Seabiscuit Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Hehe okey, for du vett, mange får jo helsikkes me strekkmerker, så tenker liksom at om et strekkmerke kommer i tatoverinengen så vil den jo i teorien tatoveringen også sprekke opp? =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Da har man sendt mail til Jimmy (Hellspawn) angående LOTR (Lord Of The Rings) halfsleeve! Hva med koien du skulle ha samt diamantsaken? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Da har man sendt mail til Jimmy (Hellspawn) angående LOTR (Lord Of The Rings) halfsleeve! Hva med koien du skulle ha samt diamantsaken? Koien skal inngå i en orientalsk sleeve på høyrearmen. Diamantsaken vurderer jeg å ta i nakken istedenfor underarmen. Uansett, Jimmy likte idéen min og vi starter kanskje på den i Oktober Lenke til kommentar
Petter Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Nei, det vil ikke merkes Og mange har vært gravide uten at det har gått utover tattoveringen. Som sagt, det skal være ekstremt da. Vil tro at du merker det hvis du har tatovering på magen og du blir gravid, er ganske ekstreme forandringer... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Skal også ganske ekstreme tiltak før huden tar skade som den må gjøre, og vi snakker om på siden Og jeg har møtt damer som har vært gravide og tattoveringen har sett fin ut MEN ingen sier at det ikke kan skje, men det må veldig mye til. Lenke til kommentar
erlhau Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 noen som kan hjelpe meg med tekst "forming" på "take every chance, drop every fear" skal tatovere dette øverst på ryggen "fra skulderblad til skulderblad" Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 18mm i begge øra! Merker de begynner å bli store nå Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Takker! Gleder meg til jeg er på 24 som er målet mitt. Da skal jeg begynne å kjøpe inn en del smykker så jeg har noe å velge mellom Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Her er bilde til de som vil se! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Hahaha, å steike. Målet mitt er jo bare 10mm! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 noen som kan hjelpe meg med tekst "forming" på "take every chance, drop every fear" skal tatovere dette øverst på ryggen "fra skulderblad til skulderblad" Du kan jo begynne med å se litt på denne siden om det er noe der du liker. I så fall kan du jo vise det til den som skal tattovere deg så kan h*n f.eks. lage en skisse til deg. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Har vært nede på studioet i dag og siden det uansett er en del før meg på listen så venter jeg med tatovering til høsten. Nå som sommeren med sol og bading kommer er det jo bare dumt å tatovere seg uansett. Ellers var den siste piercingen bra, men må rense en stund til. 18mm i begge øra! Merker de begynner å bli store nå Grattis. Hahaha, å steike. Målet mitt er jo bare 10mm! Det var målet mitt en gang i tiden også, men endte opp med 20 mm. istede. lett å bli hekta når du først har begynt. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Målet mitt var 6mm, så 8mm. Nå er jeg på 19mm. And on it goes... Fy fasan så vondt det forresten var å pierce brystvortene(iallefall nr 2 når man tar begge)! Definitivt verdt det, tho. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Tok dem hver for seg. Er det vondeste jeg har gjort av piercing så langt. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Ah, håper Victor Policheri kommer til Norge igjen til høsten! Har så sykt lyst å ta min første tattovering av han! Og appropo strekking, 6mm i begge øra i dag ;P Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Hei! Nå skal jeg få meg tatovering! Endelig Men så var det det jeg lurte på: Jeg vil ha en ca 25 cm lang tatovering på siden, altså på ribbena. Den skal begynne nedenfor BH'en og ja, strekke ca 25 cm ned. Så lurte jeg på om hvor utsatt det området er for "strekking" i tilfelle jeg blir gravid eller skikkeli feit ? er ikke det tynneste vesenet på jord fra før av, men om jeg blir enda sværere, så er det litt synn om tatoveringen blir ødelagt. Har noen forresten erfaringer med sånn, kunnskap osv? Glad for alle svar =) Ikke at dette har noe med hva du lurte på; men jeg tok min første på akkurat samme sted, og i omtrent samme størrelse tror jeg Men jeg er ikke av typen som bruker BH da... Jeg kan si deg en ting: Dersom du skal ha andre tatoveringer, så kommer de til å gå som en drøm etter å ha opplevd å bli tatovert på ribsa! Hehe. Hva slags motiv skal du ha? Ah, håper Victor Policheri kommer til Norge igjen til høsten! Har så sykt lyst å ta min første tattovering av han! Og appropo strekking, 6mm i begge øra i dag ;P Jeg kan kanskje hjelpe litt der Han visste ikke når han kom hit neste gang, men som nevnt tidligere i tråden så skal han en tur til Gøteborg til høsten Endret 25. mai 2010 av Mumsen Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Yupp, og så skal jeg og du komme oss ditt Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 :!: Takk for det du Men man ser det når jeg bøyer meg fremover, har en god del løshud Har heldigvis trekt seg sammen mye så får bare håpe det blir enda bedre etterhvert. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 25. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2010 Ah, håper Victor Policheri kommer til Norge igjen til høsten! Har så sykt lyst å ta min første tattovering av han! Og appropo strekking, 6mm i begge øra i dag ;P Jeg kan kanskje hjelpe litt der Han visste ikke når han kom hit neste gang, men som nevnt tidligere i tråden så skal han en tur til Gøteborg til høsten Nice Hvis han ikke kommer til Norge, og jeg har like lyst på tattovering av han som jeg har nå, så kanskje det blir en tur tilo Gøteborg da Skal han være gjesteartist på et studio der, eller er det convention? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå