Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke at dette har noe med hva du lurte på; men jeg tok min første på akkurat samme sted, og i omtrent samme størrelse tror jeg :p Men jeg er ikke av typen som bruker BH da... Jeg kan si deg en ting: Dersom du skal ha andre tatoveringer, så kommer de til å gå som en drøm etter å ha opplevd å bli tatovert på ribsa! Hehe. Hva slags motiv skal du ha? :)

 

 

Hehe, ja de sier at det er vondt :p menne jeg har litt polstring der så skal gå bra! :D skal ha en engel som holder ett kors:P du kan se et bilde av den her:http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e3/Angel_on_Alexander_Column.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Hvor ofte kan man legge på en ny runde med tape når man strekker med bondagetape? Ny runde vær uke? Vær dag?

Det er veldig viktig å ikke strekke for fort.

Men som Exctractacum sier varierer det veldig fra person til person. Avhengig av hvor mye du taper av gangen handler det vel strengt tatt om å se an hvordan øret har det. Ikke kjør på om det er noe sårt og rødt, for eksempel. Når jeg taper selv pleier jeg å surre 3-4 runder, alt avhengig.

 

Om ein skal renska piercingen når ein strekk, eller skal ein bare smøra øyra inn med emu- eller jojoba-olja?

Mener du etter at du har strukket?

Om du har mye guffe bør du jo så klart rense, men ellers tror jeg ikke det er livsfare om du ikke gjør det. Olje holder lenge, bruker det selv og har ingen problemer. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Haha! Morro. :wee: Han gjør det nok bare for syns skyld. Syns forøvrig det er ganske stilig med piercinger i nesevingene som er strukket noen hakk.

Lenke til kommentar

Lurer litt om noen har tips til eksempler, bildegallerier eller lignende til det jeg ser etter.

 

Ønsker å se om jeg klarer å finne noe som faller i smak, som er inspirerende, og har mening. Den skal handle om musikk, ikke nødvendigvis noen gruppe, men musikk i seg selv. Har alltid hatt musikk som en stor del av livet, og det kommer neppe til å forandre seg. Stilen på tattoveringen kan hende blir noe relevant til det jeg hører på.. det er ikke nødvendigvis en sjanger, men det at sangen skal ha en fet beat og melodi, være meningsfull og inspirerende, osv, for meg så faller dette for det meste innen rock, alternativ, progressiv, instrumental, post-rock. Kunne helst tenke meg noe på armen, ikke heldekkene, men kan selvsagt trekke inspirasjon av hva som helst. Er svært opptatt av grafisk og visuell design, tatoveringen skal være litt kompleks, men ikke rotete. Har du lest dette så har du sikkert skjønt at jeg er på jakt etter noe mer avansert enn en tone eller g-nøkkel, de to nevnte kan være en del av det, men isåfall i bakgrunn, og ikke for merkbart. Kunne gjerne tenke meg noen slags symboler, logo som hovedmotiv, for så noe grafisk kunst, evt kultur. Ser for meg enten helt svart/hvit, mulig noen få farger innimellom.

 

Regner med at det ender med at jeg må lete litt rundt selv, men skader ikke å høre, og om noen vet om gallerier eller inspirasjon til det jeg ser etter så rop ut!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...