Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

det skal gå helt fint :thumbup:

 

Så i teorien kan du omfarge en tattovering så mange ganger du vil? Hva er det egentlig som skjer med huden fra gang til gang? Er det kun at pigmententene blir endret og dette er noe enn kan gjøre flere ganger uten problem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for raskt svar! Skal gjøre det til høsten så den får et halvt år på seg. Så trur ikke sår skal være noe problem! :p

Skal gjøre det samtidig som jeg tar en tattovering til. Blir sikkert å høre litt her etterhvert. Har noen ideer men tenker enda på hvordan det skal bli. Utgangspunktet har jeg helt klart for meg. Gleder meg allerede!

Blir dog mest sannsynlig den siste tattoveringen jeg tar, og det blir litt kjedelig. Men skal aldri si aldri.

Lenke til kommentar

Bare gå til en som vet hva han gjør så du får fargen du vil ha ;)

 

Hehe ja skal bruke samme tattovøren til høsten. Er ikke problem å få brun, hadde jeg bedt om det hadde jeg fått det. Men ville ha rødbrun :) Men vil gjøre den litt mer brun.

Men nå har jeg jo en farge der. Er det slik at den nye fargen vil blande seg med tidligere? Vil den overlappe den gamle fargen? Hvordan fungerer dette egentlig? =)

Lenke til kommentar

Legger bilde av den som jeg tenker få litt brunere til høsten. Er ikke så stressa så går fint med den over sommeren, kanskje jeg ikke fikser. Får se.

Hva trur dere? Det går fint å få brunet dette mer? :)

post-26251-1274910573,027_thumb.jpg

Endret av Zerzk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...