Demonfudge Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 Angående tatovering, hva er deres meninger om en tatovering av et hjerte med teksten "Mor" inni? Teit? Artig? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 Angående tatovering, hva er deres meninger om en tatovering av et hjerte med teksten "Mor" inni? Teit? Artig? awesome! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 Så harry at det blir stiligt igjen. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Go for it hvis du er en hardbarka mammadalt Personlig så bøyer jeg meg i støvet for de som tar et STORT hjerte som det står "Mor" inni Alliha satte spikern der den hørte hjemme Endret 27. mai 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 Yann Black?! Jupp, han er villig til å sette av et par ekstra dager for meg også iløpet av 2011 hvis jeg ender på med å dra over. Må bestille time rundt i september, for han er ganske opptatt. Lenke til kommentar
CherryFreak Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Alt for harry..! Endret 27. mai 2010 av CherryFreak Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 Yann Black?! Jupp, han er villig til å sette av et par ekstra dager for meg også iløpet av 2011 hvis jeg ender på med å dra over. Må bestille time rundt i september, for han er ganske opptatt. Det blir så bra Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 Ååååååååh, sykt misunnelig! Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 Ååååååååh, sykt misunnelig! Amen Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 Angående tatovering, hva er deres meninger om en tatovering av et hjerte med teksten "Mor" inni? Teit? Artig? Syntes det er søtt jeg. Elsker mammaen min, skulle gjerne hatt en mamma-tættis selv, så lenge den ikke blir for kjedelig. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 Slenger meg på og sier at jeg syns slike tatoveringer er stilige! Dersom man bærer den riktig, om jeg kan si det på den måten Fikk litt lyst på noe slikt selv. En for mamma, og en som passer til pappa! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg tenkte egentlig å ha en tatovering til minne om fattern (som er dau) og sa til muttern at jeg kanskje burde få en om hu også. Sa for kødd at jeg skulle få et hjerte med "Mor" inni, og vips så fikk jeg beskjed om at jeg ble sponset om jeg gjorde det. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 I say go for it dude! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg tenker på en sleeve eller half sleeve. Men jeg har ikke aning om hva jeg skulle hatt i en evt. sleeve. Hvordan klarer man egentlig å bestemme seg for noe såpass viktig? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 27. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2010 Man bestemmer seg når det føles riktig Lenke til kommentar
kalli Skrevet 28. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2010 Jeg tror på en måte det er lurest å tenke "jeg vil ha en tattovering av noe! Kanskje jeg kunne gjort det til en sleeve!" ikke omvendt... Du skal være ganske sikker før du tar en sleeve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå