Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Vurderer å tattovere meg, men blir nok en stund til enda. Men motiv er jo lurt å se etter en god stund i forveien, så trenger litt inspirasjon. Har lyst på en kanin, men er usikker på vinkel, og hvor jeg skal ha den. Har også lyst på noe godteri-/kakeinspirert, siden jeg er så glad i godteri og kaker :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utvida for snart to veker sidan øyrene mine for siste gong, opp til 10 mm. Problemet denne gong er at eg har vorte så ekstremt tørr på baksida av øyreflippane, rundt hòla, at eg er sår. I tillegg væsker det ein del. Dette har eg aldri opplevd før, og lurer på om nokon av dykk har ei aning om kva dette kan kome av og kanskje tips til kva eg kan gjere med det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Du har strukket opp til alle størrelsene før det og ikke hatt problemer?

Gjorde det vondt når du strakk sist? Hvor lenge er det siden du sist strakk?

 

Kjøp litt jojoba-olje, dusj uten smykker og masser flippene med denne etter dusj. Hva slags smykker strakk du opp med?

Kan det være noe juksemetall du er allergisk mot?

Lenke til kommentar

Du har strukket opp til alle størrelsene før det og ikke hatt problemer?

Gjorde det vondt når du strakk sist? Hvor lenge er det siden du sist strakk?

 

Kjøp litt jojoba-olje, dusj uten smykker og masser flippene med denne etter dusj. Hva slags smykker strakk du opp med?

Kan det være noe juksemetall du er allergisk mot?

 

Ja, har strukke 1 mm om gongen kvar gong, har ikkje hatt nokon problem i det heile. Det var heller ikke vondt sist eg strakk, og det er om lag 14 dagar sidan. Før det var det vel 3-4 veker sidan eg strakk før det igjen. Strakk opp med expanders i kirurgisk stål og sette i eyelets i kirurgisk stål. Har nytta dei før, så tykkjer det er litt rart at eg får ein eventuell reaksjon no i tilfelle. Får prøve med jojobaolje, kvar får eg kjøpt det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Hm, mystisk.

Jojoba får du kjøpt på apoteket eller på nettet, om de ikke har det der du bor. Prøv også eventuelt å gå ned til 8 igjen en periode før du strekker på nytt. Da får vel flippen tid til å heles litt og er bedre rystet til neste strekk.

Lenke til kommentar

Tenker på å ta en madison, piercing nederst på halsen. Sies at de gror fort igjen, sånn omtrentlig hvor lang tid kan man regne med å ha den?

 

Ettersom jeg er ekstrem på å overbevise meg om at alt som gjelder nåler verker som fy, holder tanken om smerte meg litt tilbake. Men, det er vel gjort på kort tid? Ca hvor vondt er det på hud, i forhold til brusk på øret?

 

Hadde vært fint om noen kunne svare.

Endret av .sere
Lenke til kommentar

Hadde min madison i nesten 3 år før jeg tok den ut for en liten stund siden. Og jeg tok den ut fordi den var så irritert, og ikke fordi den var på vei ut, så noen få av oss er veldig heldig når det kommer til surface piercinger. Vet ikke helt hvor lenge man svarer på et sånt spørsmål, men du merker det når det skjer, og da er det beste å ta den ut. Ellers vil du sitte med et kjipt arr.

 

Den var veldig lite vond å ta og det tar ikke lange tiden. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...