusj uten smykker og masser flippene med denne etter dusj. Hva slags smykker strakk du opp med? Kan det være noe juksemetall du er allergisk mot? Lenke til kommentar
darling Skrevet 31. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2010 Du har strukket opp til alle størrelsene før det og ikke hatt problemer? Gjorde det vondt når du strakk sist? Hvor lenge er det siden du sist strakk? Kjøp litt jojoba-olje, dusj uten smykker og masser flippene med denne etter dusj. Hva slags smykker strakk du opp med? Kan det være noe juksemetall du er allergisk mot? Ja, har strukke 1 mm om gongen kvar gong, har ikkje hatt nokon problem i det heile. Det var heller ikke vondt sist eg strakk, og det er om lag 14 dagar sidan. Før det var det vel 3-4 veker sidan eg strakk før det igjen. Strakk opp med expanders i kirurgisk stål og sette i eyelets i kirurgisk stål. Har nytta dei før, så tykkjer det er litt rart at eg får ein eventuell reaksjon no i tilfelle. Får prøve med jojobaolje, kvar får eg kjøpt det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 31. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2010 Hm, mystisk. Jojoba får du kjøpt på apoteket eller på nettet, om de ikke har det der du bor. Prøv også eventuelt å gå ned til 8 igjen en periode før du strekker på nytt. Da får vel flippen tid til å heles litt og er bedre rystet til neste strekk. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2010 Jeg tenkte egentlig å ha en tatovering til minne om fattern (som er dau) og sa til muttern at jeg kanskje burde få en om hu også. Sa for kødd at jeg skulle få et hjerte med "Mor" inni, og vips så fikk jeg beskjed om at jeg ble sponset om jeg gjorde det. Do it! Lenke til kommentar
darling Skrevet 31. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2010 Okå, takk for hjelpa Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2010 Dette burde vel være et reellt alternativ til hjerte-mamma-tattovering? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 31. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2010 Fantastisk! Forresten: hvordan ser arret ditt ut for tiden Lars? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2010 Jeg kan ta et bilde og legge ut i morra så får du se selv. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 31. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2010 Petter skal ha en slik som det står Alkohol i :!: Jeg skal ha en det står Buttplug på Lenke til kommentar
Petter Skrevet 31. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2010 Petter skal ha en slik som det står Alkohol i :!: Jeg skal ha en det står Buttplug på Shh!! er blitt flinkere drikker ikke så mye lenger, kroppen sa ifra Minner meg på at jeg trenger penger! Vil ha blekk på brystet snart... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2010 Her er forresten litt hjelp til dere som vurderer å ta en tattovering: http://newlookhouston.com/blog/2010/04/22/tattoo-decision-making-flowchart/ Lenke til kommentar
Petter Skrevet 31. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2010 Her er forresten litt hjelp til dere som vurderer å ta en tattovering: http://newlookhouston.com/blog/2010/04/22/tattoo-decision-making-flowchart/ Hehe, den er veldig fin stemmer alt for bra, men jeg er sikker.! Lenke til kommentar
.sere Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Tenker på å ta en madison, piercing nederst på halsen. Sies at de gror fort igjen, sånn omtrentlig hvor lang tid kan man regne med å ha den? Ettersom jeg er ekstrem på å overbevise meg om at alt som gjelder nåler verker som fy, holder tanken om smerte meg litt tilbake. Men, det er vel gjort på kort tid? Ca hvor vondt er det på hud, i forhold til brusk på øret? Hadde vært fint om noen kunne svare. Endret 1. juni 2010 av .sere Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Var sammen med ei som tok der og den forsvant ganske fort ja, vi snakker om måneder. Angående smerte så kjente hun lite, men hun var ganske tøff så og det er individuelt. Smerte må du ikke tenke på, smerte er det så fokuserer du på den så psyker du deg ned. Det er fort gjort og ta den når du går til en god piercer Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 1. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2010 Hadde min madison i nesten 3 år før jeg tok den ut for en liten stund siden. Og jeg tok den ut fordi den var så irritert, og ikke fordi den var på vei ut, så noen få av oss er veldig heldig når det kommer til surface piercinger. Vet ikke helt hvor lenge man svarer på et sånt spørsmål, men du merker det når det skjer, og da er det beste å ta den ut. Ellers vil du sitte med et kjipt arr. Den var veldig lite vond å ta og det tar ikke lange tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå