Gå til innhold

Den Offisielle Tatovering/Piercing/Etc.-Tråden (tm)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Da har man sendt mail til Jimmy (Hellspawn) angående LOTR (Lord Of The Rings) halfsleeve! :D

Hva med koien du skulle ha samt diamantsaken?

Lenke til kommentar

Da har man sendt mail til Jimmy (Hellspawn) angående LOTR (Lord Of The Rings) halfsleeve! :D

Hva med koien du skulle ha samt diamantsaken?

Koien skal inngå i en orientalsk sleeve på høyrearmen.

Diamantsaken vurderer jeg å ta i nakken istedenfor underarmen.

 

Uansett, Jimmy likte idéen min og vi starter kanskje på den i Oktober :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

noen som kan hjelpe meg med tekst "forming" på "take every chance, drop every fear" skal tatovere dette øverst på ryggen "fra skulderblad til skulderblad"

Du kan jo begynne med å se litt på denne siden om det er noe der du liker. I så fall kan du jo vise det til den som skal tattovere deg så kan h*n f.eks. lage en skisse til deg.

Lenke til kommentar

Har vært nede på studioet i dag og siden det uansett er en del før meg på listen så venter jeg med tatovering til høsten. Nå som sommeren med sol og bading kommer er det jo bare dumt å tatovere seg uansett. Ellers var den siste piercingen bra, men må rense en stund til.

 

18mm i begge øra! Merker de begynner å bli store nå :D

 

Grattis. :D

 

Hahaha, å steike. :wee:

Målet mitt er jo bare 10mm! :p

 

Det var målet mitt en gang i tiden også, men endte opp med 20 mm. istede. lett å bli hekta når du først har begynt. ;)

Lenke til kommentar

Hei!

Nå skal jeg få meg tatovering! Endelig :) Men så var det det jeg lurte på:

Jeg vil ha en ca 25 cm lang tatovering på siden, altså på ribbena. Den skal begynne nedenfor BH'en og ja, strekke ca 25 cm ned.

Så lurte jeg på om hvor utsatt det området er for "strekking" i tilfelle jeg blir gravid eller skikkeli feit ? :p er ikke det tynneste vesenet på jord fra før av, men om jeg blir enda sværere, så er det litt synn om tatoveringen blir ødelagt.

 

Har noen forresten erfaringer med sånn, kunnskap osv? Glad for alle svar =)

Ikke at dette har noe med hva du lurte på; men jeg tok min første på akkurat samme sted, og i omtrent samme størrelse tror jeg :p Men jeg er ikke av typen som bruker BH da... Jeg kan si deg en ting: Dersom du skal ha andre tatoveringer, så kommer de til å gå som en drøm etter å ha opplevd å bli tatovert på ribsa! Hehe. Hva slags motiv skal du ha? :)

 

Ah, håper Victor Policheri kommer til Norge igjen til høsten! Har så sykt lyst å ta min første tattovering av han!

Og appropo strekking, 6mm i begge øra i dag ;P

Jeg kan kanskje hjelpe litt der :p Han visste ikke når han kom hit neste gang, men som nevnt tidligere i tråden så skal han en tur til Gøteborg til høsten ;)

Endret av Mumsen
Lenke til kommentar

 

Ah, håper Victor Policheri kommer til Norge igjen til høsten! Har så sykt lyst å ta min første tattovering av han!

Og appropo strekking, 6mm i begge øra i dag ;P

Jeg kan kanskje hjelpe litt der :p Han visste ikke når han kom hit neste gang, men som nevnt tidligere i tråden så skal han en tur til Gøteborg til høsten ;)

Nice :) Hvis han ikke kommer til Norge, og jeg har like lyst på tattovering av han som jeg har nå, så kanskje det blir en tur tilo Gøteborg da :)

Skal han være gjesteartist på et studio der, eller er det convention?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...